Stránka 1 z 1

Napsal: stř 27.09.2006 11:18
od sadlo
Už je to v pohodě.

Ahoj,
Mám zadřenou 328 M52, hlava je snad OK.

Dal bych tam blok+ písty + ojnice+kliku z M50 325.

Bude mi tam pasovat hlava??? Co všechnop je jiný??

Vrtání je stejný, takže doufám, že je jiná klika + ojnice.

Nebo je i nižší blok???

Jak je to s přestavbou?? Platí pořád, že stačí když souhlasí počet válců???

A jakej je celkově rozdíl mezi těmito motory??
koukal jsem, že M52 328 má 193 PS, M52 2.5 170 PS a M50 2.5 192 PS.
Taky M50 má litinovej blok a M52 je hliníková.

Je to tak jako u E 30 325i/325e?? Jako že 328 má větší obsah, ale jede to podobně a míň to žere a točí??

Už je to v pohodě.

Napsal: stř 27.09.2006 12:00
od gyrous
Budeš si to nechávat měnit nebo si to budeš měnit sám.
A není lehčí a levnější vyměnit celý motor? :wink:

Napsal: stř 27.09.2006 12:25
od Fikop
Mezi 2.8 a 2.5 M52 je rozdíl ve výšce zdvihu.....protože těsnění pod hlavu je shodné pro oba typy motoru.

Napsal: stř 27.09.2006 13:05
od sadlo
Můžu mít polomotor.
Měnit to budu sám.
Myslým, že bych dal blok + písty z 325 a kliku z 328. Ale nevím, jestli neni blok 2.5 nižší. Mám to przvděpodobně zapečený. Ještě je variantou výbrus + nový písty. Ale to bude asi rána.

Napsal: pát 29.09.2006 12:19
od Fx
Fikop píše:Mezi 2.8 a 2.5 M52 je rozdíl ve výšce zdvihu.....protože těsnění pod hlavu je shodné pro oba typy motoru.


Jasně, ale on řeší ještě k tomu 2,5 M50 (2,5 M52 se značí 323i přece)... A tam bych řekl že problém bude, ne? Už třeba jen proto, že M52 má oproti M50 hliníkovej blok..?

Napsal: pát 29.09.2006 13:39
od sadlo
Už jsem to vyřešil. Díky.