Stránka 1 z 2
Napsal: pon 01.10.2007 19:56
od TUNAK
čus ve spolek, mám závažnej problém...Měl jsem v mojí e36 coupé původně 2.0 a mám to předělaný na 2.5 a diferák mám malej a poměr 3.45 Sehnal jsem diferák velkej přímo z 2.5 poměr 3.15 Bohužel do zadní nápravy nepasuje, je větší na dýlku takže 3hlavní šrouby co držej diff k nápravě na ty prostě ten diff z 2.5 nepridelam...

Napsal: úte 02.10.2007 10:10
od TUNAK
Nikdo neporadí?
Napsal: úte 02.10.2007 20:22
od TUNAK
Mě nezbyde nic jinýho než vyměnit celou zadní nápravu 2.0 za 2.5...nikdo s tim nemá zkušenosti?
Napsal: stř 03.10.2007 10:27
od DjBulva
všechny e36 diferaky by Měli jít na tu nápravu z e36ky..Problem je ten že to bude diferák z 5ky ten co máš....a nesedí ti...
Napsal: stř 03.10.2007 10:36
od TUNAK
DjBulva píše:všechny e36 diferaky by Měli jít na tu nápravu z e36ky..Problem je ten že to bude diferák z 5ky ten co máš....a nesedí ti...
nee je to na 100procent diferak z e36 protoze jsem ho z ni jeste sundaval... drzaky a vse je stejny jako ten malej diferak co jsem tam mel...jen ten vetsi je proste delsi jinak vse na svem miste...kdyby byl kratsi kardan tak to tam dám....
Napsal: stř 03.10.2007 11:03
od DjBulva
a není vyskočený kardan.. kolik čísel ti nadbyvá
Napsal: stř 03.10.2007 11:21
od TUNAK
DjBulva píše:a není vyskočený kardan.. kolik čísel ti nadbyvá
Karadn je jak má být přímo na ten malý difer... kdyby byl kardan cca o 5cm kratsi tak to tam nacpu..uz si fakt nevim rady...
Napsal: stř 03.10.2007 12:50
od TURBO_KrteK
TUNAK píše:DjBulva píše:a není vyskočený kardan.. kolik čísel ti nadbyvá
Karadn je jak má být přímo na ten malý difer... kdyby byl kardan cca o 5cm kratsi tak to tam nacpu..uz si fakt nevim rady...
pokud si dobre pamatuji tak ten kardan neni problem nabouchat dovnitr (smerem k motoru), jen ted nevim jestli se tohle resilo u e30 nebo e36
Napsal: stř 03.10.2007 12:52
od TUNAK
TURBO_KrteK píše:TUNAK píše:DjBulva píše:a není vyskočený kardan.. kolik čísel ti nadbyvá
Karadn je jak má být přímo na ten malý difer... kdyby byl kardan cca o 5cm kratsi tak to tam nacpu..uz si fakt nevim rady...
pokud si dobre pamatuji tak ten kardan neni problem nabouchat dovnitr (smerem k motoru), jen ted nevim jestli se tohle resilo u e30 nebo e36
Pokud by tohle šlo, pomohlo by mi to,ale nemyslim si že by to bylo dobrý řešení zabouchat kardan....

Napsal: stř 03.10.2007 15:12
od TURBO_KrteK
pokud si dobre pamatuju, tak je to nasunute na "tisicihranu" vzdy tam je nejaka rezerva
na druhou stranu je mozne ze si to pletu s necim uplne jinym

vlez si pod to a koukni se sam
Napsal: stř 03.10.2007 15:19
od TUNAK
Zkusim se na to podívat, dík

Napsal: stř 03.10.2007 15:29
od TUNAK
Má někdo zkušenosti se zasunutím kardanu víc do převodovky?Jde mi o to jestli to fakt jde...ušetří mi to mraky práce... Dík
Napsal: stř 03.10.2007 22:00
od TUNAK
Napsal: čtv 04.10.2007 17:58
od TUNAK
Fakt v tomhle nikdo neporadí?

Napsal: sob 06.10.2007 11:11
od TUNAK
Mohl by mi ještě někdo potvrdit že to jde, než se do toho zítra pustím? díky

Napsal: sob 06.10.2007 22:32
od z3bmw
jde to
Napsal: sob 06.10.2007 22:50
od TUNAK
z3bmw píše:jde to
Dík

Napsal: ned 07.10.2007 02:17
od Speedy
Pozor, 320 ma o 3cm delsi kardan nez 325 prave kvuli velikosti diferaku. Jeslti nechces neco zkurvit, dej tam kardan z 325!!!
Napsal: ned 07.10.2007 10:38
od TUNAK
Speedy píše:Pozor, 320 ma o 3cm delsi kardan nez 325 prave kvuli velikosti diferaku. Jeslti nechces neco zkurvit, dej tam kardan z 325!!!
Takže nepomůže ani to zasunutí?jelikoz mám nejspíš i 2.0 převodovku, tak aby mi ten kardan šel zaměnit...
Napsal: ned 07.10.2007 19:20
od TUNAK