Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
cukani pri pridani a ubrani plynu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
zdravim, mam takovy problem a to je cukani pri pridani a ubrani plynu, proste pokazde kdyz se udela vule pri pribrzdeni a znova seslapnuti, a vydava to takove zvuky ktere jdou od prevodovky ci zacatku kardanu a je to citet i ve spojkovem pedalu, nevite nahodou cim to je? a jeste takova malickost me BMW 325i M50 ma dvouhmoty setrvacnik ze?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Že by hardy spojka?
Edit:
Myslím toto.
Díl číslo - 1
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-26_0105/
Edit:
Myslím toto.
Díl číslo - 1
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-26_0105/
motokarista píše:zdravim, mam takovy problem a to je cukani pri pridani a ubrani plynu, proste pokazde kdyz se udela vule pri pribrzdeni a znova seslapnuti, a vydava to takove zvuky ktere jdou od prevodovky ci zacatku kardanu a je to citet i ve spojkovem pedalu, nevite nahodou cim to je? a jeste takova malickost me BMW 325i M50 ma dvouhmoty setrvacnik ze?
S tou hardynou to je možný...vychází kolem dvojky v Kelly...a dvojhmotu na M50-tce nenajdeš, jen na modernějších M52 a M54...

Co se týče toho blbnutí studeného motoru, jaks psals v jiném topicu, začal bych určitě svícema...NGK nebo Beru...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
byl jsem se na to mrknout, a vydava to zvuk pri pootoceni kardanu a mlaceni jde z prevodovky, hardy spojka vypada ok, ani to nevypada na spojku zvuky jdou z mista kde je vypustny sroub prevodoveho oleje, jinak jestli neni dvouhmota spojka na M50 tak to jsem si oddychl, jinak co se tyce toho cukani tak svicky mam asi 4000km nove NGK a cukani se objevilo nedavno, volnobezny ventil by to delal porad takze to jsem vyloucil 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
JIP píše:S tou hardynou to je možný...vychází kolem dvojky v Kelly...a dvojhmotu na M50-tce nenajdeš, jen na modernějších M52 a M54...![]()
Co se týče toho blbnutí studeného motoru, jaks psals v jiném topicu, začal bych určitě svícema...NGK nebo Beru...![]()
cooože?? já byl teda dycky na smrt přesvědčenej že v 2,5 m50 je dvouhmota
mno teď tedy nevim...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:


Koupil jsem motor M50TU z e36 kupé r.v. cca93 a byl tam dvouhmotovej setrvák. Je to i v ETK:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
miloshm píše::D Všechno je jednou poprvé![]()
Koupil jsem motor M50TU z e36 kupé r.v. cca93 a byl tam dvouhmotovej setrvák. Je to i v ETK:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Já jsem takový vůl...

Díky za důležité info, mě to vůbec nenapadlo zkontrolovat v ETK a jak blbec mačkám při startování spojku...to by mi taky mohl brzo ten dvojhmotový setrvák zamávat, když ho tam mám taky a ani o tom nevím...

Spajky píše:Asi sem mimo, ale proč dvouhmotovýmu setrváku vadí vymáčklá spojka při startu?
Podle návodu k autu se nemá při startování šlapat na spojku. Je to z důvodu většího namáhání axiálního ložiska klikové hřídele a při startování s vyšlápnutou spojkou je více namáhaný mechanizmus odpružení dvojhmoty na setrváku...
Spajky píše:Killca píše:Spajky píše:cool, tak já teda přestanu šlapat no, sem nevědělAle v autoškole mě učili něco jinýho
![]()
vy ste mackali spojku pri startovani?no to sem nikdy nevidel, zajimavy
ty seš americkej gej
a pak se lidi divej ze maj spojku v haji kdyz ji na kazdej stupen poustej hodinu (vsadim se i na petku) a dokonce mackaj pri startovani vid rostiku

vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava