Stránka 1 z 1

Napsal: úte 06.11.2007 21:41
od mafo44
caute mam taky problem ze moje BMW nema vobec vykon respektive ma vykon ako 1,1d neviem kde moze byt chyba pocul som zebud je to vaha vzduchu alebo turbo ako to mam zistit coje to diki moc

Napsal: úte 06.11.2007 21:46
od jura55
To uz se siri jak mor tady toto, u tech nasich 320d 100kW... ASI to fakt bude ta vaha, u me se to projevuje tak, ze auto ma nic moc zatah a nejcasteji kolem 2100ot. (uz se stalo i tesne pod 2000ot) se projevi pokles zatahu (a kdyz se divam na akt. spotrebu, tak ta poklesne taky i kdyz prakticky stojim na plynu)

Napsal: úte 06.11.2007 21:52
od Whisky
vaha kluci vaha :)

Napsal: úte 06.11.2007 23:23
od mafo44
a nebude to turbo?neviete ako zzistim ci mam vadne turbo?

Napsal: stř 07.11.2007 14:08
od jura55
mafo44 píše:a nebude to turbo?neviete ako zzistim ci mam vadne turbo?

To by ti letelo z vyfuku obr. mnozstvi cernyho koure ne (pod zatezi)? A to me teda nedela(coz nerikam, ze nemuze byt u tebe)...

Napsal: stř 07.11.2007 15:16
od mafo44
jura55 a kolko ti ide maximalka???mne tam max 160

Napsal: stř 07.11.2007 15:20
od jura55
mafo44 píše:jura55 a kolko ti ide maximalka???mne tam max 160

Hm, ted jsem jel 180, ale vic jsem tomu nechtel dat a slo by to podle me dal jeste v klidu... nejhorsi je, ze to auto ma nejmensi zatah mezi 80 - 110 km/h (tam kde nevic predjizdis na 5tku) (nebo obecne mezi 1500 - 2200 ot), mezi 110 - 150 zrychluje paradne (nebo aspon teda uspokojive), od 150 trosku min, ale porad slusne

Napsal: stř 07.11.2007 15:41
od d.aemon
jj, máme s Jirkou úplně stejnej problém. Jen jsme ještě nesehnali váhu za rozumnej peníz. Každopádně maximálka na německé dálnici přes 200, takže pokud má mafo44 160, je to průser. Ono by to to turbo mohlo klidně bejt, když to nemá vůbec sílu do vyšších otáček.

Hele mafo44, když máš dvojku nebo trojku, 1500 otáček a sešlápneš naplno plyn, cítíš, že by to někde okolo 2000 otáček začalo líp táhnout, nebo tam není žádný rozdíl až do vyšších otáček? Jestli ne, tak ti opravdu nezabírá turbo.

Další věc je diagnostika - pokud je někde blbej tlak apod. diagnostika to může ukázat.

Napsal: stř 07.11.2007 18:40
od Whisky
original bosh tady nekdo umi za tusim 6t, jinak z ebay nemecko kolem 3t, nebo druhovyroba kelly, pry taky levny. jen pozor pri rozdilny difuzory. musi se prehrat SW. kolem litru v BMW.

Napsal: stř 07.11.2007 19:31
od pazout5
Švagrovi to taky nejelo,pak jsme zjistili že ma totálně steřelou hadici od turba.Vyměnila se a všechno v pohodě.Možná to bude aj váš problém.

Napsal: sob 10.11.2007 12:19
od jura55
Tak jsem pri prochazeni netu nasel tohle: http://www.alfa156.cz/technika/vaha-vzduchu-cisteni

ta s tim zelenym me pripada uplne stejna, jak ta na me 320d, tak ten postup vyzkousim....bud to zkurvim uplne....nebo treba ne :D

Napsal: sob 10.11.2007 12:28
od us-tim
me kdyz odesla vaha vzduchu...mezi 90-110 km/h auto skoro stalo....vubec nezrychlovalo..bylo uplne mrtvy...pak se to nejako rozjelo, slo i 180km/h ale druhy den uz sem byl v servise. origo BMW 7800,- a prisla na to diagnostika....prace cca 2000,-

Napsal: sob 10.11.2007 15:57
od Whisky
cistil jsem, ale nepomohlo :( jsou tam takovy uplne strasne tenoucky plisky a ty proste casem odchazi..jinak je tam pak chip, elektronika...ty plisky jsou asi ty co jsou vyhrivane...holt nevydrzi vecne. RV ty vahy byl s¨hodny s RV auta, takze uz mela narok :)