Stránka 1 z 1

Napsal: úte 15.05.2007 10:05
od JOHNI
S e46 teprve začínám a tak bych měl na již znalé několik dotazů .
Jedná se o 320i r.v. 99
1) Které kontakty v diag.zásuvce musím propojit, abych vymazal hlášení o servisu na přístrojovce?
2) Je složitá výměna palivového filtru, kde je umístěn a co musím odkrytovat? Potřebuji na to nějaké spešl. nářadí nebo sponky?
3) Je složitá výměna řemene pro pohon klimy, alternátoru, pumpy a všeho ostatního na motoru? Potřebuji na to spešn. vercajk?a Nevíte kolik asi stojí?

Předem moc děkuji za odpovědi.
JOHNI

Napsal: úte 15.05.2007 12:39
od d.aemon
ad 1) Podívej se to tech. encyklopedie na těchto stránkách. E46 umí nulovat přes palubovku, nemusíš ke konektorům.

Napsal: úte 15.05.2007 14:14
od JOHNI
Díky za odpověď, ale nemám ještě na tyto stránky přístup, tak že bych byl vděčný za jakýkoli konkrétnější návod.

Napsal: úte 15.05.2007 14:40
od davidj
Tak tady to máš , sem budeš mít přístup ....http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=#295514

Napsal: úte 15.05.2007 15:18
od Toydolls
JOHNI píše:Díky za odpověď, ale nemám ještě na tyto stránky přístup, tak že bych byl vděčný za jakýkoli konkrétnější návod.


Hledat snad umis ne? trochu snahy lidi

1) search, pres palubku az facelift (bez diag zasuvky)
2) de to dobre, kde najdes v ETK
3) jednoduche, podivej se jak to tam je a pak to tam taky tak vrat:)

Napsal: úte 15.05.2007 21:39
od davidj
Nebo takhle ...
Mazání oleje a inspekce


1.Nulovani pri upozorneni olejovy servis:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 3 sekund.

2.Nulovani pri upozorneni inspekce:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.

3.Nulovani pri upozorneni inspekce+vymena brzdove kapaliny (symbol hodin)
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund, vypnout zapalovani, pockat 20 sekund, zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.

Cas musi byt presne dodrzen, jinak nulovani nefunguje.
!Pozor, propojovaci drat vzdy nejdrive spojit s ukostrenim, aby se predeslo prepeti

Napsal: stř 16.05.2007 09:18
od 3nge
Toydolls píše:
JOHNI píše:Díky za odpověď, ale nemám ještě na tyto stránky přístup, tak že bych byl vděčný za jakýkoli konkrétnější návod.


Hledat snad umis ne? trochu snahy lidi

1) search, pres palubku az facelift (bez diag zasuvky)


nemas pravdu , mam 10/99 a jde to prez palubku

Napsal: stř 16.05.2007 09:26
od Slid
JOHNI píše:S e46 teprve začínám a tak bych měl na již znalé několik dotazů .
Jedná se o 320i r.v. 99
1) Které kontakty v diag.zásuvce musím propojit, abych vymazal hlášení o servisu na přístrojovce?
2) Je složitá výměna palivového filtru, kde je umístěn a co musím odkrytovat? Potřebuji na to nějaké spešl. nářadí nebo sponky?
3) Je složitá výměna řemene pro pohon klimy, alternátoru, pumpy a všeho ostatního na motoru? Potřebuji na to spešn. vercajk?a Nevíte kolik asi stojí?

Předem moc děkuji za odpovědi.
JOHNI


http://www.mjauto.cz/inspekce/bwm.htm

Napsal: stř 16.05.2007 09:34
od d.aemon
Toydolls píše:...1) search, pres palubku az facelift (bez diag zasuvky)...

Jak jsi na tenhle nesmysl přišel? :roll: E46 funguje přes palubku v celé řadě už od začátku.
BTW: Jsem taky bez faceliftu a funguje.

Napsal: stř 16.05.2007 11:01
od Toydolls
d.aemon píše:
Toydolls píše:...1) search, pres palubku az facelift (bez diag zasuvky)...

Jak jsi na tenhle nesmysl přišel? :roll: E46 funguje přes palubku v celé řadě už od začátku.
BTW: Jsem taky bez faceliftu a funguje.


Dobra Facelift beru zpet,ale nesmysl to neni. MOzne je, ze Vam to jde,ale na mnoha BMW vcetne mojeho (E46 7/99) to nejde ani kdyby ste se poto a samo sem kecal o tom i na BMW stejne jako si to hledal na jinych forech a psal si na ICQ s mjauto

Kazdopadne pres zasuvku to jde na 100% u vsech, ty ktery ji pak nemaji tak budiky

==
Samo sem to mackal dobre - u jedho chlapa sme na to koukali po Facelift tam to slo krasne, u znameho co ma rv. 2000 (taky 323i) to taky neslo.