Stránka 1 z 1

Napsal: stř 13.09.2006 18:18
od Standa_Ov
Mám tu takovou story.
Na moje new BMW si zvykám, ale tohle jsem nečekal.
Na ukazateli množství nafty jsem měl již nulu, ale bylo to jen na nule na červené pole jsem se ještě nedostal i když přiznávám že už to bylo tak tak, ale každopádně ještě rezerva(červená) nesvítila.
No a co se nestalo auto kikslo točilo, ale nenaskočilo, takže asi nafta jsem si řek.

No nic byl jsem cca 300m od pumpy, takže krok sum krok k pumpě za 150,- kanystr na 5L do něj šup naftu a zase vesele krok sum krok k hladovému BMW. Šoupnul jsem to tam auto jsem dvakrát protočil chytlo a hurá jelo se. No ale co se nestalo ujel jsem cca 500m(s klimou) a auto zase blaf ! no to jsem nechápal co se děje ! 5L nafty mu nestačí nebo co ?! no na to už jsem neměl nervy a zavolal jsem si kámoše, který mě na laně (to byla ostuda bo kámoš má prorezavělé Fáčko, to si určitě umíte představit jak to vypadalo :D ) k té již zmiňované pumpě (každopádně mu ještě jednou moc děkuji bo má size plechovku, ale jede mu) No tam už jsem nenechal nic náhodě a dal jsem tam za 700,-kč. Auto jsem zase dvakrát protočil chytlo a od té doby v poho.
Nechápu na téhle story dvě věci -
Byl jsem sice na nule, ale ručička byla přesně nad rezervou která samo ještě nesvítila a přesto už jsem byl na suchu když mi to kixlo.
No a za druhé, že jsem tam dal 5L nafty a BMWéčku to na moc dlouho nevydrželo !
Jsem z toho trouba.
Je možné že mi to s těma 5litrama nasálo vzduch a proto mi to kixlo po druhé ?
nevím fakt nevím docela jsem měl včera veselej den :?

Napsal: stř 13.09.2006 19:49
od dell
Proč jsi si nenatankoval když jsi jel okolo pumpy, potom by Tě to 200m za pumpou nechcíplo(možná). Jinak jsi to měl určitě zavzdušněné.

Napsal: stř 13.09.2006 19:58
od Olda H
Tak začni od nejjednodušší věci. Jestli je čistý palivový filt, tak poté se podívej na palivovou pumpu v nádrži. Bývá to poměrně častá věc (když dáš vyhledat palivové čerpadlo, nebo pumpa, tak se to tu už řešilo). Pumpa odchází zpravidla po cca 150 až 200 tisících kilometrech. Špatná pumpa se projevuje tak, že čím méně paliva v nádrži, tím hůře startuje. A funguje asi tak, že v pravé části nádrže je palivová pumpa a v levé je plovák. Pumpa s plovákem dodávají signál do řídící jednotky která to vyhodnotí a potom dá signál do budíku. Pokud je dobré i toto, tak dále na palivové čerpadlo u motoru a pokračovat po cestě dodávky paliva.

Napsal: stř 13.09.2006 20:01
od Olda H
dell píše:Proč jsi si nenatankoval když jsi jel okolo pumpy, potom by Tě to 200m za pumpou nechcíplo(možná). Jinak jsi to měl určitě zavzdušněné.


U nafty se palivová soustava zpravidla odvzdušňuje sama při žhavení a protočení. Protože už tlačí palivová pumpa.

Napsal: čtv 14.09.2006 08:29
od Baxon
dell píše:Proč jsi si nenatankoval když jsi jel okolo pumpy, potom by Tě to 200m za pumpou nechcíplo(možná). Jinak jsi to měl určitě zavzdušněné.

To jsem taky nepobral. Nejhorší je vyjíždět bandu do nuly, kvůli tomu podávacímu čerpadlu v nádrži.