Stránka 1 z 1

Napsal: sob 21.10.2006 20:55
od romano007
Vyměnil jsem obyč.světla na 320D e46 r.v.04 za xenony(origo bmw)a když nemám nastartovanej motor,tak svítí ok.,ale jakmile nastartuju tak začnou blikat jak stroboskop..Nevíte někdo co s tím??

Napsal: úte 24.10.2006 16:24
od Marko
Několikrát jsem byl v roli pasivního účastníka při výměně světel za xenonové výbojky a přesto, že (mylsím si) jsem technický typ, sám bych si na to netroufnul.
Myslím, že je máš zapojené dobře - jinak by vůbec nesvítili, ale někde ti něco chybí. Vzhledem k tomu, že výbojky pracují s vyšším napětím, tak možná nemáš zapojený nějaký vyrovnávač napětí...

Napsal: úte 24.10.2006 16:35
od dargon
jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii :)

Napsal: úte 24.10.2006 16:51
od Marko
dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii :)


Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej. :wink:

Napsal: úte 24.10.2006 17:14
od krakatit
Marko píše:
dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii :)


Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej. :wink:


a zbouchal si ho jak nejvetsi king

Napsal: úte 24.10.2006 17:22
od Marko
krakatit píše:
Marko píše:
dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii :)


Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej. :wink:


a zbouchal si ho jak nejvetsi king


...je jedno, co se tam stalo...
Jen nemám rád (pardon) idioty, co si myslí, že když mu auto řve jako kráva a jede mu to přes 200km/h, tak že se všichni normální řidiči po..rou.
Tuning se mi samozřejmě líbí, ale musí se dělat na úrovni. Ostatně jako vše v životě, aby to mělo smysl.

Napsal: úte 24.10.2006 17:48
od dargon
no neboj toto neni zkouseni v nouzi ale nicmene proste jde ti tam mali proud zkontorluj kabelaz mozna je potreba to napojit pres relatoko a jen napetim svetel ovladat sepnuti hlavniho relatka na xenony. nevim jak to mas ted zapojene ....

Napsal: úte 24.10.2006 18:03
od Doktor1
Budeš asi muset vyměnit i Lichtmodul(řídící jednotka světel)

Napsal: úte 24.10.2006 20:30
od Marko
...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.

Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli. :wink:

Napsal: úte 24.10.2006 21:34
od dargon
Marko píše:...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.

Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli. :wink:


tak se stavte :twisted: :wink: 8)

Napsal: úte 24.10.2006 21:36
od GeorgosAc
dargon píše:
Marko píše:...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.

Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli. :wink:


tak se stavte :twisted: :wink: 8)


:wink: :P

Napsal: úte 24.10.2006 22:32
od romano007
Tak už jsem to vyřešil.Zajel sem do BMW servisu,přehráli mi software a vše je ok.Bylo to za 15.min hotové.On ten starej software o xenonech nevěděl.

Napsal: stř 25.10.2006 00:00
od Doktor1
Tak to je to nejjednodušší řešení,který tě mohlo potkat... Na starších modelech by to takhle nešlo...

OK :wink:

Napsal: stř 25.10.2006 07:30
od dargon
no takze postate sem mel napul pravdu :) citil tam takove to pico :) ze ty zarovky maj maly ci velky odber je tam nejaka proudova ochrana a jiny odpor a vypinal to :)akorad sem neuvazoval uz ze ridici jednotka si to hlda hold ty novy auta sama elektroonika :lol:

Napsal: stř 25.10.2006 10:58
od romano007
Přesně tak.dnes jsou ty auta fakt jeden velkej computer.