Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 05.04.2007 22:17
od gatori
Nevíte kerej kabel přerušit, abych mohl dát skryté tlačítko?... a k čemu, benzínové čerpadlo, startér? Mám BMW 320i r.v. 92, bez airbagu, nebo stačí odpojit jen spínačku a kde? Díky

Napsal: sob 07.04.2007 12:55
od all
co treba hlavní proud do spínačky,.... Ale bacha dej to nekam kde se to nemuže přemácknout za jizdy.... :D

Napsal: sob 07.04.2007 22:00
od dsvatos
Většinou se přerušuje drát k palivovýmu čerpadlu, takže auto vypadá, jako že funguje, ale jen nechce nastarrtovat.. Pokud bys přerušil hlavní drát (plus) do spínačky, může se to někde zkratnout a mohlo by bejt vymalovaný.. Tečou tam docela velký proudy.. A zadalší by nic nefungovalo a čorkař by automaticky natahoval jinej drát přímo z plusu baterky..

Napsal: sob 07.04.2007 23:29
od gatori
dsvatos píše:Většinou se přerušuje drát k palivovýmu čerpadlu, takže auto vypadá, jako že funguje, ale jen nechce nastarrtovat.. Pokud bys přerušil hlavní drát (plus) do spínačky, může se to někde zkratnout a mohlo by bejt vymalovaný.. Tečou tam docela velký proudy.. A zadalší by nic nefungovalo a čorkař by automaticky natahoval jinej drát přímo z plusu baterky..


A nevíš kerý to je drát?

Napsal: sob 07.04.2007 23:48
od dsvatos
Tak to bohužel nevím, pro mě je elektrika španělská vesnice.. A proto ji přenechávám odborníkům.. V práci jsem na ten vypínač výhledově ukecal dráteníky (slaboproudaře)..

Napsal: ned 08.04.2007 00:09
od gatori
dsvatos píše:Tak to bohužel nevím, pro mě je elektrika španělská vesnice.. A proto ji přenechávám odborníkům.. V práci jsem na ten vypínač výhledově ukecal dráteníky (slaboproudaře)..


A nechceš je ukecat i za mě? ))))))

Napsal: ned 08.04.2007 10:23
od yard
přeruš přívod šťávy do palivového čerpadla....je pod zadníma sedačkama dráty před levým deklem (za spolujezdcem) silný hnědý drát...dle E-46 coupe tedy...

Napsal: ned 08.04.2007 14:40
od gatori
yard píše:přeruš přívod šťávy do palivového čerpadla....je pod zadníma sedačkama dráty před levým deklem (za spolujezdcem) silný hnědý drát...dle E-46 coupe tedy...


Jo tenhle tam je a ještě další dva ale stejně silný jsou jen dva hnědý a hnědo zelený(jsou na stejném konektoru), ale tahat dráty až zezadu pod plastama, není jednodušší od relé? nebo někde po cestě? Tlačítko mám u řidiče, tedy počítám s ním )))

Napsal: ned 08.04.2007 19:09
od jordeeman
nic ve zlim chalapi ...ale ja bych to resil cez rele nebo dva ..spinat velky proud jen tajnym prepinacom je dost aj risk bych rekl ....

rele na vodic 15 od spinace (cerny by mnel byti a spinal bych ho tlacitkom ) pak by ostalo rele zopnute a zopinalo jine ktrym spinate nieco co chcete ...kdyz pak vypnete motor ..zas je mrtvo ... a tlacitkom spinas tak 100 mA pro rele ..coz je OK ...

Jinak mam vela systemu ..kdyby mnel nekdo zajem i s montazi ... staci napsat ..dohodnem se ... su to logicke veci riadene atmelom ... a su aj ine moznosti nez len tlacitko a viac fazove ...

jordeeman23@yahoo.com

Napsal: ned 08.04.2007 20:14
od yard
nic ve zlým....ale funguje to ...dělám to u každýho auta co jsem měl, vždy čerpadlo a samo že tam nedávám drátek z dětského vláčku a vypínač na hovno.........pokud to vypínáš na noc když chceš mít prostě jistotu že s tím nikdo neodjede tak samo že ten vypínač přepneš stejně když je drát bez šťávy(po vypnutí klíčku)...to nefunguje jako chcípák... :D :D :D nechápu co je na tom špatně...kdyžtak mě oprav jsem jen amatér...koudelka