Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 15.11.2007 20:56
od spider111
mno... kedze dneska nam viacej nasnezilo tak som troska vletel mimo cesty priamo do pola a na sneh s vodou. Sice traktor ma vytiahol bez problemov na cesto

ale po tejto prihode ma motor taky trepotavy chod, volnobeh to drzi ale neni to to co to bolo. Neviem ci mi ta voda neodfajcila lambda sondu.
Mal som predtym E36 a stalo sa mi nieco podobne a po vymene lambdy vsetko o.k. Druhy raz ked som bol na mycke tak som nechal tu E36 umyt zo spodu a tiez to malo taky chod ako E46 teraz, ale po cca. dvoch dnoch to zacalo byt v poriadku.
Vliezol som teda pod auto zmiereny s tym , ze zajtra tam dam preventivne novu lambdu, ale sklamanie bolo, ked som tam nasiel dve. Jednu pred katalizatorom druhu za nim. Neviem teraz ktoru z nich pripadne menit alebo ci pockat par dni a dufat, ze to prejde. Motor je tam M43 tak isto ako som mal na predchadzajucej E36.
mate tu niekto skusenosti s tymto?
dik za help
milan
Napsal: čtv 15.11.2007 21:50
od FreeTree
.... snad to nevodsral katalizátor?

Napsal: čtv 15.11.2007 22:15
od spider111
nemyslim si ze to je katalizator, za studena to ide v poriadku, po zahriati sa to chova tak "rozhadano" ale nic vazne, da sa s tym jazdit. mozno , ze sa tam dostala niekde len voda ... najblizsi servis mam tak cca. 100km daleko, keby bolo lepsie pocasie dam to na diagnostiku a bolo by to vyriesene.
Napsal: čtv 15.11.2007 22:45
od TomE46
Videl bych to spis na tu vodu...jestli lambda nedostala cocku tak by nemela jen tak odejit. Kdybys ji chtel opravdu menit tak bych jako prvni doporucoval diagnostiku...
Napsal: čtv 15.11.2007 23:09
od spider111
neviem ci to vsetky motory bmw alebo iba tie m43 su citlive na tu vodu alebo vsetky, ale na forach som nasiel par staznosti majitelov bmw a nasledne problemy napr. po umyti podvozku na mycke atd.. ale po par dnoch im to preslo, snad to bude aj moj pripad

Napsal: čtv 15.11.2007 23:18
od bas2
No ked typujes na tu lamdu, skus najprv pozriet do konektoru, ci tam neni voda, pripadne ho vystriekaj kontoxom.
Napsal: čtv 15.11.2007 23:25
od TomE46
Jj s 36kou jsem párkrát zůstal i stát po projetí vodou...teď se mi to zatím nestalo. Pokud to bude tou vodou a nemáš zespodu plastovej kryt na motor, tak bych ti doporučoval ho někde splašit...
Napsal: čtv 15.11.2007 23:25
od spider111
to som pozeral ako som sa vratil s toho "pola" ale zabudol som , ze to ma dve lambdy, a pozrel som len konektor tej blizsie k motoru. Bol suchy.
Napsal: čtv 15.11.2007 23:28
od spider111
TomE46 píše:Jj s 36kou jsem párkrát zůstal i stát po projetí vodou...teď se mi to zatím nestalo. Pokud to bude tou vodou a nemáš zespodu plastovej kryt na motor, tak bych ti doporučoval ho někde splašit...
je tam plastovy kryt, to nebolo zas az tak moc vody, len na e36 som si raz tak odfajcil lambdu, a bol to tiez motor m43, preto som predpokladal, ze to pravdepodobne bude to iste.
Napsal: čtv 15.11.2007 23:31
od TomE46
Hmm, tak uvidíš. Snad to bude dobrý! Já jsem teď taky řešil volnoběh, lítalo mi to tam a zpět a nakonec to byl ventil odvětrání klikový skříně...ale dalo mi to než se na to přišlo...
Napsal: pát 16.11.2007 11:59
od spider111
dneska uz isiel motor uplny plynule, ale pocas jazdy ked vyhodim rychlost otacky klesnu na 600-700 ot. a nasledne ked zastavim tak drzia asi 900 ot. Teraz neviem ci to je nejaka blbost alebo zavada.
isiel som pomaly na volnobeh do zakruty a pocas zatacania volantu mi to ukazovalo asi 600ot pri cca. 20km/h. zastavil som za zakrutou a bolo naspät 900. motor nevykazoval ziadne trhanie ani pri nizkych otackach.
Napsal: pát 16.11.2007 16:47
od spider111
dneska to uz ide vsetko normalne , asi to fakt bolo tou vodou ...

Napsal: sob 17.11.2007 19:14
od spider111
za dva dni som najazdil asi 300 km, na studeny motor to ide o.k. ked sa to zohreje tak volnobeh ako traktor, ale niekedy ide aj na volnobeh dobre, malo sa to vsak stava. pri poklese otacok ten motor ide moc nepravidelne. uz fakt neviem co s tym je, asi pojde do bmw na servis, len cakanie je tak 3 tyzdne tzn. tento rok to asi nebude...
Napsal: sob 17.11.2007 19:23
od spider111
musim este dodat, ze ked to islo nepravidelne odpojil som merac prietoku vzduchu a zmenil sa chod motora, len ked som odpojil riadiacu lambdu bolo to bez reakcie, a pri odpojeni monitor lambdy tiez bez reakcie...
Napsal: stř 21.11.2007 20:06
od spider111
takze momentalny "zaver" asi takto:
pred diagnostikou som myslel, ze to je lambda, lambdu som vymenil (riadiacu) a problem to nevyriesilo
potom to islo na diagnostiku, kde to neukazalo sice ziadne chyby, ale chlapik mi radil, ze podla toho co to robi tak to mal byt volnobezny ventil.
sanie skusali nejakym sprejom, tam sa netesnost neukazala.
dneska vymeneny volnobezny ventil, chod auta veru podstatne lepsi, ale po nastartovani je chod motora taky rozhadany ale nie vzdy. niekedy to nastartujem a volnobeh ide plynule, ale ked jemne pridam plyn volnobeh to drzi, ale chod motora sa zhorsi.
HEEEEELP, uz neviem ako na to. hodnoty cidiel ako lambdy,vaha vzduchu a vsetko ostatne su za dobre. sviecky som prave pozeral, su tam 4 kontakty NGK a zdali sa byt v poriadku. Mam ich radsej vymenit?
mimo volnobeh ten motor ide bez chyby ...
Napsal: stř 21.11.2007 20:30
od milo
mozna trochu mimo misu, ale uchyceni motoru, resp. hlavne silenbloky, jsou v poradku?
Napsal: stř 21.11.2007 20:54
od spider111
na 100% su v poriadku
Napsal: stř 21.11.2007 21:59
od Killca
zkuste nejak otestovat vstriky, nevim jak ale servisaci urcite vedi
Napsal: stř 21.11.2007 22:10
od FreeTree
Díra v klapce sání??? Ještě bych zkusil jinou váhu vzduchu....
Napsal: čtv 22.11.2007 00:04
od spider111
teraz sme vycistili klapku v sani co ju otvara plynove lanko, motor uz isiel da sa povedat dobre, ale zmenil sa volnobeh asi na 1000 otacok v klude. Mal som predtym tak 850 otacok v klude.