Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Odblokování servisu,
S e46 teprve začínám a tak bych měl na již znalé několik dotazů .
Jedná se o 320i r.v. 99
1) Které kontakty v diag.zásuvce musím propojit, abych vymazal hlášení o servisu na přístrojovce?
2) Je složitá výměna palivového filtru, kde je umístěn a co musím odkrytovat? Potřebuji na to nějaké spešl. nářadí nebo sponky?
3) Je složitá výměna řemene pro pohon klimy, alternátoru, pumpy a všeho ostatního na motoru? Potřebuji na to spešn. vercajk?a Nevíte kolik asi stojí?
Předem moc děkuji za odpovědi.
JOHNI
Jedná se o 320i r.v. 99
1) Které kontakty v diag.zásuvce musím propojit, abych vymazal hlášení o servisu na přístrojovce?
2) Je složitá výměna palivového filtru, kde je umístěn a co musím odkrytovat? Potřebuji na to nějaké spešl. nářadí nebo sponky?
3) Je složitá výměna řemene pro pohon klimy, alternátoru, pumpy a všeho ostatního na motoru? Potřebuji na to spešn. vercajk?a Nevíte kolik asi stojí?
Předem moc děkuji za odpovědi.
JOHNI
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 577
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1387
- Kontaktovat uživatele:
Tak tady to máš , sem budeš mít přístup ....http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=#295514
Hledat snad umis ne? trochu snahy lidiJOHNI píše:Díky za odpověď, ale nemám ještě na tyto stránky přístup, tak že bych byl vděčný za jakýkoli konkrétnější návod.
1) search, pres palubku az facelift (bez diag zasuvky)
2) de to dobre, kde najdes v ETK
3) jednoduche, podivej se jak to tam je a pak to tam taky tak vrat:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 577
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1387
- Kontaktovat uživatele:
Nebo takhle ...
Mazání oleje a inspekce
1.Nulovani pri upozorneni olejovy servis:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 3 sekund.
2.Nulovani pri upozorneni inspekce:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.
3.Nulovani pri upozorneni inspekce+vymena brzdove kapaliny (symbol hodin)
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund, vypnout zapalovani, pockat 20 sekund, zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.
Cas musi byt presne dodrzen, jinak nulovani nefunguje.
!Pozor, propojovaci drat vzdy nejdrive spojit s ukostrenim, aby se predeslo prepeti
Mazání oleje a inspekce
1.Nulovani pri upozorneni olejovy servis:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 3 sekund.
2.Nulovani pri upozorneni inspekce:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.
3.Nulovani pri upozorneni inspekce+vymena brzdove kapaliny (symbol hodin)
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund, vypnout zapalovani, pockat 20 sekund, zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.
Cas musi byt presne dodrzen, jinak nulovani nefunguje.
!Pozor, propojovaci drat vzdy nejdrive spojit s ukostrenim, aby se predeslo prepeti
http://www.mjauto.cz/inspekce/bwm.htmJOHNI píše:S e46 teprve začínám a tak bych měl na již znalé několik dotazů .
Jedná se o 320i r.v. 99
1) Které kontakty v diag.zásuvce musím propojit, abych vymazal hlášení o servisu na přístrojovce?
2) Je složitá výměna palivového filtru, kde je umístěn a co musím odkrytovat? Potřebuji na to nějaké spešl. nářadí nebo sponky?
3) Je složitá výměna řemene pro pohon klimy, alternátoru, pumpy a všeho ostatního na motoru? Potřebuji na to spešn. vercajk?a Nevíte kolik asi stojí?
Předem moc děkuji za odpovědi.
JOHNI
Dobra Facelift beru zpet,ale nesmysl to neni. MOzne je, ze Vam to jde,ale na mnoha BMW vcetne mojeho (E46 7/99) to nejde ani kdyby ste se poto a samo sem kecal o tom i na BMW stejne jako si to hledal na jinych forech a psal si na ICQ s mjautod.aemon píše:Jak jsi na tenhle nesmysl přišel?Toydolls píše:...1) search, pres palubku az facelift (bez diag zasuvky)...E46 funguje přes palubku v celé řadě už od začátku.
BTW: Jsem taky bez faceliftu a funguje.
Kazdopadne pres zasuvku to jde na 100% u vsech, ty ktery ji pak nemaji tak budiky
==
Samo sem to mackal dobre - u jedho chlapa sme na to koukali po Facelift tam to slo krasne, u znameho co ma rv. 2000 (taky 323i) to taky neslo.