Stránka 1 z 2
Napsal: pon 30.10.2006 08:34
od chrompacket
Mam takovy mensi problem...na kombiku..je to 1,8M40...jezdi to uplne normalene asi jako bezna M40, starty v pohode(za studena i za tepla) krasne drzi volnobeh..proste vse je v klidu, ale pokud ten motor roztahnu do vyssich otacek tzn. 4500-5000 tak najednou zacne kapecke ztracet dech a po prerazeni na vyssi prevodovy stupen a seslapnuti plynu opet na podlahu to okamzite zacne bublat, chova se to jak by se ty valce mezi sebou hadaly a nechce zrychlovat...deje se to asi 5 sekund a potom zacne zase zrychlovat...vypada to jako by tu davku nemohl spalit a jako by byl zahlceny tou smesi....myslim ze by to mohly byt svicky??..nebo me napadly kabely ale jak rikam chova se to pod 4000 uplne normalne neskube nic...nejak extra mi to nevadi protoze v beznem provozu nad 4,500 nejezdim ale kdyz to taham z nekym od krizovatky tak me to stve jak to umira a pak zase oziva

a zase umira..help me pls..doufam ze to neni neco horsiho
jinak je tam vymeneny diferak z 4,27 na 3,91..ale delalo to i pred tim..takze myslim, ze tim to nebude
Napsal: pon 30.10.2006 09:55
od ajfel
v jakem stavu je vacka, vahadla a hydra?
Napsal: pon 30.10.2006 11:13
od chrompacket
kdyz jsem pred nedavnem menil tesneni pod vikem ventilu tak jsem mrknul na vacku a jevila se celkem v pohode...bez nejakeho zjevneho opotrebeni...hydra cvakaji za studena a po dokonalem zahrati motoru je to relativne v pohode.....ten motor ma najeto poctivych 138tisic..je to po prvnim majiteli r.v.94E30..otazkou je jak se k tomu choval no??, ale serviska je psana poctive do cca sto tisic pred dvema lety...pocitam ze hydra budou jeste origo a bylo by dobre je urco vymenit..
ale jak rikam pripomina mi to silne prechlastane vozidlo...jak seslapnu ten plyn po prerazeni tak se to vyslovene dusi a a po chvili se chytne..asi to vyzkousim jeste tim zpusobem jestli se v tech vysokych otackach je schopen udrzet delsi dobu..
Napsal: pon 30.10.2006 11:28
od dsvatos
Tohle nemá s hydroštelama nic společnýho.. Co takhle ucpanej benzínovej filtr, nebo vydechlý podávací čerpadlo????
Napsal: pon 30.10.2006 12:42
od Maslista
dsvatos píše:Tohle nemá s hydroštelama nic společnýho.. Co takhle ucpanej benzínovej filtr, nebo vydechlý podávací čerpadlo????
divil by ses jak moc to může mít s hydrama a vačkou společnýho.. to jak je tu ten problém popsán, tak přesně tak se projevuje právě vačka a hydra..

Napsal: pon 30.10.2006 12:50
od chrompacket
kurna ten palivak me vubec nenapadnul

Napsal: pon 30.10.2006 17:51
od chrompacket
tak jsem to dneska cestou z prace po zahrati trosku testnul a vysledky jsou takove:
na ctvrty prevodovy stupen pri seslapnuti plynu na podlahu to zrychlovalo rovnomerne az do 5500 otacek bez bez problemu
pak jsem zkousel i zastavit a rozjezdy: dvojka 5500 a prerazeni na trojku..plny plyn a byly citit nejake vibrace a ne plny zatah motoru nicmene to porad jemne zrychlovalo a po chvilicce to zacalo zrychlovat tak jak ma...to jsem opakoval vicekrat a furt stejny efekt..jak z dovky na trojku, tak z trojky na ctyrku...
a co je jeste zajimave, kdyz jsem to tocil na volnobeh k 6000 tak v pohode...drzel jsem to porad v rozmezi 4000-6000 a a nic bez problemu..slo do otacek ..povoli jsem a znova..a vse ok... pak jsem sundal nohu z plynu a kdyz to spadlo na volnobeh tak tak se motor roztrasl a chvilku jako by jel na tri valce..cca 3-5 sekund a pak se chytnul a drzel zase svych 850.
nevim teda jestli to je pal. filtr nebo svicky..nebo teda ta vacka???
mate nekdo jeste nejake poznatky ci info o necem podobnem??
Napsal: pon 30.10.2006 19:28
od dsvatos
tohleto vypadá fakt na ten filtr... Při zátěži v točkách nedostává motor dost benzínu.. Nebo pumpa už nedává správnej tlak...
Napsal: úte 31.10.2006 08:24
od Maslista
dsvatos píše:tohleto vypadá fakt na ten filtr... Při zátěži v točkách nedostává motor dost benzínu.. Nebo pumpa už nedává správnej tlak...

promiň
Výměnou filtru určitě nic nezkazíš..

ale problém je na 99% jinde... zkus to v táhlém kopci držet něco málo pod hranicí těch krytickejch otáček.. pokud by byl zanesenej filtr poznáš to... to co popisuješ dělá vačka či hydra, který nestíhají vymezovat.. projevuje se to jako nějaký omezovač... viď..
Napsal: úte 31.10.2006 09:32
od chrompacket
Maslista píše:dsvatos píše:tohleto vypadá fakt na ten filtr... Při zátěži v točkách nedostává motor dost benzínu.. Nebo pumpa už nedává správnej tlak...

promiň
Výměnou filtru určitě nic nezkazíš..

ale problém je na 99% jinde... zkus to v táhlém kopci držet něco málo pod hranicí těch krytickejch otáček.. pokud by byl zanesenej filtr poznáš to... to co popisuješ dělá vačka či hydra, který nestíhají vymezovat.. projevuje se to jako nějaký omezovač... viď..
no dalo by se to tak rict..ze jako omezovac, ale to auto nechcipne uplne..zrychluje po prerazeni, ale ne ak jak by melo...nevim..vacka vypada pkne a hydra jsem zazil na nekterych autech i v horsim stavu a tohle to nedelalo..

nevim no..zkusim vymenit svicky, filtr a pak budu laborovat dal..treba zkusim i nejake to svinstvo do oleje pro hydrostely.. pak se uvidi..neni to az tak nutne..nejsem zany zavodnik takze to nejak zatim pres zimu preziju
Napsal: úte 31.10.2006 09:51
od dsvatos
Maslista píše:dsvatos píše:tohleto vypadá fakt na ten filtr... Při zátěži v točkách nedostává motor dost benzínu.. Nebo pumpa už nedává správnej tlak...

promiň
Výměnou filtru určitě nic nezkazíš..

ale problém je na 99% jinde... zkus to v táhlém kopci držet něco málo pod hranicí těch krytickejch otáček.. pokud by byl zanesenej filtr poznáš to... to co popisuješ dělá vačka či hydra, který nestíhají vymezovat.. projevuje se to jako nějaký omezovač... viď..
Tak to jsem teda zvědavej jak to dopadne.. Doufám, že tazatel pak dá vědět co to bylo
Protože přesně tohle mi dělala jedna moje bejvalá kára - slabý podávací čerpadlo...
Napsal: úte 16.01.2007 22:45
od Jardaspit
Zdravím. Já mám uplně stejnej problém...Zkoušel sem měnit váhu, je tam novej palivák a svíčky...Jinak mi to dělá uplně přesně to samý. Kámoš má taky 318m40 jak já a divil se, že mi to nejde do omezovače, že když se točí, tak mu to krásně klepe(omezovač):) Vidim to taky na ty hydra-mně totiž cvakaj i za zahřátýho motoru...
Napsal: stř 24.01.2007 10:49
od chrompacket
tak jsem pred nedavnem vymenil palivovy filtr a vzpomel jsem si ze jsem to nenapsal jaka je zmena....tak zatim zadna

..na jaro se zkusim pohrat z hydrostelama a konikama...vacka je pekna s tou nic neni...uvidime tak za dva mesice.. kazdopadne filtr nepomohl
Napsal: stř 24.01.2007 11:35
od milo
jeste bych vymenil vzduchovy filtr, prohodil druhou vahu a pokud nic, tak mozna i lambdu.
Napsal: stř 24.01.2007 14:52
od chrompacket
menil jsem ted olej a vsechny filtry...
volnobeh to drzi pekne za studena za tepla...nikdy nic neskube...(teda v normalnich provoznich otackach) takze se mi zda zbytecne menit vahu , nebo lambdu..
rikam na jaro zkusim hydra nebo vahadla a uvidime...jinak vubec me to nijak neovlivnuje v beznem jezdeni..protoze nejsem nejaky blazen...do tech 4500-5000 je to v poho a to na bezny normalni provoz staci...mam difer 3,91..a i na dalnici mi tech 170 staci a to ma pri te rychl. nejakych 4200-4300ot/min.
takze az bude na jaro vice casu tak se s tim pohraju a dam vedet ...
Napsal: stř 24.01.2007 15:00
od chrompacket
Jardaspit píše:Zdravím. Já mám uplně stejnej problém...Zkoušel sem měnit váhu, je tam novej palivák a svíčky...Jinak mi to dělá uplně přesně to samý. Kámoš má taky 318m40 jak já a divil se, že mi to nejde do omezovače, že když se točí, tak mu to krásně klepe(omezovač):) Vidim to taky na ty hydra-mně totiž cvakaj i za zahřátýho motoru...
jinak me to jde az do cervena..klidne tomu dam 6000ot/min...ale automaticky po prerazeni a opetovnem seslapnuti plynu na plno..to jakoby prhltim (tzn. motor zustava ve stejnych otackach a auto nezrychluje...po chilce zacne )
zda se mi logicke ze by to mohli delat hydrostely, ale ty ani necvaknou, mirne cvakaji po delsim provozu, kdysi v minulosti jsem mel jednu e30 s M40 motorem a tam ty hydra cvakaly neskutecne moc, ale motor pracoval v celem rozsahu otacek bez problemu...
nevim...zatim na to se*u..
btw... slyseli jste nekdo o tom, ze pry snad je mozne hydrostely vytahnout a proplachnout treba v toulenu, nebo arve... vymackat z nich usazeny maz...a pouzit dale jako funkcni???
ted to delal kamos a rikal ze mu to hodne pomohlo, tak nevim....ja zil celou dobu v tom, ze nic takoveho nepripada v uvahu...
tak jestli mate nekdo podobnou zkusenost tak napiste...treba to misto vymeny na jaro zkusim

Napsal: stř 24.01.2007 16:37
od dsvatos
Co chceš boha jeho řešit s hydroštelama???. Když ti to jde do 6. tisíc, za dvě vteřiny (po přeřazení) se to dusí a nechce se tomu a pak to zase zabere??? Klidně vyhoď pár litrů za nový, ale to ti nepomůže.. Hledej jinde

Napsal: stř 24.01.2007 18:00
od ferlin
M 40 má ještě rozdělovač, pokud se nepletu. Možná je to blbost, ale co takhle hlava rozdělovače? Ta umí být někdy pěkná sviňa. Zeptej se Pavla, ten měl s tím bohaté zkušenosti u Twinga.
Já vím, bavor není twingo, ale co kdyby?

Napsal: stř 24.01.2007 22:36
od Jardaspit
taky projedu eště rozdělovač, jinak díky za reakci...
Napsal: čtv 25.01.2007 07:17
od chrompacket
vsecko je mozne...uvidime az bude tepleji
o dsvatos...nerouhej se bohousi...neverit je hrich
