Stránka 1 z 2
Napsal: úte 03.07.2007 13:08
od alesekdubec
Chtel sem se jen zeptat jestli s tim nemate nekdo nejakou zkusenost.Chtel bych to vyzkouset protoze mam spatny hydrostely. Nez na to budete odpovidat tak si to proctete.
http://www.rvs-tec.cz/start.htm
Napsal: úte 03.07.2007 13:14
od Zave
Napsal: úte 03.07.2007 13:19
od alesekdubec
tohle nejsou aditiva
Napsal: úte 03.07.2007 13:25
od alesekdubec
kamarada znamej to vyzkousel do motorky. Ventily byli na vymenu a potom jak nove. Jeste to bude zkouset kamarad do volva do prevodovky tak pockam nez to koupim.
Napsal: úte 03.07.2007 13:32
od dsvatos
Boha jeho, další .... (nebudu sprostej), co těm debilním reklamním kecům věří.. Generálka motoru ve flaštičce
Pokud bys alespoň něco malinko, malinečko věděl o konstrukci motorů, o materiálech a strojařině, musel by ses takovým opičím kapkám jenom smát

Napsal: úte 03.07.2007 13:34
od bmwfil
Napsal: úte 03.07.2007 13:38
od George_D
dsvatos píše:Boha jeho, další .... (nebudu sprostej), co těm debilním reklamním kecům věří.. Generálka motoru ve flaštičce
Pokud bys alespoň něco malinko, malinečko věděl o konstrukci motorů, o materiálech a strojařině, musel by ses takovým opičím kapkám jenom smát

Na jednu stranu jsou stará fakta o strojařině, na druhou stranu se nové materiály stále vyvíjejí a postupem času budou stále nové technologie. Já tomu sice nějak nevěřim a nekoupim si to, ale kamarádovo motor něco podobného udrželo při životě cca 40tis km a to před aplikací motor bouchal na klice, po ujetí cca 2tis km to ustalo a nakonec se to vysralo uplně jinde. Ja nevim, bud mu pomohla ta sračka co tam nalil, nebo to ten motor prostě utáhnul dal, ale nevim jestli to bylo tohle. Ale vim zase že to nebyly takový ty levný sračky, ale něco na téhle bázi

Napsal: úte 03.07.2007 13:56
od alesekdubec
Vlastnosti kovokeramické vrstvy
Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm
Tvrdost - HRC=63-70
Koeficient tření 0,003;
Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny
Teplota rozpadu 1575-1600°C
Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů
Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa
Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi
Napsal: úte 03.07.2007 14:18
od Hanz
alesekdubec píše:Vlastnosti kovokeramické vrstvy
Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm
Tvrdost - HRC=63-70
Koeficient tření 0,003;
Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny
Teplota rozpadu 1575-1600°C
Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů
Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa
Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi
ok, tak jo, položme se do problému
1) co je to "schopnost nárůstu", tzn. že je možné že semínko vyroste v obrovskou sekvoji nebo taky ne, že?
2) "tvrdost 63-70 HRC" je nic neříkající, protože v motoru "není" součástka tak tvrdá, že by se tahle tenká křehká vrstva v praxi neprolomila
3) "koeficient tření 0,003" je číslo, neříká nic o podmínkách zkoušky
4) "Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny" wow, tohle definitivně přepsalo tabulku prvků
5) "Teplota rozpadu 1575-1600°C" jsme zachráněni

at už to bude na čemkoliv, dojde k odloupnutí podstatně dříve než je "cokoliv" napsaného na papíře
6) "Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů" to je fajn, jěště bych se nebál napsat, že vydrží svit marťanské baterky pod úhlem 123,258 stupně v úterý zleva
7) "Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa" kavitace? aha, tak to je ten prevít co zadřel motor

)

"Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi" také vám vždycky v zimě zarezne motor a nejde s ním po ránu otočit? stačí pár kapek zázračné vodičky a problem solved

Napsal: úte 03.07.2007 14:34
od alesekdubec
takze myslis ze je to blbost? Nechci vyhodit 4tis.
Napsal: úte 03.07.2007 14:39
od bmwfil
alesekdubec píše:takze myslis ze je to blbost? Nechci vyhodit 4tis.
Hele vyzkoušej to a pak sem napiš jak to funguje (ale podle pravdy

)
Napsal: úte 03.07.2007 15:01
od Hanz
každej at dělá dle svého uvážení... můj názor je- motor ve výrobních tolerancích (100-200tis km) si vystačí s kvalitním a pravidelně měněným olejem... motor s horšími parametry (hodně km nebo zanedbaný, studené starty a pod) buď prostě vykazuje nějaké neduhy (žere olej) a majitel to buď nechá plavat nebo to řeší opravou, nikoliv nalitím "věci" do motoru... to máš jak s těsněním do chladiče, neříkám, že to nefunguje, ale a) chladič teče z nějakého důvodu b) ve finále si stejně koupíš jinej nebo to necháš zavařit...
navíc jsem osobně viděl několik motorů po rozebrání, kde podobné přípravky způsobily "zdrcnutí nevímčeho" a to ucpalo kanálky na klice nebo sací koš čerpadla... buď se to navázalo se zbytky z těsnění nebo to reagovalo nevhodně s průsakem vody-paliva-spalin (což chodí ruku v ruce, prostě opotřebovanej motor)
Napsal: úte 03.07.2007 15:32
od Tomas8409
alesekdubec píše:kamarada znamej to vyzkousel do motorky. Ventily byli na vymenu a potom jak nove. Jeste to bude zkouset kamarad do volva do prevodovky tak pockam nez to koupim.
kua ještě tu o spotřebě...

Napsal: úte 03.07.2007 15:32
od droban
navíc jsem osobně viděl několik motorů po rozebrání, kde podobné přípravky způsobily "zdrcnutí nevímčeho" a to ucpalo kanálky na klice nebo sací koš čerpadla... buď se to navázalo se zbytky z těsnění nebo to reagovalo nevhodně s průsakem vody-paliva-spalin (což chodí ruku v ruce, prostě opotřebovanej motor)[/quote]
to co tvoří hrudky a zasírá motor je ale na jine bazi PTFE(teflon),tohle zní zajímavě i když tomu taky moc nevěřím,az to nekdo vyzkousi dejte vedet

Napsal: úte 03.07.2007 16:10
od Hanz
droban píše:to co tvoří hrudky a zasírá motor je ale na jine bazi PTFE(teflon)
to máš vcelku jedno, protože tohle bude taky s něčím reagovat... uvažujte logicky, kdyby to fungovalo, bude to prodávat ve velkým třeba Castrol nebo Mobil jako ofiko "RepSadu pro motor" třeba za 2x tolik než tyhle "jednoročky-existence"... a proč se tak neděje? protože to kua nefunguje

funguje to tak, že vybuchne "SuperNova", vyda reklamní letačky, zaplaví distribuci, zmasíruje reklamní kanaly, prodá hafo lahviček a v okamžiku, kdy výdaje na reklamu jsou vetsi nez zisk, skoncí... aby vzápětí přisla nova firma s revolucnim... a takle porad dokola... kdo si mysli, ze je to jinak je obycejnej naivni trouba

Napsal: úte 03.07.2007 16:37
od klanuk
pred deseti lety taky nikdo neveril ze formule 1 bude tocit prez 19tis otacek /min. protoze to bylo nemozny. Vsechno se zdokonaluje.
Napsal: úte 03.07.2007 17:00
od dsvatos
klanuk píše:pred deseti lety taky nikdo neveril ze formule 1 bude tocit prez 19tis otacek /min. protoze to bylo nemozny. Vsechno se zdokonaluje.
No, to je sice pravda, ale fyziku přechcat nejde

Mám chemickou průmyslovku, a když čtu ty reklamní bláboly tak nevím, jestli se mám chechtat nebo brečet

Napsal: úte 03.07.2007 17:06
od dsvatos
Hanz píše:alesekdubec píše:Vlastnosti kovokeramické vrstvy
Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm
Tvrdost - HRC=63-70
Koeficient tření 0,003;
Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny
Teplota rozpadu 1575-1600°C
Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů
Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa
Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi
ok, tak jo, položme se do problému
1) co je to "schopnost nárůstu", tzn. že je možné že semínko vyroste v obrovskou sekvoji nebo taky ne, že?
2) "tvrdost 63-70 HRC" je nic neříkající, protože v motoru "není" součástka tak tvrdá, že by se tahle tenká křehká vrstva v praxi neprolomila
3) "koeficient tření 0,003" je číslo, neříká nic o podmínkách zkoušky
4) "Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny" wow, tohle definitivně přepsalo tabulku prvků
5) "Teplota rozpadu 1575-1600°C" jsme zachráněni

at už to bude na čemkoliv, dojde k odloupnutí podstatně dříve než je "cokoliv" napsaného na papíře
6) "Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů" to je fajn, jěště bych se nebál napsat, že vydrží svit marťanské baterky pod úhlem 123,258 stupně v úterý zleva
7) "Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa" kavitace? aha, tak to je ten prevít co zadřel motor

)

"Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi" také vám vždycky v zimě zarezne motor a nejde s ním po ránu otočit? stačí pár kapek zázračné vodičky a problem solved

Kurňa Hanzi, takhle to napsat - máš můj

Z tebe ještě jednou něco bude

Neměl jsi v mládí básnický a spisovatelský sklony? Asi máš v sobě to spisovatelský "střevo"

Super napsaný

Napsal: úte 03.07.2007 18:08
od klanuk
tak to neznamena ze vis uplne vsechno. Srandisto.
Napsal: úte 03.07.2007 18:20
od dsvatos
klanuk píše:tak to neznamena ze vis uplne vsechno. Srandisto.
Neříkám že vím úplně všechno. Ale reálný fakta od reklamních blábolů, slintů, keců a rádoby odborných termínů rozlišit dokážu. A to mi stačí

Viděl jsi už někdy rozdělanej motor? Víš jak vůbec funguje?
Zdraví tě srandista
