Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.06.2008 08:08
od Marty_
Z dlouhe chvile sosam info o pristi (snad nekdy..:) ) kare - a nachazim dost hodne negativnich nazoru na 335Ci E92 - je to auto opravdu tak spatne? V testech to vsichni chvali do nebes, ale na druhou stranu je fakt ze mit to pujcene na den a jezdit s tim porad je rozdil asi..
A par info - pry se do toho daval 6q manual - nikdy jsem zadnou nevidel, preco?:( ten automat v tom je klasicky steptronic coz:(
LSD neni:( da se?
Upravy - celkem dost upravcu se tomuhle motoru venuje - standartni preprogramovani na ca 350hp 8O darebnejsi upravy jdou az na 400+hp 8O coz uz je slusna staj, ale motoru to moc sedet asi nebude coz:o)

Jo tady treba jeden "negativista"..
Dovolim si zduraznit predevsim posledni vetu. Kdysi jsem testoval 325i, mel jsem ji dokonce tyden. S 330i jsem take par dni jezdil. A me zavery byly podobne. Jakakoli delsi zkusenost ale ukazala vyse zminene. A nemyslim si to zdaleka jen ja. Zeptejte se treba MMiry, ten ma 325i E92 a je to myslim o dost mene narocny uzivatel nez ja.

S 335i jsem toho najezdil dost, nez jsem ji koupil. A nikdy se nic z vyse zmineneho zasadne neprojevilo. Nejvice mi vadil motor, ktery mi ale nakonec vadil ze vseho nejmene.

Jsou tu rozhodne axiomy, ktere plati pro vsechny E9x, zejmena problematicka kvalita interieru a schopnosti i komfort podvozku (toto opravdu chce delsi zkusenost, i ted mi pri svezeni prijde byt E9x velmi dobra, dlouhodobe viz vyse). A pak jsou tu nektere veci, ktere nefunguji jen u 335 nebo coupe. To jsou zejmena brzdy, se kterymi jsem mel obrovske problemy a ktere byly i na vsech autech s vice jak 10 tkm naprosto otresne. A aerodynamicky hluk, ktery je od nejakych 230 km/h nesnesitelny. U E46 je i u coupe v zasadne vyssich rychlostech klid.

Je to na Vas, jen Vas varuji. Pokud jste nemel E46 nejaky vrak (a to se nezda), nebudete s to E9x dlouhodobe snaset. Je zajimave, jak to auto dokaze kratkodobe zaujmout, ale s pribyvajicimi km ukazuje stale vice neduhu.

Verte mi, presedal jsem neustale z 335Ci do 330Cd (a to neni zrovna dokonale BMW), presto se 335 nedala vystat. Byla v tolika smerech nesnesitelne horsi, i kdyz mela jen 10 tkm a par mesicu, zatimco Cd 2 roky a 50 tkm. To neni zadny muj dohad, to je objektivni fakt, ta hlucnost podvozku, aerodynamicky hluk, brzdy nefungujici ani po nekolika reklamacich, stale hlucnejsi interier, podvozek nefungujici na sebemene nekvalitni silnici, to bych mohl zmerit a delat z toho tabulky. Melo dojit k vymene, nakonec jsem prodej E46 zrusil a prodal radeji 335.

A moznost upgradeu me take lakala. Byl jsem domluveny s Noellem, ani k tomu nedoslo, nemelo to smysl, musel by se predelat podvozek a brzdy, nic z toho nezvladalo uz standardni vykon. A porad se nic nedalo delat s tim otresnym aerohlukem, ani jsem netouzil po odstraneni omezovace rychlosti.

Rikam, je to krok zpet. Pokud presto touzite po E90, jdete do 330i, je to paradox, ale je to v celku tisickrat komplexnejsi a lepe fungujici auto. Alespon brzdy brzdi, celek dava smysl. 335 smysl nedava, nefunguje.

Ale je to na Vas, vice nez dobre minenou radu Vam dat nemohu :) Myslim, ze si stejne pujdete za svym, ale pokud chcete neco jineho nez potahovku pro nenarocneho, 335i Vas zklame. Myslim, ze nema smysl, abyste na to znovu prichazel sam...

Napsal: pon 09.06.2008 09:01
od castro
tak je to jasný... E46 330i je ideal... 8) :D :wink:

Napsal: pon 09.06.2008 09:31
od Yngwie
Nesmysl je ta cela recenze .... popisuje 335i jako nejhorsi auto co jezdilo po Zemi ... kazda jina recenze vyzniva lichotive. 335i porazila na okruhu i drazsi S5. Jedina vytka dobre smerovana je to, ze nektere modely maji problemy s interierem ze skripanim interieru, coz se neprojevuje u kazdeho. Brzdy jsou dobre, ale jelikoz je p. janda na slovo vzaty zavodnik, tak necht si dokoupi bremba set na 120ka bude happy. :roll:

Napsal: stř 11.06.2008 09:06
od Marty_
Yngwie píše:Nesmysl je ta cela recenze .... popisuje 335i jako nejhorsi auto co jezdilo po Zemi ... kazda jina recenze vyzniva lichotive. 335i porazila na okruhu i drazsi S5. Jedina vytka dobre smerovana je to, ze nektere modely maji problemy s interierem ze skripanim interieru, coz se neprojevuje u kazdeho. Brzdy jsou dobre, ale jelikoz je p. janda na slovo vzaty zavodnik, tak necht si dokoupi bremba set na 120ka bude happy. :roll:

Jj taky si rikam.. No skoda ze tady neni nikdo kdo do ni skocil z e46 330Ci aby mohl porovnat..:(

Napsal: stř 11.06.2008 09:21
od kosh
E92 je zase o krok dál než E46. S tím aerodynamickým hlukem nad 200 km/h má pravdu, ale tím trpěla E46 u 180 km/h :) takže není o čem. Jinak je to dobré auto. Mě osobně se nelíbí motor, který ve vysokých otáčkách nejede, ale to se dá pospravovat nějakým tím čipem. Jinak interiér je kvalitní (o hodně kvalitnější než u E46), brzdy ... nevím.

Napsal: stř 11.06.2008 09:56
od MattyX
Ono zase ktery auto netrpi aerodynamickym hlukem nad 200?? by sme byli s cenovkou zase o nejakou tridu vys... jinak k tej recenzi...o 335i jsem si par rencenzi precetl (335i vs S5) a urcite to bude lepsi nez tak jak tam pise...nejlepsi je samozrejme vlastni svezeni a pak muzes posoudit sam,ja jsem s ni bohuzel nejel takze muzu soudit jen podle testu apod.

Napsal: stř 11.06.2008 11:35
od Yngwie
Martyn píše:
Yngwie píše:Nesmysl je ta cela recenze .... popisuje 335i jako nejhorsi auto co jezdilo po Zemi ... kazda jina recenze vyzniva lichotive. 335i porazila na okruhu i drazsi S5. Jedina vytka dobre smerovana je to, ze nektere modely maji problemy s interierem ze skripanim interieru, coz se neprojevuje u kazdeho. Brzdy jsou dobre, ale jelikoz je p. janda na slovo vzaty zavodnik, tak necht si dokoupi bremba set na 120ka bude happy. :roll:

Jj taky si rikam.. No skoda ze tady neni nikdo kdo do ni skocil z e46 330Ci aby mohl porovnat..:(


Mel jsem tu moznost, ale jen pouze velmi kratce na predvadecce. Je to dobre auto, ale skodi tomu RFT a nejake dalsi drobnosti. Nevim ale brzdy se mi zdaji ok, je potreba rict, ze to neni okruhove auto a pokud nekomu nestaci a nacipuje motor, tak je treba vysolit za kit brembo dalsich 120 a ma klid. stejne tak jsem nepozoroval zadne vrzali a hluk na letisti byl i pri 200 asi plus minus stejny jako u e46 kupe. Asi bych preci jen zvolil 330Ci, protoze mi postacuje i tech 200 koni ted. Ale je fatk , ze e46 je v necem naprosto dokonala aspon mi se tak zda, palubka, podvozek, hydraulicky posilovac rizeni a tak.

Uplne nejvic se mi libi M3 nova v bile barve, ale neni penizku :D

Napsal: stř 11.06.2008 12:01
od DFender
Ta pseudo "recenze" je celá kompletně dost šílená a víceméně o ničem, kdyby ji člověk měl brát vážně tak to auto je největší zmetek co kdy byl ve výrobě .. :roll:

Tato věta hovoří za vše "Nejvice mi vadil motor, ktery mi ale nakonec vadil ze vseho nejmene. "

Napsal: stř 11.06.2008 12:12
od hrosik
Měl jsem možnost s 335i jezdit. Moje pocity - vynikající motor s širokým rozsahem použitelných otáček, slabší pouze úplně nahoře (pocitově asi od 5700 ot. výš), zrychlení ve středních otáčkách pocitově minimálně srovnatelné s M3, podvozek pohodlnější než moje E46 330d M packet 2003 (bohužel jsem se nepodíval, jaké tam byly gumy). Hluk obtékajícího vzduchu v 200 km/h na úrovni cca 170-180 v E46.

Celkově jedno z nejlepších, možná i vůbec nejlepší auto vhodné i pro běžné používání, s kterým jsem měl možnost jezdit

Napsal: stř 11.06.2008 14:45
od Pepe
autor recenze ví hovno o autech a píše bláboly, nic víc

Napsal: stř 11.06.2008 19:07
od NoCom
Pepe píše:autor recenze ví hovno o autech a píše bláboly, nic víc


Obávám se, že p. Janda o autech ví dost, hlavně je testuje a má s čím srovnávat atd. ale neřešil bych, co napsal autor článku.

Je to další názor na 335i zase z jiného pohledu.Když to pak čte člověk celé a vnímá co čte, tak suma sumárum není špatná :)

Já osobně jsem taky sháněl info o 335i na jednu stranu jsem byl nadšen, na druhou zase zklamany.

Hodně lidí popisuje, že se dost přehřívá a topí v prostoru od převodovky, což by mě asi vadilo, ale zase, topí to hodně?

Chce to se svést, věřím, že padne do ruky... tak až jí někdo půjčí, rád se nechám svést...

btw: Viděl jsem par sprintů 335i vs M3 e46 a je to hoodně zajímavý, pojede to jako blázen, hlavně nízký a střední ot. to bude pila... 8)

Napsal: stř 11.06.2008 21:50
od Mirda328
no taky neco pridam ze sve zkusenosti

mam 328i e36 a jezdil jsem s 330i e92 sice automat ale moc me to nenatchlo oproti 328i vykon e92 330i nevim ale neprislo mi to nejak lepsi ale asi je to tim ze toauto je mozna lepe odhlucnene a o neco tezsi, nevim proste dojem

pak jsem porovnaval 135i (306hp) a je to pekna raketa spolu s aktivnim rizenim a stabylizacnimi systemy paradni svezeni ale samo ze umi i poradne bokem, zabere hodne od spoda diky 2ma turbum a na to 330i vubec nema a ten vikon je tam prakticky v cele skale otacek ,to same plati pro 335i jen je trozku tezsi a malinko tezkopadnejsi ale zase u135i je vice znat velky motor vepredu ale v mpacketou v cetne podvozku na to kazdy zapomene

osobne asi nejvesi zaujeti jsem videl diky mohutnemu kroutaku v 335d to je strana masina jede jak prase a porad ten kroutak je silenej :)

co me zklamalo bylo 330i e92 ,125 jak taks jede, 120 je ale upne mrtva ale naopak me velice prekvapila 120d se 177 konmi jede uzasne

pouze moje dojmy z osobni jizdy :)

Napsal: čtv 12.06.2008 00:13
od calif
neverim tehle novym autum, ani novym BMW...moc krabicek, moc ridicich jednotek vseho mozneho, moc kabelu, proste moc elektoroniky, nova auta uz jsou podle me opravdu jen spotrebni zbozi, ujet svyh 100tis a kleknout.....
kdyz pise ze s E92 nebo jak si ty nove zazraky značí jsou problemy, ze to vrze, hovno brzdi a kdyz s tim byl nekolikrat na reklamaci tak to tak asi bude...atd atd tak mu to docela i verim, ikdyz je mi jasny ze jizdou v tom bych byl nadsen, chvili, nez by se to zacalo sypat :) mam starou E36 325i, a neverim ze tyhle E92 a za rok treba E95 nebo kolik, najedou tolik kilasu s podobnymi naklady jako E36,E30 atd.....neverim ze si za 15 let koupim ojetou E92 ktera bude mit najeto 300 000 a nebudu mit strach ze mi kazdych 1000km odejde jedna z tech ridicich jednotek nebo nejaky z tech super systemu co zlepsuji jizdni vlastnosti, bezpenost a pohodli :) kup si E46, to je pro me posledni trojka......

Napsal: pát 14.12.2012 17:11
od Poldav6
Jak dlouho vám vydržela na 335 spojka? Já mám najeto 91tis. km (pravděpodobně).. A při středečním řádění, kdy jsem dělal koblížky na jedné bus zastávce, mi zůstal viset pedál spojky. Tak jsem ho rukou vrátil zpět a pak to zas fungovalo. Servisman mi řekl, že spojka je KO, že jsem prošlápnul ...něco... , ale že mi to ještě chvíli vydrží, když budu na spojku šlapat zlehka, nebo nebudu šlapat až k podlaze :)

Napsal: pát 14.12.2012 18:01
od Marty_
Poldav6 píše:Jak dlouho vám vydržela na 335 spojka? Já mám najeto 91tis. km (pravděpodobně).. A při středečním řádění, kdy jsem dělal koblížky na jedné bus zastávce, mi zůstal viset pedál spojky. Tak jsem ho rukou vrátil zpět a pak to zas fungovalo. Servisman mi řekl, že spojka je KO, že jsem prošlápnul ...něco... , ale že mi to ještě chvíli vydrží, když budu na spojku šlapat zlehka, nebo nebudu šlapat až k podlaze :)

90tis km, spojka puvodni.

Napsal: pát 14.12.2012 23:21
od Poldav6
Martyn píše:90tis km, spojka puvodni.


A děláš s tím nějaké prasečinky jako drifty či koblížky..? Teď čtu na jednom fóru, že auto má nějaký CDV ventil (clutch delay valve).. který pomalu reaguje, když jezdíš "extrémněji". Způsobuje prokluz spojky a rychlejší opotřebování. Dá se vyměnit.... Nebo tak nějak jsem to pochopil

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=349736