Stránka 1 z 1

Napsal: stř 02.01.2008 20:43
od hrosik
Přeji všem dobrý večer - nemohu nikde najít, jaký je rozdíl mezi rádii Business CD a Professional CD u řady E46. Předem zuřivě děkuji za odpovědi nebo odkazy, které mi vše objasní.

Napsal: pon 14.01.2008 18:32
od xboy
Neporadím ti, ale mám manuál na profesionál, můžeš ho porovnat s někým kdo má bussines.
Jediný rozdíl který je vidět, že profesional má jeden display.

Napsal: pon 14.01.2008 19:58
od droban
funkce stejny jen kazdy dela jina firma a to ALpine a Philips hadej kdo dela professional :D :D

Napsal: pon 14.01.2008 20:52
od Fantucci
droban píše:funkce stejny jen kazdy dela jina firma a to ALpine a Philips hadej kdo dela professional :D :D


Tesla? :D

Napsal: pon 14.01.2008 21:08
od Vlasta
U E39 je to tak, že Professional má na rozdíl od business dva tunery, tudíš neustále sleduje dopravní informace na jiným kanále, než právě posloucháš. Předpokládám, že u E46 je to stejný.

Napsal: pon 14.01.2008 21:45
od wacc
Vlasta píše:U E39 je to tak, že Professional má na rozdíl od business dva tunery, tudíš neustále sleduje dopravní informace na jiným kanále, než právě posloucháš. Předpokládám, že u E46 je to stejný.


dale, pokud je stanice na vice frekvencich, vybira automaticky tu nejlepsi a skenuje v pozadi. U E36 mel navic professional vyssi vystupni vykon, nevim jak u E46

Napsal: úte 15.01.2008 14:35
od hrosik
wacc píše:
Vlasta píše:U E39 je to tak, že Professional má na rozdíl od business dva tunery, tudíš neustále sleduje dopravní informace na jiným kanále, než právě posloucháš. Předpokládám, že u E46 je to stejný.


dale, pokud je stanice na vice frekvencich, vybira automaticky tu nejlepsi a skenuje v pozadi. U E36 mel navic professional vyssi vystupni vykon, nevim jak u E46


Mě by právě zajímal rozdíl u zesilovače

Napsal: úte 15.01.2008 14:36
od hrosik
xboy píše:Neporadím ti, ale mám manuál na profesionál, můžeš ho porovnat s někým kdo má bussines.
Jediný rozdíl který je vidět, že profesional má jeden display.


Máš ho papírově nebo elektronicky?

Napsal: úte 15.01.2008 20:41
od Jarek
hrosik píše:
wacc píše:
Vlasta píše:U E39 je to tak, že Professional má na rozdíl od business dva tunery, tudíš neustále sleduje dopravní informace na jiným kanále, než právě posloucháš. Předpokládám, že u E46 je to stejný.


dale, pokud je stanice na vice frekvencich, vybira automaticky tu nejlepsi a skenuje v pozadi. U E36 mel navic professional vyssi vystupni vykon, nevim jak u E46


Mě by právě zajímal rozdíl u zesilovače


Pokud ti to nějak pomůže :
REVERSE (kazeta-philips) 1ks. TDA 7375 4x7W sinus při 4ohmech a 14,4V
BUSINESS (alpine) 1ks. TDA 7385 4x22W sinus při 4ohnech a 14,4V
PROFESSIONAL sem ještě nezkoumal, ale sem si téměř jistej, že bude koncák shodný s BUSINESS...

Napsal: úte 15.01.2008 21:14
od xboy
hrosik píše:
xboy píše:Neporadím ti, ale mám manuál na profesionál, můžeš ho porovnat s někým kdo má bussines.
Jediný rozdíl který je vidět, že profesional má jeden display.


Máš ho papírově nebo elektronicky?




V papírový, můžu ho nascannovat, ale je to v italštině :(

Napsal: stř 16.01.2008 10:57
od hrosik
xboy píše:
hrosik píše:
xboy píše:Neporadím ti, ale mám manuál na profesionál, můžeš ho porovnat s někým kdo má bussines.
Jediný rozdíl který je vidět, že profesional má jeden display.


Máš ho papírově nebo elektronicky?




V papírový, můžu ho nascannovat, ale je to v italštině :(


Díky, ale to bych si moc nepočetl