Stránka 1 z 1

Napsal: ned 29.10.2006 09:03
od StandaK
Ahoj, vsechno to zacalo, kdyz jsem byl v mycce. Cestou domu mi zacaly litat rucicky otacek a ekonomeru jak zbesily. Asi po pul minute nakonec cuklo v pedalu a motor chcipnul. Nastartovat nesel. Prokouknul jsem hadicky kabely konektory. Vsechno se snad zdalo suchy, akorat kapala voda odnekud na predni cast vyfuku. Byla uz tma, tak to nebylo videt dobre. Po 10 minutach sel nastartovat, tak jsem ho odvezl a do rana odpojil baterii.
Rano jsem prisel, pod autem louzicka vody s olejem (nikde ale neubylo). Nastartuju, otacky asi 1300, ale asi po 20 sekundach zacnou na volnobeh litat od 2500 ke 3000 a zpatky na 2500 a porad dokola. Navic je velka odezva na plyn a otacky padaji pomalu. Kdyz to vytocim ke 3000, tak padaji, zastavi se u 2000 a klesnou na 1300. Myslite, ze to je tim, ze bylo odpojena baterie a ze se resetovala RJ? Kdyz dam rychlost, tak to nedela, ale jakmile vyradim, tak to leti zase ke 3000-2500-3000. Vycistil jsem volnobezny ventil, ale porad stejny. Kdyz ho odpojim, tak otacky kolisaji mezi 1700-2100, ale vic ne. Muze byt ten ventil v haji? Nebo nekde spatny kontakt? Hadicky jsem kontroloval a tesni. Idealni by bylo vyzkouset jiny voln. ventil, novy stoji 5500:( jenze nikoho s bmw neznam.
Jinak mam E36, 316i, 91, M40, cca 210000km. Prominte mi, ze je to tak dlouhy, kdybyste nekdo poradil nebo mel nejaky tip, byl bych moc rad.
Diky Standa

Napsal: ned 29.10.2006 10:56
od StandaK
Tak jsem byl u auta a mam nove poznatky. S pripojenym volnobeznym ventilem hned po nastartovani houpou otacky mezi 2000-2500-2000.... Kdyz pri rozjezdu poustim spojku, tak otacky misto aby klesaly, tak jdou stejne k tem 2500, takze to hned chcipne. Kdyz ho odpojim, tak je volnobeh cca 1900 a pomalu kolisa mezi 1500 - 2500. Da se ale bez problemu jet. Kdyz stopnu motor, tak se zaklepe cely auto. Jeste kaufnu nejaky ohmmetr a zmerim ten konektor, jinak muzu zacit setrit :( Urcite to dela po odpojeni te baterie, mycka s tim nema nic spolecnyho (snad). Jeste jsem si vsimnul, ze s kabelem k vaze vzduchu, vede jeste jeden, ktery ma uplne stejny konektor jako ten v. ventil, neni ale pripojen a ma zaslepku. Zkusim ho tam pripojit.
Standa

Napsal: ned 29.10.2006 19:59
od Maikl
Tímhle příspěvkem ti asi moc nepomůžu, ale když odpojíš jaký koliv čidlo (snímač něčeho) tak by se měl motor nastavit na nouzovej režim, myslím otáčky na volnoběh tak kolem 1000/min..

ps: mílim-li se opravte mě.. 8)

Napsal: ned 29.10.2006 20:05
od StandaK
Dik za odpoved, uz jsem to snad vyresil. Prestrikl jsem konektory toho ventilu kontaktolem a vypada to ze uz to neblbne. Jeste to poradne projedu.