Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 26.06.2008 22:37
od Maverick666
Zdravim
Mam problém na mém BMW E36 320i Coupe 1994
Začalo to tak že při jízdě bez plynu na nišší otáčky auto začalo silně cukat a nešlo plynule přidat aby to necuklo. Myslel jsem že mi odešla lambda sonda ale potom se problém zvětšil...
Ráno po nastartování (studený motor) kolísali otáčky od volnoběhu cca do 1000 otáček. Jakmile se motor ohřál, otáčky se ustálily. Problém byl v tom, že když jsem sešlápl plyn, otáčky začli zase poze jen kolisat a opět v rozmezí volnoběh až 1000 otáček a to i když jsem držel podlahu.
Musel jsem šlapat na plyn dokud se mi nepovedlo že se chytil a přelezl 1500 otáček...pak šel do otáček bez problému a jel jak zběsilej.
Ale jakmile jsem někde zastavil, musel jsem zase čekat než se mi povede motor vytočit abych se vůbec rozjel.
PROSÍM PORAĎTE...čím by to mohlo být???
Předem děkuji za každou radu... :cry:

Napsal: čtv 26.06.2008 22:39
od Maverick666
Teď už se mi nepovede vůbec dostat se do otáček a už se s tim prostě nerozjedu...na volnoběhu přede jako kotě ale jak se dotknu plynu tak zase začne kolísat max do 1000e otáček ale víc nic...nechápu to...???

Napsal: pát 27.06.2008 13:25
od Killca
tak koukni kolem sani jestli neni dira, nebo nejaka vypadla hadicka, zkus si s nekym vymenit vahu vzduchu, podle http://www.bmwfans.info/original si muzes primo u dilu zjistit (podle sveho vin) do jakych aut se davaly stejny dily

Napsal: pát 27.06.2008 14:35
od Maverick666
Nemyslim si že by to bylo váhou vzduchu...v tom případě kdybych jí odpojil, musela by se řídící jednotka přepnout do nouzového režimu a auto by mělo aspoň trošku ject...u mě žádná změna po odpojení nenastane...

Napsal: pát 27.06.2008 16:40
od Killca
tak pak nevim, mozna ucpany vstriky nebo vadne svicky?! nebo svickovy kabely?! nebo mozna palivovy cerpadlo, ze je v haji, a blbe se roztaci a proste netlaci benal a az po chvili se rozjede a ted uz treba nejde vubec, tak zkus jestli mas moznost zmerit tlaky co dava a skontroluj palivovej filtr

Napsal: pát 27.06.2008 21:47
od Icik
A co ta Lambda sonda? Na YouTube jsem videl videjko oznacene jako spatna Lambda sonda a volnobeh mu to drzelo jen kdyz se nedotknul plynu. Po seslapnuti mu to houpalo jako splaseny.

Napsal: sob 28.06.2008 22:20
od Maverick666
Tak lamda to určitě neni protože jemu to po sešlápnutí plynu normálně vyjede do otáček a kolísají až po tom co spadnou na volnoběh...jenže já takhle ani nepřidám...

Napsal: sob 28.06.2008 23:25
od CESi125
nemůže to být potenciometr na škrtící klapce?
Já bych prošel komplet sání.Podle toho co píšeš to snad ani nic jinýho bejt nemůže.
Podle mě ti to někde saje falešnej vzduch a jak na to tlápneš,otevřeš klapku a začnou se tam dělat turbulence a houpe to.

Napsal: ned 29.06.2008 00:20
od Maverick666
Dneska jsem měl celé sání sundané a jediné co jsem zjistli bylo že koleno co jde od váhy vzduchu ke klapce je lehce ypuchřelé ale neni v něm trhlina takže by to falešnej vzduch brát nikde nemělo. No nevim jak je to s tim čidlem polohy klapky vzduchu...sundal jsem ho ale na tom člověk nic nepozná...jedině že bych ho zkusil přehodit od kámoše ale on má 325 a já 320 a nevim jestlou jsou ty čidla shodná...
Myslíte že by to zjistila diagnostika???

Napsal: ned 29.06.2008 12:08
od Killca
diagnostiku bys testnout moh no, pri meren inastartovaneho motoru odhalis ktera vvec treba haze chybny udaje, jinak zajdi na http://www.bmwfans.info/original a tam zadej poslednich 7 znaku svyho vin a najdi si soucastku kterou by sis htel pucit od kamose a kdyz kliknes na jeji vyrobni cislo, tak se ti zobrazi v jakejch autech vsech se vyskytovala,tak podle toho pak muzes pucovat, sou tam presny roky a typy a motory