Stránka 1 z 1
Napsal: ned 20.04.2008 16:42
od Krab
Čau... potřebuju opravit vstřikovací čerpadlo a nevim kam s tim mam zajet.... Víte někdo o někom nebo ňáké firmě na okrese blansko nebo Tišnov a okolí? kde mě je přetěsní, seřídí a popřípadě i změří tlaky? Nechce se mě kvuli tomu až do brna...
Napsal: pon 21.04.2008 09:03
od brta
Dobré reference má Bosch v Zábřehu. Ale to už máš blíž Brno.....

Napsal: úte 22.04.2008 20:25
od Krab
Diyk za typ ale Zabreh je fakt trochu z ruky

Tak to vypada na to brno tech par litru nejak ozelim

... je tam nekde normalne bosch abych to dal primo k vyrobci a nebo mate nekdo skusenosti s jinou firmou?
Napsal: úte 22.04.2008 20:25
od Krab
Diyk za typ ale Zabreh je fakt trochu z ruky

Tak to vypada na to brno tech par litru nejak ozelim

... je tam nekde normalne bosch abych to dal primo k vyrobci a nebo mate nekdo skusenosti s jinou firmou?
Napsal: stř 23.04.2008 18:35
od sanchezer
co s ním máš?dělám přesně v tomto oboru..klidně poradím..
Napsal: čtv 24.04.2008 09:33
od brta
sanchezer píše:co s ním máš?dělám přesně v tomto oboru..klidně poradím..
Promiň, že se o radu hlásím já, nebo s dotazem, ale podle diagnostiky mám regulaci předvstřiku sice ještě v toleranci, ale ne optimální, je to asi na hranici tolerance, nevím v jakém směru. Týká se to pouze nízkých otáček, ve vyšších ten problém není. Jedná se o 525tds. Jak se to může projevovat? Nějaký akutní problém necítím, ale třeba si jen něčeho dost nevšímám...? Náprava je otázka seřízení čerpadla? Díky moc

Napsal: čtv 24.04.2008 18:20
od sanchezer
brta píše:sanchezer píše:co s ním máš?dělám přesně v tomto oboru..klidně poradím..
Promiň, že se o radu hlásím já, nebo s dotazem, ale podle diagnostiky mám regulaci předvstřiku sice ještě v toleranci, ale ne optimální, je to asi na hranici tolerance, nevím v jakém směru. Týká se to pouze nízkých otáček, ve vyšších ten problém není. Jedná se o 525tds. Jak se to může projevovat? Nějaký akutní problém necítím, ale třeba si jen něčeho dost nevšímám...? Náprava je otázka seřízení čerpadla? Díky moc

zajmalo by mě jaký máš auto nebo číslo čerpadla pak by se dalo něco zjistit(nevím jaká je to generace),ale čerpadlo jako takové moc seřídit nejde:-) (co vytlačí vytlačí,co nevytlačí nevytlačíš ani ty za čerpadlo),třeba by to mohl být regulátor tlaku paliva ale nevím jestli i ten je nastavitelný nebo konstantní,promáčklá nebo nějakym zpusobem povolená hadička taky udělá pár kPa..
Napsal: čtv 24.04.2008 19:40
od Krab
sanchezer píše:co s ním máš?dělám přesně v tomto oboru..klidně poradím..
No chcije me nafta po hlave motoru ay na yem (ya jeden den stani me tam nakape flicek cca 20mm v prumeru ... servisak se na to dival, ocistil vstrikovaci cerpadlo ktery bylo od nafty nasadil zpatky a nastartoval... zjistil ze ta nafta protika mezi vrcnim dilem cerpadla a tim pod nim (nevim kolik ma dilu) takze nejspis tesneni... navic me to auto strasne cerne huli kdyz se rozjizdim nebo couvam... a nebo kdyz zaradim a mam tam malo otacek takze si myslim ze je potreba je aj seridit..... praskla hlava to nebude pac ten kour je cernej, oleja ani voda neubejva a spotreba je celkem v poradku....
Napsal: čtv 24.04.2008 19:42
od fafejta
Motor M51 TDS,má čerpadlo rotační s axiálním pístem,tudíž u tohoto čerpadla stoupá výtlačný tlak linearně s otáčkami,tedy regulátor tlaku tady není.Facelift tohoto čerpadla probíhal dle vývoje jen v zesílení osazení u příruby/od 1993/ a ve výměně potenciometrického snímače polohy jezdce za trafosenzor.
Napsal: čtv 24.04.2008 19:53
od fafejta
No nechápu proč to na diagnostikování takovéhle zavady musel vyndavat,ale prosím když to kunčaft zaplatí.Pod vrškem čerpadla kde je uložen stellwerk na regulaci dávky je těsnění,které tyto dva díly mezi sebou dotěsnuje.Lze to vyměnit na voze,sundat sání a torxem T-30 odmontovat vrchní díl,je potřeba označit vzájemnou polohu hlavy čerpadla vůči tělu čerpadla.Při zpětné montáži dávat pozor na trefení se čepem exentru do dírky ve válečku tzv. regulační objímce,tu ten exentr na pístku posunuje a tím reguluje výši dávky.
Napsal: čtv 24.04.2008 20:00
od Krab

bzl to kamos tak me delal pracu zadara.... proc to sundaval kdyz rikas ze to de bez toho nevim.. asi se mu chcelo podivat se vic dovnitr

..... a nevim jestli to spravovat sam... on si na to netroufl tak nevim.. abych to neposral....
Napsal: čtv 24.04.2008 20:15
od sanchezer
fafejta píše:Motor M51 TDS,má čerpadlo rotační s axiálním pístem,tudíž u tohoto čerpadla stoupá výtlačný tlak linearně s otáčkami,tedy regulátor tlaku tady není.Facelift tohoto čerpadla probíhal dle vývoje jen v zesílení osazení u příruby/od 1993/ a ve výměně potenciometrického snímače polohy jezdce za trafosenzor.
aha..nevěděl sem co má za motor..díky za doplnění...
Napsal: ned 27.04.2008 11:39
od jzxr
z blanska se ti nechce AŽ do brna? vtipný:)
Napsal: ned 27.04.2008 13:09
od Krab

no co.. davam prednost klidnejsim klidu na silnicich nez motani se po meste

navic pres Blansko, Boskovice a Tišnov jezdim poměrně často tak bych to vzal pri jednom.... do brna max jednou za měsíc do globusu
