Stránka 1 z 1

Napsal: pon 17.12.2007 10:31
od spirax
Pořád s tímhle autem řeším nějaky problémy, (tím nechci říct že je to krám, spíš mám smůlu) :( tudíž bych se chtěl zeptat jestli někdo nevíte co by mohlo být toto:-) Popreve se to stalo tak před 14ti dny a to jenom na chvilku ale včera mi to dělalo hodně dlouho. Auto mi vůbec nejde do otáček, max 2000 a pak se začne dusit, z výfuku kouř jako kdyby to nepsalovalo nebo já nevim co.. Když to chvilku turuju tak se to jako by probere a zase to chvilku jede normálne ale po nějakym čase to samo ... Zase se dusím, 2000 otáček max a kouří ... nevíte někdo co by to mohlo být, díky ..

Napsal: pon 17.12.2007 11:27
od Maikl
nenatankoval si nekde sajrat naftu...?

Napsal: pon 17.12.2007 12:23
od spirax
Právě že netankoval, jenom Shell

Napsal: pon 17.12.2007 14:29
od mira2
no mám to samé, rok 2002 a u BMW mi doporučili vyměnit palivový filtr, tak to zkus , jinak nevim.

Napsal: pon 17.12.2007 16:38
od Killca
no muze to byt palivovay filtr, muze to byt vadne palivove cerpadlo, ale nejdriv zkusit ten filtr no

Napsal: pon 17.12.2007 17:20
od droban
jj bud filtr nebo odchazi pomalu cerpadlo nebo turbo a neznamema ze tankujes Shell ze to nemuze bejt sajrajt,nadavno brali 2 kamosi taky shella a oddelali motory(turbo+vstriky) a v palivu meli kazdej 30%vody

Napsal: pon 17.12.2007 17:27
od d.aemon
Těžko říct, jestli by to při ucpaném filtru kouřilo... Aby neblblo turbo - třeba mechanismus regulace...

Napsal: pon 17.12.2007 17:55
od tds
taky sázím na regulaci turba

Napsal: pon 17.12.2007 19:46
od spirax
Jak to zjistím že je to tím turbem, asi jenom v BMW co? :?

Napsal: pon 17.12.2007 20:49
od Marek-is
schell=sračka :!:

Napsal: úte 18.12.2007 00:47
od wojta
českej SHELL=sračka

podle mě máš v pytli buď čerpadlo, nebo turbo

kdyžtak zavolej, proberem to

Napsal: úte 18.12.2007 14:20
od Whisky
spirax píše:Pořád s tímhle autem řeším nějaky problémy, (tím nechci říct že je to krám, spíš mám smůlu) :( tudíž bych se chtěl zeptat jestli někdo nevíte co by mohlo být toto:-) Popreve se to stalo tak před 14ti dny a to jenom na chvilku ale včera mi to dělalo hodně dlouho. Auto mi vůbec nejde do otáček, max 2000 a pak se začne dusit, z výfuku kouř jako kdyby to nepsalovalo nebo já nevim co.. Když to chvilku turuju tak se to jako by probere a zase to chvilku jede normálne ale po nějakym čase to samo ... Zase se dusím, 2000 otáček max a kouří ... nevíte někdo co by to mohlo být, díky ..


nevypadlo ti sani na turbu? co zvuk motoru? mozna mas jen nejakou mech.zavadu, kdyz to huli...

Napsal: úte 18.12.2007 14:51
od spirax
Fakt nevím, zvuk normální .. dneksa to jede zase v pohodě. Je možná že by to dělalo až po zahřátí? Dneska jsem moc nenajel ...

Napsal: úte 18.12.2007 17:17
od coupe328
tak ja mel neco podobneho minulou zimu,tankovano taky u schell,tusim ze to byl prosinec....auto mi kolisalo na volnobeh,pak i chcipalo,slo to drzet jenom plynem.Dohrkal sem se priskokama domu,prisel druhy den a pak to jelo normalne..bud si nasal neco ze dna nebo sis rozviril bordel u sebe v nadrzi..ja pak jeste i kdyz to jelo preventivne vymenil naftovy filtr....

Napsal: čtv 20.12.2007 16:27
od spirax
Zatím nechci malovat čerta na zeď ale co stojí repas turbo, nemátě nědko ponětí? :cry:

Napsal: čtv 20.12.2007 23:17
od wojta
máme ponětí....řešíme to dnes a denně

136ps 12500,-
150ps 11600,-
150ps od r.2003 13600,-

vše totální repas, celý vnitřek nový
vše skladem, u tebe do 24h

záruka 12M bez omezení počtu ujetých km

možná i montáž u nás na servisu, nebo ti to zařídím v Olomouci nebo v Prostějově

máme i originální oleje za super ceny a taky originální filtry

kdyžtak zavolej

ještě se mrkni, jestli nenajdeš někde prasklinu na tom plastovým sání, co je nahoře na motoru, tím by to taky mohlo být

Napsal: ned 23.12.2007 10:11
od kurovec01
spirax píše:Zatím nechci malovat čerta na zeď ale co stojí repas turbo, nemátě nědko ponětí? :cry:

dobry repas tak 10000kč. podle mne se ti přidirá variabilni naklapěni lopatek(šikovny mechanik rozděla a vyčisti)muže to byt vaha vzduchu v prdeli(potom to pada do nouzaku a blbne a huli)..... doporučuji prvni diagnostiku v bmw.. nebo nějakeho servisaka s ATALEM.

Napsal: stř 26.12.2007 20:20
od qwerty
Kdyz uz sme u tech repasu. Jak hvizda umirajici turbo ? predevsim v jakych otackach ? Ja kdyz tocim u 320d zhruba 1100 otacek tak zacne byt slyset velmi zretelne hvizdani, a je slyset az zhruba do 1600 otacek. Kdyz vytocim vic tak uz slyset nejde (resp. pak uz zni normalne jak u kazdyho turbodieslu). Dela to jen pri tech nizkych otackach, a co sem jel v passatu a oktavce tak tam turbo pri techto otackach ani nepipne. Ze by mi taky umiralo turbo ?

Napsal: úte 15.01.2008 14:20
od spirax
Tak už to vím, vstřikovací čerpadlo kaput ... :cry:

Napsal: pát 04.04.2008 11:02
od mira2
Mám podobný problém se svou 320d/03. Jizdní vlastnosti bez problémů, auto se chová také normálně v porovnání se stejným modelem kolegy. Jakmile se přiblíží 3tis. otáček a já sešlápnu, tak je za mnou černo.
najeto 114 tis.,servisováno v de se servisní knížkou.
V čem může být problém?
Všiml jsem si, že pokud je velká zima a rozjíždím se se studeným motorem, tak turbo docela hlasitě píská.
nemáte někdo podobnou zkušenost?
Díky