Stránka 1 z 3
Napsal: pon 18.12.2006 13:00
od FreeTree
Když je auto studený tak když přeřadím na vyšší rychl. stupeň tak je tam pytel ve výkonu (1 vteřinu), po zahřátí je to o hodně lepší, ale i tak se mi zdá, že tam lehce něco je. Vyměnil jsem vzduchovej filtr a bylo to lepší. Co myslíte dál:?:
Napsal: pon 18.12.2006 13:26
od AdaM5
FreeTree píše:Když je auto studený tak když přeřadím na vyšší rychl. stupeň tak je tam pytel ve výkonu (1 vteřinu), po zahřátí je to o hodně lepší, ale i tak se mi zdá, že tam lehce něco je. Vyměnil jsem vzduchovej filtr a bylo to lepší. Co myslíte dál:?:
Zkusil bych svicky nebo spis celkove omrknout zapalovani
Napsal: čtv 10.05.2007 11:45
od FreeTree
Takže je to snad vyřešeno, zítra jedu pro auto do servisu tak jsem zvědavej. U 318i M43 dost často odchází klapka sání, včera ji vyndali v servisu a když se ta klapka zavře, tlačí na takovej gumovej pístek nebo jak bych to nazval a v tý gumě je díra, je sranda, že už to bylo měněný jednou v roce 2001-2 takže to zřejmě asi bude odcházet častěji.
Napsal: čtv 10.05.2007 16:42
od droban
zdar pak dej vedet jak si dopadl,dela mi to neco podobnyho ale zatim sem to neresil

Napsal: ned 13.05.2007 12:07
od FreeTree
Takže radost předčasná

.... auto je o poznání živější, ale není to optimální. Poslední dobou pozoruju i cukání, když je motor studenej poslední dva starty po ránu a když přidám plyn auto začne kuckat..... koukali jsme na benz. pumpu, tlak jsme naměřili něco málo přes 2 při přidání stoupnul na 3 bary. Podezření je na kabelech ke svíčkám..... mno.... někdo nějaký další rady?

Napsal: ned 13.05.2007 12:53
od Leveler
A co rozdělovač? Nebo palec rozdělovače.
Většinou se to projevuje tak že auto začne cukat a nejde za plynem a dusí se.Nebo jede chvíli na 3 válce.
Nebo ještě zkus svíčky a ty zapalovací káble..
Napsal: ned 13.05.2007 13:18
od honzibmw
FreeTree píše:Takže radost předčasná

.... auto je o poznání živější, ale není to optimální. Poslední dobou pozoruju i cukání, když je motor studenej poslední dva starty po ránu a když přidám plyn auto začne kuckat..... koukali jsme na benz. pumpu, tlak jsme naměřili něco málo přes 2 při přidání stoupnul na 3 bary. Podezření je na kabelech ke svíčkám..... mno.... někdo nějaký další rady?

¨
co takhle vaha vzduchu
Napsal: ned 13.05.2007 13:38
od FreeTree
... jo diagnostika už je bez závad...... jsem zapomněl napsat....
Napsal: pon 14.05.2007 10:19
od FreeTree
Dnes ráno opět..... nastartuju v pohodě...... když přidám tak ot. max do 2000 a pak se to dusí, s autem se nedá jet rychleji, jen to vyleze z modrýho auto obživne, jede jakž takž občas škubne....
svíčky vyměněny .... BOSH ty se 4 kontaktama co tam mají být
palivák, vzduchovej, klapka sání nová, čidlo na vrtuli.
Napsal: pon 14.05.2007 10:34
od castro
nemůže to být třeba cívkama?
Napsal: pon 14.05.2007 18:12
od tweety
Tohle může dělat čidlo teploty . Jestli je diagnostika bez chyb, je možné, že to čidlo vykazuje hodnoty špatné,ale v mezích kdy to řídící jednotka nepozná .
Doporučil bych aby ti na diagnostice vytáhli kolik ten snímač ukazuje ( teplotu ) při studenym motoru ( a můžou vytáhnout kolik vykazuje váha vzduchu teplotu nasávaného vzduchu ) nebo prohoď kabely od snímače teploty motoru pro řídící jednotku za snímač teploty pro palubku a pak to zkus projet studený a ten palubák ti bude ukazovat co ten snímač pro řídící jednotku vykazuje .
Ta diagnostika by byla ale rychlejší, přesnější a pokud o tom nic nevíš asi nejlepší .
Napsal: čtv 17.05.2007 23:12
od Pepe
taky mi to cuká, už jsem objednanej do servisu a po konzultaci je podezření na cívky nebo něco takového.
Napsal: pát 18.05.2007 16:58
od FreeTree
Na kolik cca výjdou cívky???
Napsal: pát 18.05.2007 19:03
od tweety
Cívky jsou na IS u každé svíčky . U M43 je to jedna krabička a z toho jsou rozvedený káble k cívkám . V Elitu to tuším stojí 6t .
Napsal: pát 18.05.2007 23:11
od Pepe
na mé auto 4029,- Kč v Autokely. Tak přemýšlím, co takhle sehnat použité. Vím, že je to asi blbost, ale za 6 cívek je to kotel a to fakt nehodlám platit.
Napsal: pon 21.05.2007 09:09
od FreeTree
Ještě jeden poznatek, když je auto už v provozních teplotách, tak pokud tou šlápnu na krk tak to prostě netáhne jak má..... jako by tam šlo málo benzínu..... ale pumpu jsme měli venku a i tlak jsme naměřili co má bejt...
Napsal: ned 27.05.2007 01:22
od Petous
Mám na 230tkm bohužel stejnej problém, dokud se auto nezahřeje tak to děsně cuká a i když je zahřátý, tak nad 4000ot občaš škubne taky... Diagnostika OK, nový svíčky + filtry, v nádrži Shell V-P Racing. Servismani v BMW radili dekarbonizaci, ale do toho se mi zrovna moc nechce - mrtě peněz a výsledek nejistej :-/
Poděl se o zkušenosti jestli se ti povede to vyřešit
Napsal: ned 27.05.2007 10:34
od FreeTree
Ve středu jedu do servisu, tak jsem na to zvědavej..... další zkušenost z posledních jízd.... auto prostě nedostanu nad 4500 tis/ot.... pak se to začne dusit apod. i na neutrál, když to vytočím.... ani prd...
Napsal: ned 27.05.2007 14:57
od Dave_318i
No kdyz jsi ted zminil to, ze kdyz tomu slapnes na krk, tak netahne jak ma...to mi dela taky. Jako nemam zadny problem s tahem nebo ho dostat do omezovace atd., ale kdyz chci co nejvice zrychlit, tak musim slapat po plynu pomalu...tzn. ze kdyz mam malo otacek, tak musim jen tak lehce prislapnout a potom se vrustajicimi otackami dale prislapavat, pak je to ono. Ale kdyz mam otacky do 3 tis a zaslapnu co to jde, tak to proste netahne na maximum ...dela Vam to taky nekomu?Je to normalni, nebo bych to mel nejak resit?
Napsal: ned 27.05.2007 15:01
od Petous
Dave_318i píše:...ale kdyz chci co nejvice zrychlit, tak musim slapat po plynu pomalu...tzn. ze kdyz mam malo otacek, tak musim jen tak lehce prislapnout a potom se vrustajicimi otackami dale prislapavat, pak je to ono. Ale kdyz mam otacky do 3 tis a zaslapnu co to jde, tak to proste netahne na maximum ...dela Vam to taky nekomu?
Jj, to mi dělá celou dobu
Jinak sem si dneska nechal pro jistotru zmeřit tlaky na válcích a v poho, takže tam zrada nebude, zapalovací kabely asi taky mít vliv nebudou, vzhledem k tomu, že za tepla už motor jakštakš normálně... takže babo raď :-/
Jaxte tu někdo psal o tom teplotním čidle, tak M43 má jedno multičidlo teploty pro ukazatel na přístrojovce i pro ŘJ a to je ten nu termostatu, nebo má snímč pro ŘJ ještě nekde jinde ?