Stránka 1 z 1

Napsal: pon 18.12.2006 12:03
od StandaK
Ahoj, poslední týden mě trápí tento problém. Po nastartování auto jede v pohodě, ale jakmile se ručička teploty dostane ke hranici modré, tak začne pocukávat. Někdy pedál třeba vteřinu jakoby nereaguje. Někdy akceleruje, jako kdybych se rozjížděl na trojku. Všechno tohle mezi 2000-3200 otáčkami. Nad ty 3000 otáček jede parádně, auto najednou ožije. Taky začalo mít šílenou spotřebu a zhoršily se reakce na plyn.
Všechno tohle vypadá na lambdu, jenže to dělá, i když ji odpojím. Nevíte prosím, po jaké době začne dávat lambda informace jednotce? Preventivně jsem vyměnil vzduchový a palivový filtr, svíčky, zkusil jsem jiný kabely, ale nepomohlo nic. Jinou lambdu jsem nezkoušel, protože jsem ji o nikoho nesehnal a kupovat novou nechci. Je tam nová asi dva měsíce. Origo, ne univerzálka.
Doporučili byste mi, kde bych si mohl nechat udělat v Praze diagnostiku? Jednu už jsem podstoupil (Carsoft) a tam bylo kupodivu všechno ok.

Mám E36, M40, 91.

Díky za vaše rady.
Standa

Napsal: pon 18.12.2006 14:19
od patras
pokud ji odpojis a je to stejny tak bych to tipnul na vahu vzduchu ...

Napsal: pon 18.12.2006 14:48
od StandaK
Ahoj, myslíš že by to mohla být ona, když to za studena nedělá? Zkoušel jsem jí odpojit a motor začne jít nepravidelně (bublá) a z výfuku jde šílený smrad benzínu a kouř.

Napsal: pon 18.12.2006 15:41
od StandaK
Ještě jsem zjistil jednu věc a to, že pomaleji klesají otáčky. Navíc se vždycky u 2000 na cca 1s zastaví a pak spadnou na volnoběh. Může to být přidřeným lankem nebo čidlem klapky? Začalo to víceméně ve stejnou dobu jako to cukání.

Napsal: pon 18.12.2006 16:36
od patras
po odpojeni vahy by se zas tak moc stat nemelo jestlize jsou lamdy v poho ... jinak stopro zajed na diag !