Stránka 1 z 1

Napsal: sob 19.01.2008 19:36
od Thomson
zajimaly by me zkusenosti s vyrazenim EGR ventil ze systemu sani u jakehokoliv motoru, muj motor je z 320d 100kW

Napsal: sob 19.01.2008 19:42
od MagicMisel
čauves!na bývalem autě sem ho zaslepil klingerytem a nic se nezlepsilo nezhorsilo ,proste furt stejný!ale bylo to stare auto (Fiat Tipo) tak nevim co to udela u tohoto bawa!

Napsal: sob 19.01.2008 21:16
od Thomson
no ja bych ho vyradil tim ze bych zablendoval podtlakovou hadicku ktera ho otrvira, pokud dobre chapu funkci toho ventilu tak je tam kvuli emisim a privadi z5 do sani uz jednou spalene splodiny, jeho vyrazenim by se melo zmensit usazovani necistot v sani a snad i zlepsit chod motoru (ciste teoreticky)

Napsal: ned 20.01.2008 11:49
od bmwfil
Thomson píše:no ja bych ho vyradil tim ze bych zablendoval podtlakovou hadicku ktera ho otrvira, pokud dobre chapu funkci toho ventilu tak je tam kvuli emisim a privadi z5 do sani uz jednou spalene splodiny, jeho vyrazenim by se melo zmensit usazovani necistot v sani a snad i zlepsit chod motoru (ciste teoreticky)


S tím jeho účelem a funkcí máš pravdu, ale...
1) dělá to jen u studeného motoru a na volnoběh, čili 0,00nic % doby běhu
motoru
2) pokud ho odstavíš, v zimě budeš muset jezdit šetrněji aby nepraskla hlava

Napsal: ned 20.01.2008 16:57
od Thomson
Tady je na tohle tema jina diskuze a podle me vyrazeni EGR motoru prospeje ciste muj nazor

http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... sc&start=0

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... hp?t=12517

Napsal: ned 20.01.2008 22:36
od Tuning
už se to tady řešilo,pohledej...já to měl odstavené na 320D ...