Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 08.11.2007 15:35
od buchtik
ahoj mám na vás takový dotaz dnes jsem měníl kotouče a desky a pořád mi svíti ta kontrolka na obložení brzd ještě sice musím vyměnit ty čidla ale musí to na počítač nebo stačí když vyměním čidla? A jsou čidla na obou kolech myslím přední?

a druhý dotaz je už horší nevyskakuje mi pastorek na startéru jen se točí a neotočí motorem ale problém je v tom že jsem dnes s kámošem koukali a nevíme kde ten starter je a hlavně jak ho dostat ven není vidět ani zespod auta díky za všechny rady

jde o model e46 rok výroby 99 a motor 1.8 díky moc za všechny

Napsal: čtv 08.11.2007 17:36
od kamikaze5100
hoj čidlo stači vyměnit a přestane to svitit, je tam myslim jen jedno u řidiče a starter je na straně kde je posilovač brzd a nejde moc vydět je přimo pod sanim. 8)

Napsal: čtv 08.11.2007 18:01
od buchtik
sihlovecondra píše:hoj čidlo stači vyměnit a přestane to svitit, je tam myslim jen jedno u řidiče a starter je na straně kde je posilovač brzd a nejde moc vydět je přimo pod sanim. 8)


to je moc dobře a nevíš náhodou jak ho vytáhnout nemusí se rozebrat celé sání :cry: :cry:

Napsal: pát 09.11.2007 18:53
od buchtik
sihlovecondra píše:hoj čidlo stači vyměnit a přestane to svitit, je tam myslim jen jedno u řidiče a starter je na straně kde je posilovač brzd a nejde moc vydět je přimo pod sanim. 8)


tak jsem dnes doobjednal čidlo byl jsem si pro něj a nepasuje to ho mám koupit v origo BMW prosím o radu díky zdá se mi to blbost tam jezdit jen pro to budu vypadat jak blbec
8O 8O

Napsal: pát 09.11.2007 22:28
od Petous
Čidlo nemůsí bejt origo - já mám třeba ATE a pasuje v pohodě. Stejně tak i ostatní značky dělají čidla záměnné s origo. Důležité je aby si měl v deskách správý otvor pro čidlo. Po výměně u mého auta bylo potřeba smáznout jednotku. Někdo tu na fóru psal, že stačí s novým čidlem najet pár desítek km a kontrolka zhasne - u mě to nestačilo...

Starter:
Měl jsem stejnej problém se startérem jako ty. V BMW mi nabídly výměnu za nový včetně práce za 10k. To mi přislo trochu moc, taxem ho nechal repasovat v neorigo autoservisu - bohužel! Cena za demontáž + montáž + výměna uhlíků a volnoběžky byla 2,4k. Ale pro demontáž startéru na M43 je potřeba demontovat sání a i potom ke startéru přístup jak k penězům. Mno a v tom byl kámen úrazu, páč při demontovaném sání se do spalovacího prostoru dostal cizí předmět. Po nastartování sem ujel 50m a bylo vymalováno... TAKŽE JESTLI SE DO TOHO BUDEŠ POUŠTĚT SÁM TAK HLAVNĚ OPATRNĚ, JINAK TO SOU ŠPATNĚ UŠETŘENÝ PENÍZE...

Napsal: sob 10.11.2007 07:40
od buchtik
Petous píše:Čidlo nemůsí bejt origo - já mám třeba ATE a pasuje v pohodě. Stejně tak i ostatní značky dělají čidla záměnné s origo. Důležité je aby si měl v deskách správý otvor pro čidlo. Po výměně u mého auta bylo potřeba smáznout jednotku. Někdo tu na fóru psal, že stačí s novým čidlem najet pár desítek km a kontrolka zhasne - u mě to nestačilo...

Starter:
Měl jsem stejnej problém se startérem jako ty. V BMW mi nabídly výměnu za nový včetně práce za 10k. To mi přislo trochu moc, taxem ho nechal repasovat v neorigo autoservisu - bohužel! Cena za demontáž + montáž + výměna uhlíků a volnoběžky byla 2,4k. Ale pro demontáž startéru na M43 je potřeba demontovat sání a i potom ke startéru přístup jak k penězům. Mno a v tom byl kámen úrazu, páč při demontovaném sání se do spalovacího prostoru dostal cizí předmět. Po nastartování sem ujel 50m a bylo vymalováno... TAKŽE JESTLI SE DO TOHO BUDEŠ POUŠTĚT SÁM TAK HLAVNĚ OPATRNĚ, JINAK TO SOU ŠPATNĚ UŠETŘENÝ PENÍZE...



strašně moc ti děkuji za poznatky pomohli mi díky moc fakt měl jsem to čidlo neorigo a nešlo mi tam :) a destičky a kotouče mám taky ATE

Napsal: pon 24.03.2008 19:05
od James
čau, co měří čidla který jsou v těch náfucích na chlazení brzd? Díky

Napsal: pon 24.03.2008 19:10
od Fx
Venkovní teplotu.

Napsal: pon 21.11.2011 23:59
od Kuba318ie30er
nemůže někdo popsat výměnu startéru na M43?
mám stejný problém, který nedávno odezněl, ale teď jsem ve stádiu, že startér zase točí naprázdno a ani na třetí pokus se motor neotočí, na roztlačení to chytne hned, ale starter prostě nevysouvá pastorek, a když už cukne motorem, tak zas jakoby zajede zpět a zas točí naprázdno.
Nemůže teda prosím někdo napsat co vše obnáší taková výměna startéru na e36 M43? musim to vyměnit co nejdřív, nechci to ještě víc oddělat (třeba věnec...)

Díky Kuba.

Napsal: úte 22.11.2011 00:27
od shade741
strejda google 5 vteřin hledání, zde by mělo být vše http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/20/01 najít startér a odšroubovat :D

Napsal: úte 22.11.2011 18:16
od Kuba318ie30er
no to je hezké, ale nic novýho mi to neříká, potřebuju spíš něčí zkušenost

Napsal: stř 23.11.2011 23:13
od shade741
Nevím co víc chceš vědět, není to atomová věda :) koukal sem na něj u 325 i když bylo dole sání a přístup byl jinak jak k penězům :wink: ale dá se to rychle udělat, bud nech startér repasovat, příapdně sežen starší nebo nový :wink: