Stránka 1 z 4
Napsal: pát 24.11.2006 00:30
od JanK
nemate nekdo zkusenosti s nejakym pripravkem na uvolneni hydrostelu ???jeden mi tam furt cvaka..
Napsal: pát 24.11.2006 07:07
od ajfel
nejlepsi pripravek je novy dil a vymenit ...
nedelam si srandu .. a smir se s tim ...
petr
Napsal: pát 24.11.2006 10:14
od error-motohanz
mam zkusenost s liqiud a nekdy to pomuze jestli je to treba trochu tak to ma cenu zkusit, samozrejme je lepsi menit novy ale to zas je lepsi menit vsechny takze to zkus....me to zlepsilo klapani u 3 motoru z 5...
Napsal: sob 26.07.2008 21:51
od slajch
určitě je nejlepší je vyměnit, ale pokud tam máš 24v tak to vyjde opravdu draze..
Napsal: ned 27.07.2008 16:59
od Pete
první odchází sací, takže 12

ale pocitej ze tak do 3-5 výměn oleje se pridaji výfukový.Jde o to ze pri vymene sacích nemusis sahat na cele rozvody a je to prace na dve hodiny pro mechanika který to už nekdy delal
Napsal: ned 27.07.2008 19:44
od dsvatos
Jak už bylo psáno.. Zkus přípravek od Liquy Moly. Ale je to buď a nebo. I kdyby to pomohlo, nafurt to nebude. Začni šetřit..
Napsal: ned 27.07.2008 19:48
od slajch
A máš zkušenost, co se s tím stane pokud to necháš být? Měl jsem to už v několika dílnách a někde říkali vyměnit komplet, jinak se prý odpálí ventily- jinde zase že se na to mám vyprdnout.. Minulej rok se to zlepšilo výměnou oleje, ale teď už mi nezabral ani výplach motoru - na volnoběh to cvaká jak starej diesel

Ale jinak jede ok a pruměrnou spotřebu mám 9. Našel jsem nějakej přípravek od Liquid Moly tak to zkusím, ale moc už ve zlepšení nedoufám..
Napsal: ned 27.07.2008 19:50
od dsvatos
No, jezdit s klepajícím ventilem není moc dobrej nápad. Na životnosti mu to moc nepřidá

Napsal: ned 27.07.2008 20:06
od Pete
Je treba taky rozlisovat jestli zdvihatka cvakají nebo mlatí.Pokud to zacvaka treba pri startu nebo kdyz je to rozpalene po nejakem blbnuti, tak ti ty adetiva nejspis pomuzou, ale po dalsi vymene oleje te nemine vymena zdvihatek pokud chces jeste nejakou dobu jezdit.
Tim cvakanim se vytlucou voditka ventilu a hadej co se zacne dit dal....
Napsal: ned 27.07.2008 20:22
od slajch
No to právě nevím.. Pravděpodobně to nebude nic moc dobrýho.

Napsal: sob 02.08.2008 11:58
od honza_strnad
nemate nekdo odkaz na nejakej eshop kde se to da koupit? "liquid Moly" "liqiud" nebo jak to pisete... diky moc
resim to ted u e30 318i M40 a s cenou toho motoru nevim jestli ma smysl menit vsechny zdvihatka vahadla..
Napsal: sob 02.08.2008 12:10
od honza_strnad
Napsal: stř 06.08.2008 13:45
od slajch
dneska jsem byl s autem u Pupíků ve Svojeticích, byla to nakonec špatná svíčka, kterou tam při loňský výměně pan Franěk z Čejkovic u ČB fláknul takovým stylem, že ji urval. Tedy jel motor cca do 2000 ot./min na 5V a tedy to plácání.. Nicméně přípravek na hydroštely jsem tam stejně nalil, už jen kvůli prevenci

Napsal: pát 08.08.2008 16:38
od honza_strnad
tak už jsem s tim najel cca 200km a pořád nic... furt to cvaká stejně, nicméně na obalu bylo napsany že se projeví až po několika hodinách provozu
výrobek se jmenuje:
"LiquiMoly Přísada pro hydraulická zdvihátka (300 ml)"
Přísada tlumí hlučnost hydraulických zdvihátek ventilů a přispívá k jejich optimální funkci.
Napsal: čtv 04.09.2008 18:15
od myrryn88
honza_strnad píše:tak už jsem s tim najel cca 200km a pořád nic... furt to cvaká stejně, nicméně na obalu bylo napsany že se projeví až po několika hodinách provozu
výrobek se jmenuje:
"LiquiMoly Přísada pro hydraulická zdvihátka (300 ml)"
Přísada tlumí hlučnost hydraulických zdvihátek ventilů a přispívá k jejich optimální funkci.
tak co??prestalo to cvakani aspon trochu?? v praci si ze me delaj prdel at ty cvrcky s toho auta vyhodim

Napsal: čtv 04.09.2008 21:52
od Mirda328
jedine vymena za novy dil, vse ostatni akorat nici motor
Napsal: čtv 04.09.2008 23:00
od lou
Taky jsem ten přípravek zkoušel, cca po 400 km možná něco málo zlepšení ale pořád to cvaká, takže výměna mě nemine

. Mají hydra nějaký vliv na výkon motoru?
Napsal: čtv 04.09.2008 23:49
od slajch
zkusit to můžeš, určitě to neuškodí..
Napsal: pát 05.09.2008 08:41
od vilejs
ja som to nalial do e32 V8 a islo to tichsie.aj motor isiel tak nejak kultivovanejsie.sused to distribouval,tak som to mal za 150sk.kupil som desat ks:) mame doma aj staru skodu 120l a tej to fakt prospelo,ide jak ohen:)
Napsal: úte 09.09.2008 10:14
od honza_strnad
do skody 120

ty ma tak hydrostely.....
vite nekdo jak poznat ten pokazenej?, pac se mne ted rozcvakal i na druhym aute.... 320i (M52B20) a ma 24 ventilu ....
jinak do obou aut liju olej Shell HELIX, do M40B18 liju 10w40 a do M52B20 liju 5w40(ten s logem ferrari)
M52B20 a 5w40: auto jsme koupily s 270 000 najeto od te doby jsme kazdych cca 12000 mnenili olej, pokazde helix 5w40, mam pocit ze tenhle olej nemam rad vyssi teploty... hydrostely se mne poprve rozcvakali po hodine jezdeni na mas.okruhu a podruhe v zacpe na dalnici v italii (pri 290 000) (teplota vody byla porad v normalu) a od te doby neprestali v jakkychkoliv otackach a teplotach (akorat obcas na chvilku prestanou)
M40B18 s 10w40 najeto 260 000: ten motor je zrout oleje, to vim ale neni to zas tak sileny, kdyz jsem auto koupil, predchozi majitel mne rekl ze do toho lil 10w40, ale nevedel jakej!!!, tak jsme tam zacal dolivat 10w40 hellix (jeste jsem olej komplet nemenil) a ejhle... po 2000km a doliti dvou litru Helixu motor cvaka jako sici stroj...... jedinny kdy prestava cvakat je pri vysokym zatizeni(napr. na BIGu cca 15 minut dokola RZtka nebo vic jak 160 po dalnici)
LiquiMoly jsem dolival a temer nic....
v cem je problem ???
shell tvrdi na svych letaccich ze helix cisti usazeniny.... nemuze byt problem v tom, ze uvolnil usazeniny ? nebo je problem s teplotama? Oba dva maji schvaleni BMW Long life a ten 5w40 ma dokonce BMW special oil list..
a vzhledem k tomu ze tenhle olej rozcvakal obe auta tak ho NEDOPORUCUJUJI a prechazim na jinej (asi total)