Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 29.05.2008 22:52
od andilek
nema prosim nekdo s touto zastavbou zkusenosti???? mam doma BMW E36 318is + druhou is na ND a chtel ybch do ni 4.0 nevo 4.4 V8... samozdrejme s manualem... je mi jasen ze nebude pasovat zpoustza veci jako: uchyty motoru , uchyty prevodovky, kardan ,,, dale ze to nevydrzi diferak a poloosy a podobne... instalace brzd a rizeni z M3 je jasne.. ale potrebuju par rad co se tyce montaze motoru

prosim poradte... funkci hledat jsem pouzil ale nikde nic
PS: vybaveni mam v dilne opravdu hodne takze s nim si nedelam starosti

Napsal: sob 31.05.2008 08:50
od andilek
alp píše:prijed na prazskej regional, muzeme dat rec ... na psani je to vice nez komplikovany

a mohl by jsi mi to rici alespon nejak ty nejzakladnejsi veci???? drobnosti jsem schopnej vyresit sam

Napsal: ned 01.06.2008 09:02
od andilek
nikdo mi neporadi????

Napsal: ned 01.06.2008 13:51
od rob2fab
ahoj,v brne jedno takovy jezdilo V4,4 6tikvalt byla to strasna prasecina,koren to mel asi mesic pak to roztřískal jelikož tam nechal puvodní brzdy,jezdilo to za 15L/100km a honil s tím AMG mercedes a podobný super sporty nemluve o motorkach,motor na volnobeh mlel celym autem,mel tam svody takže to melo zvuk jak bugatti(mel sem toho husinec po tele),při rozjezdech to krutilo silent bloky na zadku,tím vodpichem na 245/r16 to bylo tak zakously v asfaltu že to ani nehráblo( na mokru bych se bal přidat plynu)rozjizdel se na 2. na 1. to nemelo smysl.
moje potřehy: není to auto do normalního provozu pouze for fun jako hobby.budeš furt něco měnit,všechno co se týká podvozku bude odcházet do kytek.
V nicem rychlejsim sem nejel,pri jizde mas v krvi adrenalin.
Napsal: ned 01.06.2008 13:56
od andilek
rob2fab píše:ahoj,v brne jedno takovy jezdilo V4,4 6tikvalt byla to strasna prasecina,koren to mel asi mesic pak to roztřískal jelikož tam nechal puvodní brzdy,jezdilo to za 15L/100km a honil s tím AMG mercedes a podobný super sporty nemluve o motorkach,motor na volnobeh mlel celym autem,mel tam svody takže to melo zvuk jak bugatti(mel sem toho husinec po tele),při rozjezdech to krutilo silent bloky na zadku,tím vodpichem na 245/r16 to bylo tak zakously v asfaltu že to ani nehráblo( na mokru bych se bal přidat plynu)rozjizdel se na 2. na 1. to nemelo smysl.
moje potřehy: není to auto do normalního provozu pouze for fun jako hobby.budeš furt něco měnit,všechno co se týká podvozku bude odcházet do kytek.
V nicem rychlejsim sem nejel,pri jizde mas v krvi adrenalin.
presne tohle by se mi libilo... vis ja si umim predstavit jak to asi pojede... ale prave bych to chtel udelat nejak poradne abych s tim mohl jezdit normalne... brzdy se pokusim napachat z M3 3.2... kdyby jsi mel kontakt na majitele byl bych desne vdecny..
Napsal: ned 01.06.2008 16:14
od 4am
Napsal: ned 08.06.2008 18:06
od andilek
jinak takto vypada ta E36 do ktere pujde ten 4.0
PSS: prodam predni naraznik cena 1000kc i s ledvinkama... (je potreba dokytovat a do brousit. byl zlomenej ale zalaminatovanej je pevne)
Napsal: pon 09.06.2008 10:44
od khonza318
Napsal: pon 09.06.2008 10:48
od castro
tu V8 už máš?
Napsal: pon 09.06.2008 11:11
od andilek
khonza318 píše:http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20
diky ale tohle uz znam temer naspamet

Napsal: pon 09.06.2008 11:12
od andilek
castro píše:tu V8 už máš?
ano mam... ale klidne by se mi hodil jeste jeden na ND pokud by jsi vedel o nejakem za lepsi peniz

Napsal: pon 09.06.2008 12:31
od khonza318
andilek píše:khonza318 píše:http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20
diky ale tohle uz znam temer naspamet

sry
ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.
Napsal: pon 09.06.2008 14:01
od andilek
khonza318 píše:andilek píše:khonza318 píše:http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20
diky ale tohle uz znam temer naspamet

sry
ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.[/quote
proc sry???? ja diky za ochotu... jinak Panu Savkovi jsem psal E-mail asi pred tydnem a porad mi neodpovedel, tak asi nema zajem.
Napsal: pon 09.06.2008 14:58
od Catalyst
Ak chces este jeden motor .. tak jednu 4,4 V8 by som mal. Mam to aj s riadiackou vahou vzduchu...
V principe si budes musiet kupit inu napravnicu .. nemci robia. Je nizsia a potom netreba rezat tunel ani nic podobne. Znami toho uz par robil.. do E30 sice .. ale princip rovnaky.
Pochopitelne ze v tom normalne brzdy zhoria, je lepsie dat dlhsi diferak a podobne veci.. na co si ale asi myslel.
Budes potrebovat ine uchyty budes potrebovat spravit vyfukove na mieru...
ak chces .. tak posli konkretnejsie otazky, nerad by som tu vypisoval veci ktore uz mas aj tak premyslene...
Napsal: pon 09.06.2008 15:44
od andilek
Catalyst píše:Ak chces este jeden motor .. tak jednu 4,4 V8 by som mal. Mam to aj s riadiackou vahou vzduchu...
V principe si budes musiet kupit inu napravnicu .. nemci robia. Je nizsia a potom netreba rezat tunel ani nic podobne. Znami toho uz par robil.. do E30 sice .. ale princip rovnaky.
Pochopitelne ze v tom normalne brzdy zhoria, je lepsie dat dlhsi diferak a podobne veci.. na co si ale asi myslel.
Budes potrebovat ine uchyty budes potrebovat spravit vyfukove na mieru...
ak chces .. tak posli konkretnejsie otazky, nerad by som tu vypisoval veci ktore uz mas aj tak premyslene...
napravnici pry staci podlozit o 2cm a prodlouzit kloubovou hridel na rizeni. uchyty kardan diferak to vse vim

pouze me zajima vec co se tyce elektriky

jestli se bude muset predelat pinova zasuvka pro propojeni motoroveho svazku s vnitrnim nebo ako to urobit.
Napsal: pon 09.06.2008 23:04
od Patisko
Catalyst píše:Ak chces este jeden motor .. tak jednu 4,4 V8 by som mal. Mam to aj s riadiackou vahou vzduchu...
V principe si budes musiet kupit inu napravnicu .. nemci robia. Je nizsia a potom netreba rezat tunel ani nic podobne. Znami toho uz par robil.. do E30 sice .. ale princip rovnaky.
Pochopitelne ze v tom normalne brzdy zhoria, je lepsie dat dlhsi diferak a podobne veci.. na co si ale asi myslel.
Budes potrebovat ine uchyty budes potrebovat spravit vyfukove na mieru...
ak chces .. tak posli konkretnejsie otazky, nerad by som tu vypisoval veci ktore uz mas aj tak premyslene...
Co by jsi chtěl za ten 4.4?

Napsal: pon 09.06.2008 23:05
od Patisko
andilek píše:khonza318 píše:andilek píše:[quote="khonza318"]http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20
diky ale tohle uz znam temer naspamet

sry
ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.[/quote
proc sry???? ja diky za ochotu... jinak Panu Savkovi jsem psal E-mail asi pred tydnem a porad mi neodpovedel, tak asi nema zajem.
Jirka spíš nemá čas. Je lepší si za ním dojet a osobně si o tom promluvit. Poradí fakt libový věcičky a klidně i sežene

Napsal: úte 10.06.2008 11:27
od andilek
Patisko píše:andilek píše:khonza318 píše:[quote="andilek"][quote="khonza318"]http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20
diky ale tohle uz znam temer naspamet

sry
ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.[/quote
proc sry???? ja diky za ochotu... jinak Panu Savkovi jsem psal E-mail asi pred tydnem a porad mi neodpovedel, tak asi nema zajem.
Jirka spíš nemá čas. Je lepší si za ním dojet a osobně si o tom promluvit. Poradí fakt libový věcičky a klidně i sežene

[/quote]
diky tuhle moznost taky zvazim
