Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 21.06.2007 15:34
od Fikop
Kámoš má problém s E46kou 330D...do 2500ot. motor krásně nabírá na síle a má pěkný zvuk. Po překročení 2500 až 2700ot. znatelně poklesne výkon a změní jse i zvuk motoru. Auto nijak nekouří, volnoběh je vpořádku, necuká atd...co všechno může způsobovat tuto závadu.??? Na PC to bylo napíchnuté a hlásilo to nízký tlak turba bo tak něco. poraďte Dík
Napsal: čtv 21.06.2007 15:37
od FrajerT
Že by turbo v prdeli?

Napsal: čtv 21.06.2007 16:01
od droban
ted kamos resil neco podobnyho,turbo nebylo v prdeli ale naky nataceni tech lopatek v turbu ci co

naka hadicka k tomu,ja mam benzina takze tomu moc negoumu ale rikal mi tohle
Napsal: čtv 21.06.2007 16:12
od Fikop
FrajerT píše:Že by turbo v prdeli?

Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???
Napsal: čtv 21.06.2007 16:51
od 3nge
Fikop píše:FrajerT píše:Že by turbo v prdeli?

Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???
a od kolika myslis , ze ti tlaci turbo ? Klidne muze bejt v riti , je toho hodne co to muze bejt... naklon lopatek...nekde to ufukuje ....vaha vzduchu
Napsal: čtv 21.06.2007 17:20
od Vlasta
Ještě je možnost palivovej filtr nebo čerpadlo v nádrži.
Napsal: čtv 21.06.2007 17:21
od Fikop
3nge píše:Fikop píše:FrajerT píše:Že by turbo v prdeli?

Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???
a od kolika myslis , ze ti tlaci turbo ? Klidne muze bejt v riti , je toho hodne co to muze bejt... naklon lopatek...nekde to ufukuje ....vaha vzduchu
od kolika myslíš že tlačí? a od kolika myslíš že tlačí naplno?
Napsal: pát 22.06.2007 19:56
od Marek-is
at zmeri turbo...
Napsal: sob 23.06.2007 13:33
od Fikop
Marek-is píše:at zmeri turbo...
Měl to na diagnostice a říkal že kolem 2500ot poklesne tlak turba, jednotka hlásila i tuto chybu ale nehlásí proč

a to se ptám co všechno může ovlivnit tlak turba....???
Napsal: sob 23.06.2007 14:09
od Maikl
hale, třeba jeden známej měl pořád obdobný problémy na vochcáfce, a stačilo vyčistit lopatky v turbu, nechtělo se jim moc natáčet se..
Napsal: sob 23.06.2007 15:17
od Lukes2002
Fikop píše:Marek-is píše:at zmeri turbo...
Měl to na diagnostice a říkal že kolem 2500ot poklesne tlak turba, jednotka hlásila i tuto chybu ale nehlásí proč

a to se ptám co všechno může ovlivnit tlak turba....???
No turbo by klidně mohlo být v hajzlu....tipuji že od 2500 otáček začíná teprve turbo znatelně tlačit a myslím že začíná stoupat do špičky....takže když nám to dělalo na francouzským dieselu šlo celý turbo do háje...ale klidně to může být i nějáká blbost jak píšou kluci...
Napsal: pon 25.06.2007 10:06
od WinCent
Měl by to bejt ten podtlakovej nesmysl co je na turbu ted mě vypadlo jak se to jmenuje ale kdyz je to KO tak to nenatáčí lopatky a to je ta příčina mám informace od kolegy z BMW a prý se to stává.
Napsal: pon 25.06.2007 11:36
od Whisky
Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala
Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.
Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.
Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni

))
Napsal: pon 25.06.2007 12:50
od WinCent
Whisky píše:Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala

Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.
Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.
Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni

))
Nechytej mě za slovo, ten (nesmysl) co samozřejmě není nesmysl protože má svojí funkci, tak tomu se říká wandler.
Napsal: pon 25.06.2007 13:58
od Whisky
TPBMW píše:Whisky píše:Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala

Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.
Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.
Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni

))
Nechytej mě za slovo, ten (nesmysl) co samozřejmě není nesmysl protože má svojí funkci, tak tomu se říká wandler.
OKOK, vsak v pohode. Wandler. Dik za info.
Napsal: pon 25.06.2007 14:26
od Whisky
Napsal: pon 25.06.2007 14:37
od Whisky
http://www.sgaf.de/viewtopic.php?t=31271 ze by ta zinkovany nesmysl, co je pridelanej plechem k turbu??
A co to ma za funkci??