Stránka 1 z 1
Napsal: úte 20.03.2007 00:26
od marwal
Ahoj, chceme koupit cabrio a tak e46 přichází v úvahu. Na mobile je jich vice. Rok okolo 2000-2001, 323 - 330, cenove do 17tis Eur. Jen nevim v kterym roce byl facelift a zda ma vyznam kupovat tohle auto po faceliftu nebo technickych a designovych uprav nebylo tolik významných.
diky za odpověď.
Martin
např: BMW 330 Ci Cabrio Leder/Xenon/Navi+TV/Telefon
94.500 km, 170 kW (231 PS), Benzin, Automatik, Erstzulassung: 12/00
Za hardtop chce příplatek, cena 16900Eur.
Napsal: úte 20.03.2007 00:27
od marwal
musí být pro 4 lidi a automat. Hardtop je myslim pro provoz v zime dobra vec?
Napsal: úte 20.03.2007 01:20
od xxvasek
znamej mel e46 cabrio a kdyz mel vytazenou strechu tak to dost drnci cely to auto vevnitr....ale kdyz to je stazeny tak good....jinak na sauto mas cabrio za 549 ale manual....
Napsal: úte 20.03.2007 21:15
od Vitak
Kábro je gut.
Napsal: úte 20.03.2007 23:47
od castro
docela by mě zajímalo jaký to je třeba v 180km/h s těsností vzduchu, jestli to nikde neprofukuje a nehvízdá jak velorex...???
Napsal: stř 21.03.2007 08:32
od Zave
castro píše:docela by mě zajímalo jaký to je třeba v 180km/h s těsností vzduchu, jestli to nikde neprofukuje a nehvízdá jak velorex...???
s velorexem jde jet 180?

Napsal: čtv 22.03.2007 21:34
od Vitak
castro píše:docela by mě zajímalo jaký to je třeba v 180km/h s těsností vzduchu, jestli to nikde neprofukuje a nehvízdá jak velorex...???
Pokud jsou všechny těsnící gumy v pořádku, tak je to bezproblémů.
Napsal: pon 26.03.2007 16:25
od Peppo
ohladom toho faceliftu skus
http://www.bmwinfo.com
a co sa tyka hard-top - odporucam - je ich malo sice ale vyzera to krasne
Napsal: úte 27.03.2007 10:45
od Atila
castro píše:docela by mě zajímalo jaký to je třeba v 180km/h s těsností vzduchu, jestli to nikde neprofukuje a nehvízdá jak velorex...???
To zalezi na kvalite kabrioletu. Lacine kabriolety typicky ruzne ty Golfy, Astry a podobna pseudoauta s platenou strechou odvozena od nizsich trid konci nekde kolem stotriceti, pak zacne platena strecha fungovat jako brzdici padak raketoplanu.

Oproti tomu kvalitni dobre delane kousky jako byly treba Saaby nebo Audi dokazi bez problemu kalit se stazenou strechou svoji maximalkou a stale se da uvnitr docela zit.