Stránka 1 z 3

Napsal: pon 18.12.2006 13:00
od FreeTree
Když je auto studený tak když přeřadím na vyšší rychl. stupeň tak je tam pytel ve výkonu (1 vteřinu), po zahřátí je to o hodně lepší, ale i tak se mi zdá, že tam lehce něco je. Vyměnil jsem vzduchovej filtr a bylo to lepší. Co myslíte dál:?:

Napsal: pon 18.12.2006 13:26
od AdaM5
FreeTree píše:Když je auto studený tak když přeřadím na vyšší rychl. stupeň tak je tam pytel ve výkonu (1 vteřinu), po zahřátí je to o hodně lepší, ale i tak se mi zdá, že tam lehce něco je. Vyměnil jsem vzduchovej filtr a bylo to lepší. Co myslíte dál:?:


Zkusil bych svicky nebo spis celkove omrknout zapalovani

Napsal: čtv 10.05.2007 11:45
od FreeTree
Takže je to snad vyřešeno, zítra jedu pro auto do servisu tak jsem zvědavej. U 318i M43 dost často odchází klapka sání, včera ji vyndali v servisu a když se ta klapka zavře, tlačí na takovej gumovej pístek nebo jak bych to nazval a v tý gumě je díra, je sranda, že už to bylo měněný jednou v roce 2001-2 takže to zřejmě asi bude odcházet častěji.

Napsal: čtv 10.05.2007 16:42
od droban
zdar pak dej vedet jak si dopadl,dela mi to neco podobnyho ale zatim sem to neresil :)

Napsal: ned 13.05.2007 12:07
od FreeTree
Takže radost předčasná :roll: .... auto je o poznání živější, ale není to optimální. Poslední dobou pozoruju i cukání, když je motor studenej poslední dva starty po ránu a když přidám plyn auto začne kuckat..... koukali jsme na benz. pumpu, tlak jsme naměřili něco málo přes 2 při přidání stoupnul na 3 bary. Podezření je na kabelech ke svíčkám..... mno.... někdo nějaký další rady? :?

Napsal: ned 13.05.2007 12:53
od Leveler
A co rozdělovač? Nebo palec rozdělovače.
Většinou se to projevuje tak že auto začne cukat a nejde za plynem a dusí se.Nebo jede chvíli na 3 válce.
Nebo ještě zkus svíčky a ty zapalovací káble..

Napsal: ned 13.05.2007 13:18
od honzibmw
FreeTree píše:Takže radost předčasná :roll: .... auto je o poznání živější, ale není to optimální. Poslední dobou pozoruju i cukání, když je motor studenej poslední dva starty po ránu a když přidám plyn auto začne kuckat..... koukali jsme na benz. pumpu, tlak jsme naměřili něco málo přes 2 při přidání stoupnul na 3 bary. Podezření je na kabelech ke svíčkám..... mno.... někdo nějaký další rady? :?
¨


co takhle vaha vzduchu

Napsal: ned 13.05.2007 13:38
od FreeTree
... jo diagnostika už je bez závad...... jsem zapomněl napsat....

Napsal: pon 14.05.2007 10:19
od FreeTree
Dnes ráno opět..... nastartuju v pohodě...... když přidám tak ot. max do 2000 a pak se to dusí, s autem se nedá jet rychleji, jen to vyleze z modrýho auto obživne, jede jakž takž občas škubne....
svíčky vyměněny .... BOSH ty se 4 kontaktama co tam mají být
palivák, vzduchovej, klapka sání nová, čidlo na vrtuli.

Napsal: pon 14.05.2007 10:34
od castro
nemůže to být třeba cívkama?

Napsal: pon 14.05.2007 18:12
od tweety
Tohle může dělat čidlo teploty . Jestli je diagnostika bez chyb, je možné, že to čidlo vykazuje hodnoty špatné,ale v mezích kdy to řídící jednotka nepozná .

Doporučil bych aby ti na diagnostice vytáhli kolik ten snímač ukazuje ( teplotu ) při studenym motoru ( a můžou vytáhnout kolik vykazuje váha vzduchu teplotu nasávaného vzduchu ) nebo prohoď kabely od snímače teploty motoru pro řídící jednotku za snímač teploty pro palubku a pak to zkus projet studený a ten palubák ti bude ukazovat co ten snímač pro řídící jednotku vykazuje .
Ta diagnostika by byla ale rychlejší, přesnější a pokud o tom nic nevíš asi nejlepší .

Napsal: čtv 17.05.2007 23:12
od Pepe
taky mi to cuká, už jsem objednanej do servisu a po konzultaci je podezření na cívky nebo něco takového.

Napsal: pát 18.05.2007 16:58
od FreeTree
Na kolik cca výjdou cívky???

Napsal: pát 18.05.2007 19:03
od tweety
Cívky jsou na IS u každé svíčky . U M43 je to jedna krabička a z toho jsou rozvedený káble k cívkám . V Elitu to tuším stojí 6t .

Napsal: pát 18.05.2007 23:11
od Pepe
na mé auto 4029,- Kč v Autokely. Tak přemýšlím, co takhle sehnat použité. Vím, že je to asi blbost, ale za 6 cívek je to kotel a to fakt nehodlám platit.

Napsal: pon 21.05.2007 09:09
od FreeTree
Ještě jeden poznatek, když je auto už v provozních teplotách, tak pokud tou šlápnu na krk tak to prostě netáhne jak má..... jako by tam šlo málo benzínu..... ale pumpu jsme měli venku a i tlak jsme naměřili co má bejt...

Napsal: ned 27.05.2007 01:22
od Petous
Mám na 230tkm bohužel stejnej problém, dokud se auto nezahřeje tak to děsně cuká a i když je zahřátý, tak nad 4000ot občaš škubne taky... Diagnostika OK, nový svíčky + filtry, v nádrži Shell V-P Racing. Servismani v BMW radili dekarbonizaci, ale do toho se mi zrovna moc nechce - mrtě peněz a výsledek nejistej :-/
Poděl se o zkušenosti jestli se ti povede to vyřešit

Napsal: ned 27.05.2007 10:34
od FreeTree
Ve středu jedu do servisu, tak jsem na to zvědavej..... další zkušenost z posledních jízd.... auto prostě nedostanu nad 4500 tis/ot.... pak se to začne dusit apod. i na neutrál, když to vytočím.... ani prd...

Napsal: ned 27.05.2007 14:57
od Dave_318i
No kdyz jsi ted zminil to, ze kdyz tomu slapnes na krk, tak netahne jak ma...to mi dela taky. Jako nemam zadny problem s tahem nebo ho dostat do omezovace atd., ale kdyz chci co nejvice zrychlit, tak musim slapat po plynu pomalu...tzn. ze kdyz mam malo otacek, tak musim jen tak lehce prislapnout a potom se vrustajicimi otackami dale prislapavat, pak je to ono. Ale kdyz mam otacky do 3 tis a zaslapnu co to jde, tak to proste netahne na maximum ...dela Vam to taky nekomu?Je to normalni, nebo bych to mel nejak resit?

Napsal: ned 27.05.2007 15:01
od Petous
Dave_318i píše:...ale kdyz chci co nejvice zrychlit, tak musim slapat po plynu pomalu...tzn. ze kdyz mam malo otacek, tak musim jen tak lehce prislapnout a potom se vrustajicimi otackami dale prislapavat, pak je to ono. Ale kdyz mam otacky do 3 tis a zaslapnu co to jde, tak to proste netahne na maximum ...dela Vam to taky nekomu?

Jj, to mi dělá celou dobu :-(

Jinak sem si dneska nechal pro jistotru zmeřit tlaky na válcích a v poho, takže tam zrada nebude, zapalovací kabely asi taky mít vliv nebudou, vzhledem k tomu, že za tepla už motor jakštakš normálně... takže babo raď :-/
Jaxte tu někdo psal o tom teplotním čidle, tak M43 má jedno multičidlo teploty pro ukazatel na přístrojovce i pro ŘJ a to je ten nu termostatu, nebo má snímč pro ŘJ ještě nekde jinde ?