Stránka 1 z 3

Napsal: ned 28.01.2007 17:06
od lukas1000
cau.chtel bych poradit.mam e-36 325td a chci ho nacipovat.poradte kde,za kolik,kolik kw navic atd. diky lukas

Napsal: ned 28.01.2007 17:06
od dsvatos
Předělej si to na TDS.. Je to mnohem smysluplnější..

Napsal: ned 28.01.2007 17:07
od bmwfil
Mrkni na http://www.diesel-technik.cz/bmw.html

Ale hlavně si nejdřív dej do kupy motor, čerpadlo a turbo, jinak to půjde do kytek.

Napsal: ned 28.01.2007 18:20
od Martinéz
dsvatos píše:Předělej si to na TDS.. Je to mnohem smysluplnější..


nesmysl.. nejvic muziky za malo penez je u tohohle motoru prave chip, jelikoz je jednotka nastavena schvalne na poddimenzovanej vykon. s chipem ti to pojede a neco lip jak seriovy tds pokud mas motor v cajku. pokud chces vic, predelej na tds, je to otazka par tisic, ale nutno patricne i zmenit soft..

Napsal: ned 28.01.2007 20:24
od Speedy
předělat na TDS je otázkou IC a co ještě?

Napsal: ned 28.01.2007 21:05
od men
Speedy píše:předělat na TDS je otázkou IC a co ještě?

IC,turbo, jinej soft ,ale asi toho bude víc

Napsal: ned 28.01.2007 21:49
od Martinéz
turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..

Napsal: ned 28.01.2007 22:26
od Marek-is
dsvatos píše:Předělej si to na TDS.. Je to mnohem smysluplnější..
a pak teprv res chip...

Napsal: ned 28.01.2007 22:49
od men
Martinéz píše:turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..

rozdíl v td a tds je ten že tdso má samo natáčícíse lopatky turba,takže jestli tam dáš IC+trubky k tomu potřebně a jinej soft ,tak se toho moc nezmění to nejdůležitější co udělá z td->tdso je to turbo ,takže na tom to celí závisí :wink:

Napsal: pon 29.01.2007 00:38
od LUBEC
já sem svoje TD osadil intercoolerem a RJ z TDS a ten výkonovej rozdíl je docela znát (větší bořik do sedačky) a plus mam dobrej pocit že je to origo

Napsal: pon 29.01.2007 00:41
od Martinéz
men píše:
Martinéz píše:turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..

rozdíl v td a tds je ten že tdso má samo natáčícíse lopatky turba,takže jestli tam dáš IC+trubky k tomu potřebně a jinej soft ,tak se toho moc nezmění to nejdůležitější co udělá z td->tdso je to turbo ,takže na tom to celí závisí :wink:


tak o tom ze by melo samonataceci lopatky jsem neslysel, vi o tom nekdo neco? pokud vim, tak tohle byla technicka lahudka v dobe, kdy prisel VW s TDI 81kW. Jinak ten nej skok je v RJ a IC.. tedy pokud je horko. pokud je zima a vlhko, je skoro fuk zda IC auto ma ci ne..

..pravda je, ze TDs tlaci vic jak TD, ale to by melo bejt hlavne nastavenim RJ pokud vim..

Napsal: pon 29.01.2007 00:49
od LUBEC
taky myslím že o natáčecích lopatkách se muže TDSu jenom zdát a základ všeho je RJ z TDS. Akorat se musí trochu poupravit konektor

Napsal: pon 29.01.2007 11:09
od Lukas H.
tds nema nataceci lopatky... Cip muzu dohodnou za super price v diesel-technik...

Napsal: pon 29.01.2007 18:29
od men
tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:

Napsal: pon 29.01.2007 19:54
od Speedy
men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...

Napsal: pon 29.01.2007 20:14
od men
Speedy píše:
men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebude :) to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?

Napsal: pon 29.01.2007 21:24
od mufman
men píše:
Speedy píše:
men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebude :) to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?


A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám

Napsal: pon 29.01.2007 22:22
od men
mufman píše:
men píše:
Speedy píše:[quote="men"]tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebude :) to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?


A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám[/quote]teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez IC

Napsal: úte 30.01.2007 02:27
od mufman
men píše:
mufman píše:
men píše:[quote="Speedy"][quote="men"]tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebude :) to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?


A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám[/quote]teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez IC[/quote]

A není tam ten IC jenom proto, že zchlazením vzduchu se zmenší jeho roztažnost, tudíž jeho objem a je možno ho dostat do válce víc a tudíž i víc benzínu a zpusobit vetsi explozi, potažmo výkon? Takhle jsem si to doted ja osobne myslel. Ani me nenapadlo ze tam je z duvodu teplotniho namahani. Tak jak to teda je?

Napsal: úte 30.01.2007 08:57
od dsvatos
mufman píše:
men píše:
mufman píše:[quote="men"][quote="Speedy"][quote="men"]tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebude :) to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?


A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám[/quote]teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez IC[/quote]

A není tam ten IC jenom proto, že zchlazením vzduchu se zmenší jeho roztažnost, tudíž jeho objem a je možno ho dostat do válce víc a tudíž i víc benzínu a zpusobit vetsi explozi, potažmo výkon? Takhle jsem si to doted ja osobne myslel. Ani me nenapadlo ze tam je z duvodu teplotniho namahani. Tak jak to teda je?[/quote]


Je to tak jak to píšeš.. IC se tam dává jen proto, že tam studenýho vzduchu nacpeš víc a můžeš tím pádem dát i víc paliva = vyšší výkon.