Stránka 1 z 1

Napsal: úte 20.05.2008 21:25
od -jirik-
Ahoj, prosim moc o jakoukoilv radu ci indicii... Prehazoval jsem motor (stary mi klepal na vacce) za jiny (ale typove naprosto stejny, presne M43 1895cc 77kW) a porad jde ted spatne startovat, volnobeh je nepravidelny jak za tepla tak i za studena a do otacek se mu nechce, pak se ale nejak chytne a jede (pri vyssich otackach), ma diagnostika mi pise spatne cidlo vacky, to jsem vymenil (prestoze tam bylo puvodni z klepajiciho motoru, ktery jen klepal ale letel jak kr..a) a hlasi mi to stale spatne cidlo a motor se houpe jak na houpacce... vsechny konektory mam dokonce zapojeny, nic nezbylo :-) a sedi mi i na delku ...

PROSIM O RADUUU :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Napsal: stř 21.05.2008 07:19
od Toydolls
-jirik- píše:Ahoj, prosim moc o jakoukoilv radu ci indicii... Prehazoval jsem motor (stary mi klepal na vacce) za jiny (ale typove naprosto stejny, presne M43 1895cc 77kW) a porad jde ted spatne startovat, volnobeh je nepravidelny jak za tepla tak i za studena a do otacek se mu nechce, pak se ale nejak chytne a jede (pri vyssich otackach), ma diagnostika mi pise spatne cidlo vacky, to jsem vymenil (prestoze tam bylo puvodni z klepajiciho motoru, ktery jen klepal ale letel jak kr..a) a hlasi mi to stale spatne cidlo a motor se houpe jak na houpacce... vsechny konektory mam dokonce zapojeny, nic nezbylo :-) a sedi mi i na delku ...

PROSIM O RADUUU :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Vycistit skrtici klapku, vaha vzduchu (muzes ji odpojit), volnobezny ventil.

Zalezi jaka diag ti to napsala, pokud si na to zkousej nejaky VAG pres OBD tak se nedivim.

Napsal: stř 21.05.2008 07:34
od -jirik-
Ahoj, moc dekuji, dnes to jdu znova otevrit... napsala mi to diagnostika Launch X-431 ( http://www.rychlajizda.cz/diagnostika.htm ) ktera vypada ze s BMW dobre komunikuje.. jdu cistit a odpojovat vecer napisu zda se povedlo...

Napsal: stř 21.05.2008 11:10
od Radim046
Mám u 318i M43 v E46 stejný problém. Mě tedy auto jede i startuje tak jak má a volnoběh nehoupe.Prostě vše ok ale na diagnostice mi to napsalo taky chybné čidlo vačky.Dal jsem nové a teď jsem koukal že to čidlo je zase v chybách a naskakuje tam pořád.Kontrolovali jsme dráty od čidla až k jednotce a vše v pořádku. Napojený jsem to měl na diagnostiku multidiag od ATAL. Ještě mě napadlo zda s tím nemá něco společného ta sekvence lpg ale vrací se to tam i když jsme to zkoušeli jen na benzin.

Napsal: stř 21.05.2008 13:43
od -jirik-
jojo presne tak dal jsem nove cidlo a stejna hlaska a kabliky tez promereny, navic moje bafuna je jen cisty benzin, takze sekvenci LPG to byt nemusi ...

Napsal: čtv 22.05.2008 07:41
od Toydolls
-jirik- píše:Ahoj, moc dekuji, dnes to jdu znova otevrit... napsala mi to diagnostika Launch X-431 ( http://www.rychlajizda.cz/diagnostika.htm ) ktera vypada ze s BMW dobre komunikuje.. jdu cistit a odpojovat vecer napisu zda se povedlo...


Tu diag neznam, ale ciste muj tip je to, jelikoz to komunikuje s BMW pravdepodobne pres OBDII nebude to znat zdaleka vsechny "kody" BMW a pokud ti hlasi to spatne cidlo tak si ho menil zbytecne - tot muj nazor
Potvrdis si to jednoduse sjedes do BMW na diag a nebo pouzijes Carsoft

Samozhrejmne se muzu mylit.

Napsal: pát 23.05.2008 14:27
od -jirik-
No napichaval jsem ji pres kulaty konektor v motoru, jelikoz to dokaze ovladat pulku auta, tak bych ji uplne nezatracoval... Kazdopadne rada je racionalni a nic jineho mi opravdu pro potvrzeni nezbyva...

Napsal: pát 23.05.2008 14:31
od Radim046
Pokud tam pojedeš dej pak vědět co jsi zjistil.

Napsal: stř 28.05.2008 08:13
od Borec
Jo jo taky jsem zvědaf jak dopaneš dej fjedět.

Napsal: pát 20.06.2008 11:18
od -jirik-
Ahoj kluci, takze chyba se ukazala u me, diagnostika mi to suprove nacetla, jen ja si to spatne prelozil a zamenil vacku s KLIKOU... chybne cidlo nebylo otacek vacky ale KLIKOVE HRIDELE. Dnes vecer menim cidlo a pevne verim, ze to bude v poradku, dam vedet... Jojo blbost chodi po lidech, kdybych si to prelozil dle slovniku, tak jsem usetril 2 mesice litani a jedno dobre cidlo otacek vacky

Napsal: pát 20.06.2008 17:33
od lason
zdárec... zrovna dneska jsem byl na diagnostice s tím samým problémem a řekli mi to samé jako tobě Jiří. Tak jsem zvědav jestli ti to pomůže,protože i mě pěkně se...re to kolísání otáček. Napiš jak to dopadlo, protože si ji jdu v pondělí objednat. Napiš zda jsi si ji vyměnil sám a jestli to je něco náročného i pro lajka. Mám e46. Díky moc. Čabas a držím palce

Napsal: pát 20.06.2008 19:10
od Kostik
Mel sem to same, a fakt to bylo cidlo otacek klikovky.
Skoda ze stoji skoro 2k :?

Napsal: pát 20.06.2008 20:15
od lason
opravím si to doma sám nebo musím do servisu? :?

Napsal: ned 22.06.2008 13:20
od -jirik-
Ahoj takze potvrzuji, ze to bylo opravdu jen hloupe cidelko na klice !!! :-) :lol: hura. Vymena byla jednoducha, kdekoliv na parkovisti, mechanik montoval za motorem na ridicove strane, trochu ku...val, protoze tam je malo mista a parkrat mu tam spadla racna, ale po vymene jsem startnul a sepot kvetin !!! Nekde jsem cetl, ze po takoveto uprave je nejlepsi vyresetovat data rid. jednotky motoru (dele jak na hodinu odpojit baterii), pote se s autem projet a nechat alepsob 10 min klapat... nevim, udelal jsem to a bezi to stejne.. dobre :-)

Jeste mam zajimavy poznatek, pred vymenou cidla mi neslo ASC - na diagnostice mi to psalo ze rid. jednotka (ted si nepamatuji zda abs nebo asc) nekomunikuje s rid. jednotkou motoru... No a po instalaci cidla kliky ASC zhaslo a vse jede bezproblemove... dalsi mala BMW zahada ...


kazdopadne nepodcenovat cidlo otacek kliky a hlavne si ho nezamenit na diagnostice, jako s cidlem otacek vacky... zacinaji oba stejne - Hall Sensor ... :-)

ahoj

Napsal: ned 22.06.2008 20:25
od Tomas8409
-jirik- píše:Ahoj takze potvrzuji, ze to bylo opravdu jen hloupe cidelko na klice !!! :-) :lol: hura. Vymena byla jednoducha, kdekoliv na parkovisti, mechanik montoval za motorem na ridicove strane, trochu ku...val, protoze tam je malo mista a parkrat mu tam spadla racna, ale po vymene jsem startnul a sepot kvetin !!! Nekde jsem cetl, ze po takoveto uprave je nejlepsi vyresetovat data rid. jednotky motoru (dele jak na hodinu odpojit baterii), pote se s autem projet a nechat alepsob 10 min klapat... nevim, udelal jsem to a bezi to stejne.. dobre :-)

Jeste mam zajimavy poznatek, pred vymenou cidla mi neslo ASC - na diagnostice mi to psalo ze rid. jednotka (ted si nepamatuji zda abs nebo asc) nekomunikuje s rid. jednotkou motoru... No a po instalaci cidla kliky ASC zhaslo a vse jede bezproblemove... dalsi mala BMW zahada ...


kazdopadne nepodcenovat cidlo otacek kliky a hlavne si ho nezamenit na diagnostice, jako s cidlem otacek vacky... zacinaji oba stejne - Hall Sensor ... :-)

ahoj

to asc je mazec :)