Stránka 1 z 1
Napsal: úte 04.12.2007 21:31
od sadamcx65
Vím, že to tu někde už určitě bylo, ale nějak mě to nejde najít a tak se omlouvám.
Mám problém: Při brzdění mě přecházejí vibrace do volantu a docela dost..... Když jedu a třeba i rychleji tak to nedělá až do tý doby, než zase začnu brzdit. Co by to mohlo být?
Napsal: úte 04.12.2007 21:36
od askul11
Křivý nebo mastný brzdovy kotouče

Napsal: úte 04.12.2007 21:39
od sadamcx65
askul11 píše:Křivý nebo mastný brzdovy kotouče

A nešlo by mě to i do brzdovýho pedálu? Kotouče nejsou zase tak starý, asi rok měněný Bremba společně s deskami

Napsal: úte 04.12.2007 21:44
od kosa
hele nemusí pokud je to zkřivení lehké ...jinak kromně kotoučů vůle v zavěšení kol event vybité silen. ramen a zkontroluj i tyčky řízení
Napsal: úte 04.12.2007 22:55
od Leveler
Viděl bych to na ty brzdy..
Napsal: úte 04.12.2007 23:23
od ELiLOBO
mam ten stejný problém a technik mi řekl že sou to špatný kotouče, a to je tam mam nový, to znamená že mi tam ten blbeček co mi dělal auto předtim dal šmejdy:(
Napsal: úte 04.12.2007 23:32
od Maikl
nebo špatně očistil dosedací plochu, nebo si je špatně zajel

Napsal: úte 04.12.2007 23:50
od krtek
úplně stejnej problém...a měl jsem to samé u předchozího(E36 318i) vyměnily jsme kotouče i s deskama samozřejmě a na nějakej čas to přestalo a pak to pomalinku začínalo znova...holt soudruzi z BMW tohle nevychytali...
Napsal: stř 05.12.2007 01:57
od Killca
je to shitama kotoucema no, chce to kvalitni kotouce, coz znamena vic jak dvojku za jeden, taky sem uvazoval na brembama kotoucema za 1700 ale bremba sou gut az nad 5 litru za jeden, takze ATE powerdisc, jedina volba a mnoho lidi s mnoho pozitivnimi zkusenostmi
z cehoz vyplyva jasne mas kotouce v hajzlu, me to delalo FIAT bravo gt, byly tam nejaky shity a po chvili brzdeni zacalo zvukove vibrovat cely auto, pak zas chvili dobry a pri delsim brzdeni zase vibrace
na zkousku vem cistic na brzdy a proste ty kotouce uplne vystrikej a uvidis potom jestli si mel mastny kousky kotouce nebo ne
(ted mam nejaky normalni kotouce (osobne bych rekl ze sou jeste origo) sou sjety na srac, maj snad 17 milimetru (original je 22 a minimum je 21) a brzdej jako svine dobre, takze to nejaky mrchy taky nejsou)
Napsal: stř 05.12.2007 09:23
od MRi
Kvalitou kotoucu to moc neni.Mam Zimmermany a Ferodo 2500 a dela mi to taky.Jenze ja je vul spalil

v Moste na autodromu.
Muzes je mit novy.Ale staci parkrat blbe zabrzdit a zkrivej se.A pak to haze.
Napsal: stř 05.12.2007 09:27
od castro
docela dost pomůžou ty "ofuky" brzd co vedou z předního nárazníku, pokud to tam nemáte a brzdíte z velkých rychlostí tak se potom nedivte - a samo kvalita kotoučů hraje dost velkou roli...
Napsal: čtv 06.12.2007 09:49
od MRi
Tak sem to nemyslel.Kvalita urcite dost rozhoduje.To je jasny...Ale chtel jsem rict ze je to taky tim jak se brzdi.Omlouvam se za nesrozumitelnost

Napsal: čtv 06.12.2007 11:07
od fix
kosa píše:hele nemusí pokud je to zkřivení lehké ...jinak kromně kotoučů vůle v zavěšení kol event vybité silen. ramen a zkontroluj i tyčky řízení
a co začít od těch levnějších věcí? tyto díky podvozku jsou přece spotřebák, ne?
Napsal: sob 08.12.2007 23:57
od Hemll
Tak přesně tohle mi to dělalo taky. Taky jsem si myslel, že mám křivé kotouče a chystal se na výměnu, jenže před tím jsem musel vyměnit čepy a tyčky řízení. Po výměně to přestalo, takže bych to na kotouče neviděl....
Napsal: ned 09.12.2007 12:53
od los-puntos
ono kdyz mas dobry kotouce a spatny desky tak to je taky pruser.. mel jsem vrtany Zimmermany a desticky lucas a ty mi ty kotouce zkrivili.. tak jsem se rozhodl dat cely origo brzdy M3 a max spokojenost

Napsal: pon 10.12.2007 17:18
od mamouschek
sadamcx65 píše:askul11 píše:Křivý nebo mastný brzdovy kotouče

A nešlo by mě to i do brzdovýho pedálu? Kotouče nejsou zase tak starý, asi rok měněný Bremba společně s deskami

Když už se tu mluví o kvalitě, byl někdo z Vás upozorněn, že se musí zakalit? Asi né co. Takže si přečtěte příbalový informační leták, kde se dozvíte, že po montáži brzdových kotoučů je nutné je zakalit. Toho docílíme vyvarováním se nadměrného zahřátí kotoučů prudkým nebo dlouhodobým bržděním. Česky řečeno, prvních cca 500km se vyvarujte prudkého brždění nebo sjíždění Grossglockneru. Zkrátka spíše opatrnou jízdou je několikrát zahřát. Máte to i v manuálu na nový vůz.

Napsal: pon 10.12.2007 18:15
od _peper
Zkusil bych taky nechat vyvážit kola. Je to levnější jak nové brzdy a třeba mě to pomohlo. Dal jsem zimní vyvážené plecháče a vybrace nikde. Jinak na letních mi volant vybroval třeba při sjíždění z dálnice a brždění nad 100km/h.
Napsal: úte 11.12.2007 13:45
od Frenk900
Mě to dělalo taky a výměna kotoučů nepomohla, byl špatný otočňák na tyči řízení...
Napsal: ned 16.12.2007 15:28
od Ace
Me to dalo taky,tak sem pod to vlezl a byl to čep spodniho ramene vnitřní(ten delší)