Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

cukani pri pridani a ubrani plynu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#1 Příspěvek od motokarista »

zdravim, mam takovy problem a to je cukani pri pridani a ubrani plynu, proste pokazde kdyz se udela vule pri pribrzdeni a znova seslapnuti, a vydava to takove zvuky ktere jdou od prevodovky ci zacatku kardanu a je to citet i ve spojkovem pedalu, nevite nahodou cim to je? a jeste takova malickost me BMW 325i M50 ma dvouhmoty setrvacnik ze?
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Leveler »

Že by hardy spojka?

Edit:
Myslím toto.
Díl číslo - 1
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-26_0105/
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

ano hardy spojka, gumovej silentblok mezi prevodovkou a kardanem, je vymlacenej a jak ma vule tak to dycky klepne pri tahu a brzdeni
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#4 Příspěvek od JIP »

motokarista píše:zdravim, mam takovy problem a to je cukani pri pridani a ubrani plynu, proste pokazde kdyz se udela vule pri pribrzdeni a znova seslapnuti, a vydava to takove zvuky ktere jdou od prevodovky ci zacatku kardanu a je to citet i ve spojkovem pedalu, nevite nahodou cim to je? a jeste takova malickost me BMW 325i M50 ma dvouhmoty setrvacnik ze?

S tou hardynou to je možný...vychází kolem dvojky v Kelly...a dvojhmotu na M50-tce nenajdeš, jen na modernějších M52 a M54... :idea:
Co se týče toho blbnutí studeného motoru, jaks psals v jiném topicu, začal bych určitě svícema...NGK nebo Beru... :wink:
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#5 Příspěvek od motokarista »

byl jsem se na to mrknout, a vydava to zvuk pri pootoceni kardanu a mlaceni jde z prevodovky, hardy spojka vypada ok, ani to nevypada na spojku zvuky jdou z mista kde je vypustny sroub prevodoveho oleje, jinak jestli neni dvouhmota spojka na M50 tak to jsem si oddychl, jinak co se tyce toho cukani tak svicky mam asi 4000km nove NGK a cukani se objevilo nedavno, volnobezny ventil by to delal porad takze to jsem vyloucil :roll:
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Author »

JIP píše:S tou hardynou to je možný...vychází kolem dvojky v Kelly...a dvojhmotu na M50-tce nenajdeš, jen na modernějších M52 a M54... :idea:
Co se týče toho blbnutí studeného motoru, jaks psals v jiném topicu, začal bych určitě svícema...NGK nebo Beru... :wink:


cooože?? já byl teda dycky na smrt přesvědčenej že v 2,5 m50 je dvouhmota
mno teď tedy nevim...
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#7 Příspěvek od motokarista »

ja prave taky jsem si myslel ze je tam dvouhmota, protoze jsem videl lamelu a nebyly na ni pruziny, byla na pevno, nevis cim to teda muze byt ta vule v prevodovce?
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od miloshm »

Novější M50 měly dvouhmotovej setrvačník.
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#9 Příspěvek od JIP »

miloshm píše:Novější M50 měly dvouhmotovej setrvačník.

8O To slyším prvně...myslíš po FaceLiftu? Ale to už byl M52 motor... :?
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od miloshm »

:D Všechno je jednou poprvé :D
Koupil jsem motor M50TU z e36 kupé r.v. cca93 a byl tam dvouhmotovej setrvák. Je to i v ETK:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#11 Příspěvek od JIP »

miloshm píše::D Všechno je jednou poprvé :D
Koupil jsem motor M50TU z e36 kupé r.v. cca93 a byl tam dvouhmotovej setrvák. Je to i v ETK:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20

Já jsem takový vůl... :oops:
Díky za důležité info, mě to vůbec nenapadlo zkontrolovat v ETK a jak blbec mačkám při startování spojku...to by mi taky mohl brzo ten dvojhmotový setrvák zamávat, když ho tam mám taky a ani o tom nevím... 8O
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Spajky »

Asi sem mimo, ale proč dvouhmotovýmu setrváku vadí vymáčklá spojka při startu?
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#13 Příspěvek od JIP »

Spajky píše:Asi sem mimo, ale proč dvouhmotovýmu setrváku vadí vymáčklá spojka při startu?

Podle návodu k autu se nemá při startování šlapat na spojku. Je to z důvodu většího namáhání axiálního ložiska klikové hřídele a při startování s vyšlápnutou spojkou je více namáhaný mechanizmus odpružení dvojhmoty na setrváku...
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Spajky »

cool, tak já teda přestanu šlapat no, sem nevěděl :) Ale v autoškole mě učili něco jinýho :lol: :lol:
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#15 Příspěvek od JIP »

Spajky píše:cool, tak já teda přestanu šlapat no, sem nevěděl :) Ale v autoškole mě učili něco jinýho :lol: :lol:

Mě taky, ale nejezdil jsem v BMW s dvojhmotou... :lol:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#16 Příspěvek od Killca »

Spajky píše:cool, tak já teda přestanu šlapat no, sem nevěděl :) Ale v autoškole mě učili něco jinýho :lol: :lol:

vy ste mackali spojku pri startovani? :D no to sem nikdy nevidel, zajimavy
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Spajky »

Killca píše:
Spajky píše:cool, tak já teda přestanu šlapat no, sem nevěděl :) Ale v autoškole mě učili něco jinýho :lol: :lol:

vy ste mackali spojku pri startovani? :D no to sem nikdy nevidel, zajimavy


ty seš americkej gej :lol:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#18 Příspěvek od Killca »

Spajky píše:
Killca píše:
Spajky píše:cool, tak já teda přestanu šlapat no, sem nevěděl :) Ale v autoškole mě učili něco jinýho :lol: :lol:

vy ste mackali spojku pri startovani? :D no to sem nikdy nevidel, zajimavy


ty seš americkej gej :lol:

a pak se lidi divej ze maj spojku v haji kdyz ji na kazdej stupen poustej hodinu (vsadim se i na petku) a dokonce mackaj pri startovani vid rostiku :D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
shade120l
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: Příšovice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od shade120l »

A helemese tak tady bude problém mě to učily taky a spojka odešla po 3 měsících ( kdo ví jak dlouho na ní němčour jezdil)
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava

#20 Příspěvek od motokarista »

to se tady vyvrbilo jinym smerem jak tak sleduju, a navic fakt tam asi je 2hmoty, nevim proc by se nemela vyslapavat spojka.....stejnak je zvyk zelezna kosile takze s tim nic neudelam
Odpovědět