Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 21.06.2007 15:34
od Fikop
Kámoš má problém s E46kou 330D...do 2500ot. motor krásně nabírá na síle a má pěkný zvuk. Po překročení 2500 až 2700ot. znatelně poklesne výkon a změní jse i zvuk motoru. Auto nijak nekouří, volnoběh je vpořádku, necuká atd...co všechno může způsobovat tuto závadu.??? Na PC to bylo napíchnuté a hlásilo to nízký tlak turba bo tak něco. poraďte Dík

Napsal: čtv 21.06.2007 15:37
od FrajerT
Že by turbo v prdeli? :wink: :twisted:

Napsal: čtv 21.06.2007 16:01
od droban
ted kamos resil neco podobnyho,turbo nebylo v prdeli ale naky nataceni tech lopatek v turbu ci co :) naka hadicka k tomu,ja mam benzina takze tomu moc negoumu ale rikal mi tohle

Napsal: čtv 21.06.2007 16:12
od Fikop
FrajerT píše:Že by turbo v prdeli? :wink: :twisted:


Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???

Napsal: čtv 21.06.2007 16:51
od 3nge
Fikop píše:
FrajerT píše:Že by turbo v prdeli? :wink: :twisted:


Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???


a od kolika myslis , ze ti tlaci turbo ? Klidne muze bejt v riti , je toho hodne co to muze bejt... naklon lopatek...nekde to ufukuje ....vaha vzduchu

Napsal: čtv 21.06.2007 17:20
od Vlasta
Ještě je možnost palivovej filtr nebo čerpadlo v nádrži.

Napsal: čtv 21.06.2007 17:21
od Fikop
3nge píše:
Fikop píše:
FrajerT píše:Že by turbo v prdeli? :wink: :twisted:


Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???


a od kolika myslis , ze ti tlaci turbo ? Klidne muze bejt v riti , je toho hodne co to muze bejt... naklon lopatek...nekde to ufukuje ....vaha vzduchu


od kolika myslíš že tlačí? a od kolika myslíš že tlačí naplno?

Napsal: pát 22.06.2007 19:56
od Marek-is
at zmeri turbo...

Napsal: sob 23.06.2007 13:33
od Fikop
Marek-is píše:at zmeri turbo...


Měl to na diagnostice a říkal že kolem 2500ot poklesne tlak turba, jednotka hlásila i tuto chybu ale nehlásí proč :( a to se ptám co všechno může ovlivnit tlak turba....???

Napsal: sob 23.06.2007 14:09
od Maikl
hale, třeba jeden známej měl pořád obdobný problémy na vochcáfce, a stačilo vyčistit lopatky v turbu, nechtělo se jim moc natáčet se..

Napsal: sob 23.06.2007 15:17
od Lukes2002
Fikop píše:
Marek-is píše:at zmeri turbo...


Měl to na diagnostice a říkal že kolem 2500ot poklesne tlak turba, jednotka hlásila i tuto chybu ale nehlásí proč :( a to se ptám co všechno může ovlivnit tlak turba....???


No turbo by klidně mohlo být v hajzlu....tipuji že od 2500 otáček začíná teprve turbo znatelně tlačit a myslím že začíná stoupat do špičky....takže když nám to dělalo na francouzským dieselu šlo celý turbo do háje...ale klidně to může být i nějáká blbost jak píšou kluci...

Napsal: pon 25.06.2007 10:06
od WinCent
Měl by to bejt ten podtlakovej nesmysl co je na turbu ted mě vypadlo jak se to jmenuje ale kdyz je to KO tak to nenatáčí lopatky a to je ta příčina mám informace od kolegy z BMW a prý se to stává.

Napsal: pon 25.06.2007 11:36
od Whisky
Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala :(
Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.

Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.

Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni :)))

Napsal: pon 25.06.2007 12:50
od WinCent
Whisky píše:Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala :(
Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.

Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.

Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni :)))


Nechytej mě za slovo, ten (nesmysl) co samozřejmě není nesmysl protože má svojí funkci, tak tomu se říká wandler.

Napsal: pon 25.06.2007 13:58
od Whisky
TPBMW píše:
Whisky píše:Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala :(
Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.

Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.

Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni :)))


Nechytej mě za slovo, ten (nesmysl) co samozřejmě není nesmysl protože má svojí funkci, tak tomu se říká wandler.


OKOK, vsak v pohode. Wandler. Dik za info.

Napsal: pon 25.06.2007 14:26
od Whisky

Napsal: pon 25.06.2007 14:37
od Whisky
http://www.sgaf.de/viewtopic.php?t=31271 ze by ta zinkovany nesmysl, co je pridelanej plechem k turbu??

A co to ma za funkci??