Stránka 1 z 1
Napsal: stř 07.05.2008 11:21
od Ajwori
tak jsem si asi nasral do bot na 180 000 jsem měnil olej a dal tam pětku, motor šel super ujel jsem 2500km a začal cvakat hydroštel, dle zvuku asi jeden pravdielně se ozíva cvak cvak cvak, při studenym motoru byl klid, jen se však ohřeje na provozní teplotu jde jak šicí stroj, tak jsem na 2500 5tku vypustil a dal znovu 10tku jenže motor cvaká dál za studena ok za tepla ko, je nějaká možnost, že se to časem srovná, slyšel jsem, že trvá poměrně dlouho, než si hydroštely olej nasajou a pokud v nich byla pětka tak se nějakym způsobem musí vyplavit a nacucat 10tka,
nedokážu si představit dělat zdvihátka, asi bych vykrvácel, nedá se udělat třeba jen jedno? poznám který je zrovna špatný?
Napsal: pát 09.05.2008 06:43
od motokuba
Ajwori píše:tak jsem si asi nasral do bot na 180 000 jsem měnil olej a dal tam pětku, motor šel super ujel jsem 2500km a začal cvakat hydroštel, dle zvuku asi jeden pravdielně se ozíva cvak cvak cvak, při studenym motoru byl klid, jen se však ohřeje na provozní teplotu jde jak šicí stroj, tak jsem na 2500 5tku vypustil a dal znovu 10tku jenže motor cvaká dál za studena ok za tepla ko, je nějaká možnost, že se to časem srovná, slyšel jsem, že trvá poměrně dlouho, než si hydroštely olej nasajou a pokud v nich byla pětka tak se nějakym způsobem musí vyplavit a nacucat 10tka,
nedokážu si představit dělat zdvihátka, asi bych vykrvácel, nedá se udělat třeba jen jedno? poznám který je zrovna špatný?
Komplet hydroštely s vačkou není tak drahá záležitost

mě to čeká letos

a včetně těsnění pod hlavou a přetlakovaní hlavy a nových zdvihátek a vačky se cena dostane max na 8 tis
jeden gydroštel stoji asi 500 kč a vačka 4500kč

Napsal: pát 09.05.2008 09:09
od soraxcz
nels tam lest 15w 40 :/ a mam pocit ze samo uz se to asi do kupy neda... :/ asi si to vyzada tvuj zasah :/
Napsal: pát 09.05.2008 10:47
od zero
motokuba píše:Ajwori píše:tak jsem si asi nasral do bot na 180 000 jsem měnil olej a dal tam pětku, motor šel super ujel jsem 2500km a začal cvakat hydroštel, dle zvuku asi jeden pravdielně se ozíva cvak cvak cvak, při studenym motoru byl klid, jen se však ohřeje na provozní teplotu jde jak šicí stroj, tak jsem na 2500 5tku vypustil a dal znovu 10tku jenže motor cvaká dál za studena ok za tepla ko, je nějaká možnost, že se to časem srovná, slyšel jsem, že trvá poměrně dlouho, než si hydroštely olej nasajou a pokud v nich byla pětka tak se nějakym způsobem musí vyplavit a nacucat 10tka,
nedokážu si představit dělat zdvihátka, asi bych vykrvácel, nedá se udělat třeba jen jedno? poznám který je zrovna špatný?
Komplet hydroštely s vačkou není tak drahá záležitost

mě to čeká letos

a včetně těsnění pod hlavou a přetlakovaní hlavy a nových zdvihátek a vačky se cena dostane max na 8 tis

jeden gydroštel stoji asi 500 kč a vačka 4500kč

Komplet hydra nejsou tak drahá záležistost na 8ventil, ale když tam těch ventilu je 24... to už je o něčem jinem.
Napsal: pát 09.05.2008 18:24
od Pete
jj 24 zdvihatek od INA na slevu za 450

muj zazitek presne.
Taky jsem tenkrat nalil sintetiku

a nepocitej s tim ze se to spraví hustejsim olejem, musis vymenit hydrostely(hlavne vsechny prosimte !!!!)
Jinak ta sintetika ti odkarbonila motor(uvolnila usazeniny) a taky je ridcí, proto se to stalo.
Napsal: ned 11.05.2008 20:53
od shade120l
Tak jsem se po 3 měsících co mam bmw rozhodl udělat olej... Jenže nevím co do toho předchozí majitel lil... Jediný co vim že byl olej dělanej na 170 tis a ted mam 178 tis... co tam nalil posledně už bohužel čitelný není jen na kolika to měnil...
Napsal: ned 11.05.2008 21:00
od Pete
mrkni do sekce oleje, jinak tim co tam patří nic nezkazíš.Neni třeba neco vymýšlet, maš najetý hezký kilometry.
Napsal: ned 11.05.2008 21:48
od honzibmw
zkus 10w60 a poradne mu zatop

a kdyz nepomuze tak vymenit.hlavne tam nelej takove ty medy
Napsal: pon 12.05.2008 09:52
od shade120l
Pete píše:mrkni do sekce oleje, jinak tim co tam patří nic nezkazíš.Neni třeba neco vymýšlet, maš najetý hezký kilometry.
Taky si myslim už kvůli tomu že je to rv.95