Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 19.10.2006 17:47
od Rooster
Tak uz fakt nevim.. ma 320i drzi stale 900ot. za tepla a za studena 1200...Kamos ma ten samej motor a drzi mu to tak 650ot. a za studen a1000ot....mam vymeneny svicky, kabely promereny(Odpor kolem 6,3KOhmu),novej vzduchovej filtr, novej palivovej filtr, ridici jednotka druha, vstriky druhy, cidlo teploty druhy,falesnej to netaha a furt to drzi tech svych 900 za tepla... co stim?? Muze to byt lambda?? Nebo co? jinak jde motor hezky, nakorat za studena se tak nejak prevaluje...jako kdyby to palilo kazdou druhou otacku kliky... Mate nekdo zkusenost?
Napsal: pát 20.10.2006 12:40
od sumak
u mne je to zatepla 600 a za studena to vyleti na 1500 a pak to de dolu,coz se mi zda az moc je to normalni?
Napsal: pát 20.10.2006 13:34
od Spajky
sumak píše:u mne je to zatepla 600 a za studena to vyleti na 1500 a pak to de dolu,coz se mi zda az moc je to normalni?
No,mně to studený vyletí na 1100-1200 a okamžitě to leze dolu na těch 600-650,tak nevim,ale 1500 je docela dost podle mě..ale nevim.
Napsal: pát 20.10.2006 19:06
od Rooster
to je hezky... jako za studena by mi tech 1500 newadilo, ale 900-1000ot za tepla me fakt sere... Nikdo newi co s tim???
Napsal: ned 22.10.2006 18:30
od gyrous
Zkoušel jsi vytáhnout tu lambdu, jestli ti to jede bez ní líp?
Napsal: pon 23.10.2006 11:27
od Rooster
no, zkousel ji odpojit, ale nezda se mi nejaka vyrazna zmena ve vykonu nebo chodu motoru... Mel sem pred tim prasklej vyfuk, tak sem ho zalepil.. vydrzelo to asi 2km, pak se to odlepilo, a uplne sem citil jak se to auto ozivilo... sem myslel ze prasklej vyfuk hned za svodama vykon ubere... tak mam podezreni na ucpanej katalyzator.. vyfuk je zavarenej,je to slabsi nez ostatni 320i. Je mozny ze se to dusi a tak si ridici jednotka prida volnobezny otacky a bohatost???
Napsal: pon 23.10.2006 11:31
od patras
tak vaha vzduchu ...
jinak auto se ohriva normalne ? ..
Napsal: pon 23.10.2006 11:48
od Rooster
patras píše:tak vaha vzduchu ...
jinak auto se ohriva normalne ? ..
Zkousel sem 2 jiny vahy.. vsechno stejny.. je mozny ze to dela ten vyfuk??Viz o par radku vis?? No, budik teploty mi blbne ale asi se lehce prehriva.. Kamosovi to leze max do pulky a me neco malo pres pulku
Napsal: pon 23.10.2006 12:36
od Rooster
No tak sem byl venku s autem, zkusil sem jeste odpojit tu lambdu... Mozna se mi to zda,ale na 2 to de lip do otacek... ale nejaka extremni zmena to neni.. a taky se maaalinko zvedl volnobeh.. rekl bych ze max o 50ot/min
Napsal: ned 05.11.2006 16:36
od Gav328ci
ty vysoké otáčky bycz viděl někde v okolí volnoběžného ventilu,prasklá hadice nebo tak něco,může přisávat falešný vzduch...
Napsal: ned 12.11.2006 18:52
od Pawllos
Resim podobny problem a napadlo me jeste cidlo teploty motoru. Nemohlo by to byt tim??
Napsal: ned 12.11.2006 19:23
od ferlin
Tož, já nevím. Ta moje 318 ka má volnoběžné otáčky za tepla kolem 800, za studena nějakých 1200, ale to jen chvilku po nastartování. Pak to jde dolů. Já myslím, že je to normální, ne? 600 se mi zdá málo.
Napsal: ned 12.11.2006 19:45
od honzibmw
[quote="ferlin"]Tož, já nevím. Ta moje 318 ka má volnoběžné otáčky za tepla kolem 800, za studena nějakých 1200, ale to jen chvilku po nastartování. Pak to jde dolů. Já myslím, že je to normální, ne? 600 se mi zdá málo.[/quote
sestivalce maji nizsi volnobeh nez 318 650 je normalka
Napsal: ned 12.11.2006 20:09
od Pavel H
Moje 325e ma volnobeh 500 otacek. Jinak stadardni je kolem 650.