Stránka 1 z 1
Napsal: pon 23.04.2007 20:26
od Tompo
Chlapi, určitě se to tu řešilo x-krát, ale, prosím, chtěl bych tento model, a tak prosím poraďte na co dt bacha všeobecně u těchto aut, čím trpí, atd.... nebo alespoň odkaz, kde se toto téma řešilo...děkuji
Napsal: pon 23.04.2007 21:56
od Demarco
Tompo píše:Chlapi, určitě se to tu řešilo x-krát, ale, prosím, chtěl bych tento model, a tak prosím poraďte na co dt bacha všeobecně u těchto aut, čím trpí, atd.... nebo alespoň odkaz, kde se toto téma řešilo...děkuji
len citujem:
potíže nastávají u motorů s 150k km+ kde motor za tepla dlouho točí (řídící čerpadlo-repase cca 15tis Kč, nic jiného nepomůže), za studena trápené motory=ko hlava, okamžité vypínání horkého motoru=ko turbo
Napsal: úte 24.04.2007 08:30
od marek26
Demarco píše:Tompo píše:Chlapi, určitě se to tu řešilo x-krát, ale, prosím, chtěl bych tento model, a tak prosím poraďte na co dt bacha všeobecně u těchto aut, čím trpí, atd.... nebo alespoň odkaz, kde se toto téma řešilo...děkuji
len citujem:
potíže nastávají u motorů s 150k km+ kde motor za tepla dlouho točí (řídící čerpadlo-repase cca 15tis Kč, nic jiného nepomůže), za studena trápené motory=ko hlava, okamžité vypínání horkého motoru=ko turbo
s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus
Napsal: úte 24.04.2007 09:19
od bmwfil
s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus
Jenomže podobný moudro jde vyřknout prakticky na jakýkoli motor jakékoli značky.... Nikde ještě nevyrobili nic dlouhodobě bezchybně fungujícího

Napsal: úte 24.04.2007 09:30
od JaraX
marek26 píše:Demarco píše:Tompo píše:Chlapi, určitě se to tu řešilo x-krát, ale, prosím, chtěl bych tento model, a tak prosím poraďte na co dt bacha všeobecně u těchto aut, čím trpí, atd.... nebo alespoň odkaz, kde se toto téma řešilo...děkuji
len citujem:
potíže nastávají u motorů s 150k km+ kde motor za tepla dlouho točí (řídící čerpadlo-repase cca 15tis Kč, nic jiného nepomůže), za studena trápené motory=ko hlava, okamžité vypínání horkého motoru=ko turbo
s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus
ti vytočím studenej motor do omezovače, chvilku ho tam podržím a pak se budem bavit jo?

Napsal: úte 24.04.2007 10:51
od bleifrei
marek26 píše:s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus
ze si radsej nebol ticho...pre 318tds (ktore mas asi ty) o tom cerpadle samozrejme plati tiez, tym padom sa tiez vozis v humuse? a ak to budes tocit za studena tak ti tiez skor ci neskor hlava odide...a uz vobec nechapem ako mozes o nejakom bmw napisat ze je to humus, prave na bmw klub-e.
k podobnym duchaplnym prispevkom sa nevyjadrujem, ale toto mi uz fakt nedalo.
Napsal: úte 24.04.2007 11:02
od marek26
jarax jak si to myslel? ja som to myslel v dobrom ze mi sme mali tds s 200t km a turbo islo pekne, ani kuska dymu, to auto chytalo dobre.
a vytacat motor 5s po nastartovani nad 3000 ot. to normalny clovek nerobi
Napsal: úte 24.04.2007 11:18
od marek26
bleifrei píše:marek26 píše:s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus
ze si radsej nebol ticho...pre 318tds (ktore mas asi ty) o tom cerpadle samozrejme plati tiez, tym padom sa tiez vozis v humuse? a ak to budes tocit za studena tak ti tiez skor ci neskor hlava odide...a uz vobec nechapem ako mozes o nejakom bmw napisat ze je to humus, prave na bmw klub-e.
k podobnym duchaplnym prispevkom sa nevyjadrujem, ale toto mi uz fakt nedalo.
jasne ze to je dobry voz to som chcel povedat

lenze tymito pismenami sa to niekedy debilne chape, lepsie je to nazivo vedla seba.
sam mam tds takze urcite som tym nemyslel to co sa tym myslelo.
Napsal: úte 24.04.2007 11:51
od JaraX
marek26 píše:bleifrei píše:marek26 píše:s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus
ze si radsej nebol ticho...pre 318tds (ktore mas asi ty) o tom cerpadle samozrejme plati tiez, tym padom sa tiez vozis v humuse? a ak to budes tocit za studena tak ti tiez skor ci neskor hlava odide...a uz vobec nechapem ako mozes o nejakom bmw napisat ze je to humus, prave na bmw klub-e.
k podobnym duchaplnym prispevkom sa nevyjadrujem, ale toto mi uz fakt nedalo.
jasne ze to je dobry voz to som chcel povedat

lenze tymito pismenami sa to niekedy debilne chape, lepsie je to nazivo vedla seba.
sam mam tds takze urcite som tym nemyslel to co sa tym myslelo.
napsal si to tak jako bys na to nejvíc nadával

Napsal: úte 24.04.2007 12:13
od marek26
su to strojovne,
tez som to mohol inac napisat

Napsal: úte 24.04.2007 12:13
od FrajerT
No tak hoši, už tu konečne prestaňte riešiť, kto tu čo ako myslel a nemyslel a že myslel, že nemyslel a podobne a napíšte niečo konštruktívne. Ja tvrdím, že 2,5TDS je super motor s obrovskou životnosťou, len musí mať, čo potrebuje. Takže keď nájdeš dobrý kus po človeku, ktorý s k tomu správal ako-tak slušne, tak by som z toho obavy nemal. A pri najhoršom to, či je prasknutá hlava/tesnenie a ako to chytá za tepla a za studena a či turbo fachčí tak ako má zistíš aj na skúšobnej jazde. Takže suma sumárum - auto odporúčam, treba len prizvať niekoho znalého a nekupovať prvý kus, čo nájdeš...

Napsal: úte 24.04.2007 12:16
od gyrous
Co bys rád čet, jaký je rozdíl od ostatních dieslů, nebo porovnání od benzína? Měls nebo máš baworáka?
Napsal: úte 24.04.2007 16:05
od Tompo
Zkratka ano, ci ne..... Mam moznost 97 saloon, ale odchazi naftove cerpadlo, za jakou polozku lze tento problem vyresit?
Napsal: úte 24.04.2007 16:28
od Bajzik
TD/S trpí na hlavy ALE LIDSKÝ!
výborný motor s dlouhou živosností, možná by si mnozí kritikové měli uvědomit stáří tohoto motoru a neporovnávat s dnešními naftami, ještě dnes mu můžou mnohé značky závidět ale těžko někomu radit.
Napsal: úte 24.04.2007 19:53
od Tompo
Napsal: úte 24.04.2007 21:34
od JaraX
to je jakejsi tuning, buh vi jak se s tim jezdilo, v německu bych hledal radši "seriovy" auto s dobrou vybavou ale těžko říct.