Stránka 1 z 2
Napsal: ned 25.02.2007 22:14
od tweety
Čau, potřeboval bych zkušenosti jaké máte s těmito auty . Chtěl bych to s xdrive a jezdil bych s tím tak 30km trasy .

spotřeby

spolehlivost + náklady na opravy

zkušenosti s xdrive - spolehlivost + ceny oprav
Díky za odpovědi .
Napsal: ned 25.02.2007 23:26
od jogurt
E46 nema X Drive

Napsal: ned 25.02.2007 23:28
od tweety
měl sem zato, že veškeré pohony 4x4 od BMW sou xdrive .

Napsal: ned 25.02.2007 23:51
od kosh
ne ne e E46 je starý dobrý 4x4 drift systém

Napsal: ned 25.02.2007 23:53
od tweety
Jen pro moje omezený znalosti - jaký je rozdíl mezi xdrive a 4x4 ?
Napsal: pon 26.02.2007 00:02
od kosh
tweety píše:Jen pro moje omezený znalosti - jaký je rozdíl mezi xdrive a 4x4 ?
x drive je vychytaný ( celkem dost ) ani nevím co to umí
a 4x4 u E46 je 38 % na předek a 62 % na zadek + mezinápravový diferenciál
Napsal: pon 26.02.2007 00:15
od matal
Pokud jezdíš krátký trasy tak 330i,ten motor je skvělej..

Napsal: pon 26.02.2007 09:30
od Deli
kosh píše:x drive je vychytaný ( celkem dost ) ani nevím co to umí
a 4x4 u E46 je 38 % na předek a 62 % na zadek + mezinápravový diferenciál
Hlavně umí různě dělit výkon na kola, takže to nemá pěkně jako to je u E46...
Jinak já bych bral
i, pokud je člověk trochu fanda do aut, tak to musí ocenit...

Jinak to tu je zralý na flame
d vs
i 
Napsal: pon 26.02.2007 09:48
od FreeTree
i
Napsal: pon 26.02.2007 09:48
od rades
Jinak já bych bral
i, pokud je člověk trochu fanda do aut, tak to musí ocenit...

Jinak to tu je zralý na flame
d vs
i 
[/quote]
Taky to tu čekám

.
Jinak z vlastní zkušenosti diesel versus benzín dopručím benzín. 330i je dobrá motorizace.
V současnosti u dieselu nevidím žádné větší přednosti. Spíše naopak- ale to tu již proběhlo v několika(dosti) předešlých příspěvcích-při hledání nelze přehlídnout. Toč se kolovrátku toč.
Napsal: pon 26.02.2007 10:46
od Atila
Specialne u trojek je s dieselem trosku nevyhoda, ze krome posledniho roku ci dvou, ktere jsou stale za moc penez se daval pouze predchozi 135kW dieselovy trilitr a ten ma oproti 142kW zname z petek jeste par problemu navic oproti okolovratkovavanym vstrikum. A ta x30i to je proste maso a v trojce, ktera je nejsportovnejsi obzvlast. Takova M3 chudeho muze.

Napsal: pon 26.02.2007 11:43
od dsvatos
Na takový krátký poskakování je určitě vhodnější benzín.. Tady bych se nerozmýšlel.. Něco jinýho by bylo, kdybych měl motat několikrát týdně Brno-Praha a zpátky.. To bych asi šel do nafty..
Napsal: pon 26.02.2007 13:41
od Dave
Doporučuji viz podpis.
Pokud d tak raději 150kW ale to jedině pokud jezdíš Praha-Brno 2x týdně jinak na kratší trasy určitě
i. Navíc za tu 150kW dáš min o 100 litrů víc.
Ironií je, že já za první měsíc co měl 330i najezdil to, co za půl roku s
d.
Eviduji si spotřebu a při běžném provozu ten rozdíl není nijak markantní. Navíc se to smaže při výměně filtrů a další péči. Takže je to 0 k 0.
Jinak včera jsem dal v Šumperku plnou Shell VP (vynuloval jako obvykle) a doma se dívám na comp a 8,7 l/100 km (asi 170 km a vůbec jsem se necoural). Na popojíždky sem a tam mám něco přes 10. Takže tě to nesežera za živa jak si někdo myslí.
Napsal: pon 26.02.2007 15:50
od Toydolls
Dave píše:Doporučuji viz podpis.
Pokud d tak raději 150kW ale to jedině pokud jezdíš Praha-Brno 2x týdně jinak na kratší trasy určitě
i. Navíc za tu 150kW dáš min o 100 litrů víc.
Ironií je, že já za první měsíc co měl 330i najezdil to, co za půl roku s
d.
Eviduji si spotřebu a při běžném provozu ten rozdíl není nijak markantní. Navíc se to smaže při výměně filtrů a další péči. Takže je to 0 k 0.
Jinak včera jsem dal v Šumperku plnou Shell VP (vynuloval jako obvykle) a doma se dívám na comp a 8,7 l/100 km (asi 170 km a vůbec jsem se necoural). Na popojíždky sem a tam mám něco přes 10. Takže tě to nesežera za živa jak si někdo myslí.
Naprosto souhlasim, jen je holej fakt,kdyz budes jezdit velky dalky trebas DE apod. kazdou chvili tak ten benal proste leze do penez.Kdyz se otocim za segrou do DE tak na ty samy trase ma otec o nadrz mensi spotrebu a to proste je znat a to to taky nesetri
Ale ja to neresim - uzivam si to

Napsal: pon 26.02.2007 18:04
od Kostik
Co sem cetl v ruznych testech apod tak M54B30(co se dava i do 330i) je vsude vychvalovanej do nebes.
Vyhral i nakou cenu za best engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines
Taky si na nej brousim zuby do petky

Napsal: pon 26.02.2007 19:09
od Lukas H.
To snad 3,0D taky ne?

Napsal: pon 26.02.2007 20:26
od wagina
Napsal: pon 26.02.2007 23:42
od srle
chces rict, ze ti 330i proste neujede

Napsal: pon 26.02.2007 23:49
od tweety
Chlapi a co udržba - u dieselu sou průserový vstřiky, který sou prej nekřesťansky drahý což u benzínu není . Jaký su problémy s benzinovou variantou ? Máte někdo zkušenodti s tím pohonem 4x4 ?
Napsal: pon 26.02.2007 23:58
od matal
Jj taky to bude doufám další motor,který osedlám..
Kamarád ho má,330i SMG a musím říct,že je to opravdu mazec,ale trochu si vezme oleje..
