Stránka 1 z 1
Napsal: ned 05.08.2007 17:03
od Mad_Noodle
Moje problémy s iS neustávaj, teď se ukázal další- jedu si takhle z práce, chci zatočit doleva a ejhle ono to nejde-posilovač neposiluje....Naštěstí jsem to nějak utáh silou a nikam jsem to neposlal.... Oleje v posilovači je dle měrky na tom víčku od nádobky dost, přesto mě to takhle vypeklo. Teď to teda zatáčí,ale jde to dle mě víc ztuha než by mělo a při otáčení volantem doleva v řízení jakoby křupe (je to cítit na volantu). Neví někdo co přesně se mohlo posr*t a na jakej finanční osyp se mám připravit?

Napsal: ned 05.08.2007 17:18
od dsvatos
V první řadě: Kdy jsi měnil olej v servu? Nebo ho tam máš ještě z výroby?

Napsal: ned 05.08.2007 17:22
od _peper
Pokud nebude olej alespoň trochu červený, ale úplně černý chce ho to vyměnit. Olej do převodovek ATF22, spec Dexron II. Asi 120Kč litr.
Napsal: ned 05.08.2007 17:35
od Mad_Noodle
dsvatos píše:V první řadě: Kdy jsi měnil olej v servu? Nebo ho tam máš ještě z výroby?

To netuším auto mám dva měsíce

Napsal: ned 05.08.2007 18:08
od paveld
Jak casto se meni olej v servu?
Napsal: ned 05.08.2007 19:59
od _peper
paveld píše:Jak casto se meni olej v servu?
Dokud je alespoň trochu červenej a není úplně černej. Myslím, že to není tak nákladná věc, vejde se tam cca 0,7l takže víc jak stovku neutratíš. A výměna taky není složitá. Odsát a nalít nový.
Napsal: pon 06.08.2007 01:44
od Maikl
_peper píše:paveld píše:Jak casto se meni olej v servu?
Dokud je alespoň trochu červenej a není úplně černej. Myslím, že to není tak nákladná věc, vejde se tam cca 0,7l takže víc jak stovku neutratíš. A výměna taky není složitá. Odsát a nalít nový.
myslim ze tam toho bude vic.. Vymena nespociva v odsati oleje z nadobky, musi toho prece bejt dost v okruhu..
Napsal: pon 06.08.2007 07:34
od JaraX
taky zkontrolovat řemen, sem myslel že mam na caddyně servo v piči ale byl jen volnej řemen

Napsal: pon 06.08.2007 10:00
od Mad_Noodle
JaraX píše:taky zkontrolovat řemen, sem myslel že mam na caddyně servo v piči ale byl jen volnej řemen

Řemen je ok, to bylo první co mě napadlo zkontrolovat...
Napsal: pon 06.08.2007 16:20
od _peper
Maikl píše:myslim ze tam toho bude vic.. Vymena nespociva v odsati oleje z nadobky, musi toho prece bejt dost v okruhu..
Dělal jsem to někdy v lednu a nalil jsem tam neco kolem 0,7 - 0,8l. Samozřejmě jsem měl olej vypuštěný z tyče řízení.
Napsal: pon 06.08.2007 18:48
od Maikl
_peper píše:Maikl píše:myslim ze tam toho bude vic.. Vymena nespociva v odsati oleje z nadobky, musi toho prece bejt dost v okruhu..
Dělal jsem to někdy v lednu a nalil jsem tam neco kolem 0,7 - 0,8l. Samozřejmě jsem měl olej vypuštěný z tyče řízení.
ok

Napsal: pon 13.08.2007 13:32
od Mad_Noodle
Tááákže, problém nebyl v servu ale v něčem úúúplně jiným-utrhly se mi oba silentbloky na motoru a o celej se posunul asi o 3cm doleva, a tím se tam nějak to řízení zřejmě zašprajclo. (předem hlásím-s autem jsem nikde neprasil, prostě to povolilo...mechanik mi to teda nevěří,ale je to tak...)

Napsal: pon 13.08.2007 13:50
od castro
super že to nebylo nic velkýho....
ty silentbloky motoru budu muset taky měnit, vždycky když zaberu v kopci, vypne se mi kvuli tomu ASC a svítí dokud nevypnu motor...
to jsou halt ty auto z východního německa

Napsal: pon 13.08.2007 14:42
od Mad_Noodle
Jj, tohle by se časem stejně muselo udělat, tak si to o to řeklo předem no...

Napsal: úte 14.08.2007 08:53
od voitano
castro píše:ty silentbloky motoru budu muset taky měnit, vždycky když zaberu v kopci, vypne se mi kvuli tomu ASC a svítí dokud nevypnu motor...
to jsou halt ty auto z východního německa

Ty silentbloky na to ASC mají takový vliv...?