Stránka 1 z 3

Napsal: pát 28.09.2007 22:01
od kenzee
zdarte,
nejede mi auto tak ja bych si predstavoval.Nejdriv zacalo zlobit, ze se mi zdalo ze ma asi tak o sto koni mene.Delalo to jen nekdy.Spis to nejelo nez jelo.Po diagnostice jsem vymenil obe cidla vacky.Problem se zdalo ze se vyresil,ale ne.Ted to aspon vice jede nez nejede,ale opravdu tam jeste neco je.Proste to je takove mrtve.3 hodiny jezdim sadu a jede jak pila,krasne toci az do konce,pak se nekde zastavim,zdechnu,nastartuju a mrtvo..Ale prestane jet i za jizdy,je to citelne.Dokonce se mi zda,ze kdyz zrovna nejede,ma i takovy hlubsi zvuk.Jeste se mi tak 1x za 6 startovani nechytne "na brnk",ale tak po druhe,treti sekunde.

Diagnostika jeste hlasi,ze mam vadne cidlo pedalu spojky (ktere tam ani neni),ale s tim si myslim ze problem nesouvisi.
Mam novy KN filtr (normal inbox),vymeneny vsechny svicky.
Tankuju Shell V-power 95.

diky za pripadnou pomoc. :(

Napsal: sob 29.09.2007 14:02
od matal
A co váha vzduchu?

Napsal: sob 29.09.2007 14:16
od castro
svíčky?

co voda v oleji, nic nemizí/přibývá?

Napsal: sob 29.09.2007 17:53
od droban
taky bych rekl vaha vzduchu,ona kdyz je nekdy spatna tak ju diagnostika nemusi nahlasit,zkus ju odpojit melo by to jet trocha jinak a meli by kolisat otacky a nemeli by se projevovat ty zmeny vykonu,

Napsal: sob 29.09.2007 18:56
od kenzee
diky za odpovedi.

- vaha si nemyslim, meli jsme to pripojene a tlacila dost, ale za odpojeni nic nedam, to vyzkousim.

- svicky mam nove, ne origo bosch, ale ngk tusim platinum, jsou to ale podle kodu stejne jako ty stare co tam byly, tzn od vyroby. ale v posledni fazi je jeste asi zkontroluju, mrknu jestli budou opalene, jestli neni nejaka mrtva

dneska to zas nenaskocilo poprve a hned to vubec nejelo, jelo to jak 1.6ka.

-olej je v pohode, papa jako vsechny 330ky : ), obcas za par tisic trosku doleju (mobil 5w-50)

Napsal: ned 30.09.2007 13:14
od kenzee
tak vypojenim vahy to jelo tak o tretinu hur a ruzne to vynechavalo. pak jsem ji jeste zkusil proprat v benzinu, jestli to neni zasrate od oleje z toho sport filtru, ale vysledek stejny.

dokonce se mi dnes stalo to, ze ne ze to nechytlo na brnk, ale jakoby to chytlo, hned zdechlo a hned zas chytlo, cca pul sekundy mezi tim. kurnik to jsou mi zahady..

Napsal: ned 30.09.2007 13:20
od bas2
Tlak benzinu ci benz. filter je OK?

Napsal: ned 30.09.2007 13:28
od kenzee
benz. filtr najdu kde? muzes mi dat odkaz na ETK? tlaky zmerit predstavuje jak velky problem? udela mi to bezny servis?

Napsal: ned 30.09.2007 20:01
od Diablo330Ci
Tak presne tenhle problem mam taky a dost me zajima cim to je?Vycistil jsem vahu a stejny jeste zkus vycistit skrtici klapku a volnobeznej ventil...To jsem jeste nedelal.Taky si myslim ze to je neco s palivem protoze kdyz vemu OMW 100okt treba za 500kc tak je to ok jako kdyby to bylo tlakem nebo proste ze to chce 98okt benzin a vic!Vem tu 100okt OMW a uvidis!Beru ji ted asi 1 mesic a vcera vecer mi to udelalo jednou za tu dobu.Rano zase jede normalne.Presne jak rikas Ty jednou to nechytne a hned to jede jak 150 konove auto!!!Chcipa to pri rozjezdech a nejde za plynem!!!Jo a zkus ten palivak!Jsem zvedavej jak to vyresis kdyz tak dej vedet prosim.

Napsal: ned 30.09.2007 20:04
od Diablo330Ci
Tady je palivovej filtr a mel by byt nekde v pulce auta na podvozku spis k levemu prednimu kolu:)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10

Taky jsem ho jeste nemenil tak si myslim ze to muze byt na 90% tim.

Napsal: ned 30.09.2007 22:10
od kenzee
100ku zkusim vzit zitra, beru shell 95 vpower, protoze jsem cetl v nejakym nemeckym testu, ze pro toto auto je to vhodnejsi palivo, nez 100 oktan. 100 jsem uz parkrat bral a nezdalo se mi, ze by to jelo nejak lepe.

pres tyden jsem v praze, takze vyresim prd, ale uz mam domluveno, ze mi na to vlitne jeden expert ze Svitav, ktery ma doma nekolik e46, takze na to stopro musi prijit. poznatky (filtr, tlaky..) mu predam a pak az to vyresi (doufam), tak to sem urcite napisu.

ach jo a to jsem to kupoval mimo jine i proto, ze jsem byl otravenej z problemu novejch tdi. :roll:

Napsal: pon 01.10.2007 09:03
od Diablo330Ci
Jasny tak pak dej vedet.Jo to se Ti nedivim ale bude to nejaka nemoc 330i o ktery nikdo jeste nevi???Bude to nejaka blbost....Doufam:)

Napsal: pon 01.10.2007 09:05
od castro
stalo se mi nedávno něco podobného. Auto sice jede super ale neni to co bývalo, sešlápnu pedál a auto sice zrychluje ale netlačí do sedačky jako dřív. Po natankování shitu u OMW ( Praha - Hornbach Řepy ) kde se mi po startu klepal celej motor, jsem někam jel a chtěl vzít VPower 95, takže jsem jel na shellku už s uplně prázdnou nádrží. Mam pocit že se museli z nádrže do filru natáhnout nějaké nečistoty protože ani na VPower 95 auto nejede o moc lépe, takže doufám že výměna toho filtru to zpraví... :(

Napsal: pon 01.10.2007 16:43
od Maslista
tak nevím jestli mám stejný problém jako vy, ale taky mi občas příjde, že nejede jak má šlapu mu na krk a zrychlení je takové neslané nemastné.. jindy zase naopak tlačí jak kráva... stejný jev jsem již sledoval na několika M52... :?

jinak ještě se mi projevuje jedna zajímavost a to při akceleraci z nízkejch otáček.. šlápnu plnej knédl motor začne nabírat otáčky cca kolem 2000ot/min jakoby škubne a víc přidá to samé se koná ještě asi kolem 3000 a 4500 prostě jako by tam vždy po tom škubnutí přiskočilo pár vraníků.. stává se to pouze s plným plynem a na kvalty 1 a 2 kdy ty otáčky letí prudce vzhůru..

Napsal: pon 01.10.2007 17:12
od Diablo330Ci
To Maslista:Tak presne tohle mi udela obcas taky!Jako by kopanec ale nic neproklouzne.Ze by casovani Vanosu?

Napsal: pon 01.10.2007 22:07
od kenzee
kurna borci, kdyz nad tim uvazuju, uvedomuju si, ze me to tez nekolikrat udelalo, ale byva to kdyz mi to "zrovna nejede" a spis tak na trojku, proste chci nahle rychle pridat, v nizkejch otackach dam plnej plyn, trosku v tom trhne a pak to line pridava.

nemate nekdo carsoft diagnostiku v praze? to nevydrzim do vikendu, chci prvne prubnout ji a pak az zkusit vymenit ten palivak.

Napsal: úte 02.10.2007 07:06
od Maslista
vanos to nebude páč jeho nastavení je buď ON nebo Off

na diagnostice jsem byl dvakrát.. nejprve jasná závada lambda.. po té když jsem ji chtěl nechat vyměnit tak všechny v pohodě a že prej možná váha vzduchu... tak nevím... po odpojení váhy to jelo úplně mizerně.. :?

Napsal: úte 02.10.2007 08:21
od Toydolls
Tohle je opravdu tezky - myslim si,ze ani Carsoft nerekne (bavili jsme se o tom uz pres SZ). Nemusi to totiz nutne byt styl - tohle cidlo je vadne - vymena a vse je OK

Pravdepodobne by to chtelo nejakyho smata co ma zkusenosti a merit hodnoty za jizdy. Ve vysledku bude mozna nejlevnejsi zajet do BMW, samotneho by me zajimalo kde muze byt chyba.

Teoreticky by to mohl byt i Vanos - kdyz blbne,pak auto spatne startuje, ztrati XY kroutaku a nejde tak do otacek (ale to by delalo furt). Spotreba se vyrazne zvysi. Pravda je,ze to neni levna zalezitost,ale zase to neni obvykla zavada.
Nebo je to vice zrad, ktery vzajemne na sebe maji vliv.

==
Znamemu se trebas ve vlhku auto zacne uplne jinak chovat.
me se zase zda,ze me to moc nejede a uz ani nevim zda si to vymyslim nebo ne-dle sprintu to zas odpovida

Pravda ovsem je, ze pozoruji ubytek vykonu jak u 323i tak u 3.0i presne mezi 3500-4000 ot. Neni to razantni,ale citim to a ve dvou autech s ruznyma motoroma je to divne.

Napsal: úte 02.10.2007 14:38
od jbedan
bas2 píše:Tlak benzinu ci benz. filter je OK?


mel jsem podobnej problem a byl v haji regulator tlaku benzinu na vstrik rampe,ale bylo to na 325i

Napsal: úte 02.10.2007 14:40
od jbedan
ja bych zkusil jit po tlaku benzinu.Zkus cerpadlo a regulacni ventil na vsrikovaci rampe.