Stránka 1 z 1
Napsal: ned 10.09.2006 16:35
od Stanley
caute chci se jen zeptat jestli uz nekomu praskla hlava na bmw nejak me to nechladilo tak jsem menil vodni cerpadlo problem mam porad tak chci vymenit tesneni pod hlavou .typek co me to ma spravit do me huci at dam jeste zarovnat hlavu a projet jaksi kanalky a celou ji pretlakovat jestli neni praskla chci se zeptat jestli nestaci jen vymena toho tesneni protoze to vyjde podstatne levnej dik za rady
Napsal: ned 10.09.2006 19:10
od Doktor1
A pak tě to přijde jestě dráž až ti bude dál vařit a budeš to dělat znovu... Pár stovek za srovnání hlavy a tlak není zas taková investice!!!
Napsal: ned 10.09.2006 19:58
od castro
kolik stojí to srovnání, nevíte někdo?
Napsal: ned 10.09.2006 20:00
od Doktor1
Já dával za TDS myslím 400... bez tlaku...
Napsal: ned 10.09.2006 22:34
od rades
Jestli budes tu hlavu sundavat,tak to urcite nech srovnat i otlakovat.je to fakt par stovek a vyplati se to.me praskla hlava na e46 320d,nechtel jsem ji varit,tak sem sehnal z jinyho motoru,ktera mela udajne najeto 19t a po prekontrolovani roviny zjistili,ze ji musi stahnout o 2 desetiny,takze pokud to tesneni budes menit,urcite srovnat.jinak hodne stesti.
Napsal: pon 11.09.2006 08:34
od dsvatos
Určitě ten tlak a brus nech udělat. Za těch pár stovek ta jistota rozhodně stojí..
Napsal: čtv 21.09.2006 07:31
od gyrous
Mám dotaz na tohle téma. Jak se pozná prasklá hlava, jsou na to nějaké předběžné metody zjištění? Jaký je rozdíl od prasklé hlavy a špatného těsnění, popřípadě výbrusu?
Mám staré TDS a tohle je noční můra...

Napsal: čtv 21.09.2006 21:47
od jordeeman
gyrous píše:Mám dotaz na tohle téma. Jak se pozná prasklá hlava, jsou na to nějaké předběžné metody zjištění? Jaký je rozdíl od prasklé hlavy a špatného těsnění, popřípadě výbrusu?
Mám staré TDS a tohle je noční můra...

Aj ja se hlasim o info
Napsal: čtv 21.09.2006 23:45
od Stanley
caute takze tlakoval me motor tak jsem tady zjistoval cim to muze byt vymenil jsem vodni pumpu (kdybych sakra vedel jak sem supnout foto tak se zasmejete nesla ven ani hovno)pak jsem menil termostat a porad nic spekulovali jsme cim to sakra muze byt uz jem chtel menit tesneni pod hlavou a ze mozna praskla hlava a nakonec jen stacilo pretesnit celi vodni kolobech ...dal jsem tam novou trubku(co vede z motoru a rzvadi vodu sakra nechapu ze je z plastu )nejako prirubu a auto chladi mazec uz jezdim vsechno je ok ale dik za rady doufam ze se uz nebudu muset dlouho ptat na nejakou zavadu

Napsal: čtv 21.02.2008 21:23
od zalitelitko
Stanley píše:caute chci se jen zeptat jestli uz nekomu praskla hlava na bmw nejak me to nechladilo tak jsem menil vodni cerpadlo problem mam porad tak chci vymenit tesneni pod hlavou .typek co me to ma spravit do me huci at dam jeste zarovnat hlavu a projet jaksi kanalky a celou ji pretlakovat jestli neni praskla chci se zeptat jestli nestaci jen vymena toho tesneni protoze to vyjde podstatne levnej dik za rady
cau ja jsem mel prasklou hlavu na 320D a urcite nestaci vymenit jen tesneni... je potreba ji srovnat a dobre je vymenit i srouby... jinak ti muze tesneni znovu povolit..
Napsal: pát 22.02.2008 19:57
od Lukybar
jordeeman píše:gyrous píše:Mám dotaz na tohle téma. Jak se pozná prasklá hlava, jsou na to nějaké předběžné metody zjištění? Jaký je rozdíl od prasklé hlavy a špatného těsnění, popřípadě výbrusu?
Mám staré TDS a tohle je noční můra...

Aj ja se hlasim o info
Mě by také zajímalo. Občas si na to vzpomenu a doufám, že mě to nikdy nepotká.