Stránka 1 z 1

Napsal: pát 11.07.2008 12:58
od sturm
Prosím vás, při kolika otáčkách by mělo zabírat turbo u 320d? Mně zabírá až kolem 2500ot/min. poraďte co tomu je a jak to opravit. Za každou radu budu vděčný. A další věc při vyších otáčkách motoru auto hučí a motor zní dost neklidně. Při zdechnutí motoru se ceé auto dost otřese. Děkuji za každou připomínku...

Napsal: pát 11.07.2008 13:03
od DarkRaven
Ahoj, turbo u 2.0d M47 (100kW) by melo zacit zabirat tak kolem 1900ot/min. Nejdriv bych zkusil diagnostiku (nejlepe on-line mereni za jizdy), pak bych overil vsechny mozne netesnosti v okruhu turba - sani i vyfuk (praskla hadice, povolena spona, zatuhle ovladani podtlaku). To co popisujes, ze se motor notne otrese pri vypnuti klicku je normal. dela mi to taky a od sameho zacatku :-) Tom

Napsal: pát 11.07.2008 13:06
od sturm
DarkRaven píše:Ahoj, turbo u 2.0d M47 (100kW) by melo zacit zabirat tak kolem 1900ot/min. Nejdriv bych zkusil diagnostiku (nejlepe on-line mereni za jizdy), pak bych overil vsechny mozne netesnosti v okruhu turba - sani i vyfuk (praskla hadice, povolena spona, zatuhle ovladani podtlaku). To co popisujes, ze se motor notne otrese pri vypnuti klicku je normal. dela mi to taky a od sameho zacatku :-) Tom


Ok pozjišťuju. A co ten hluk při jízdě? Někdo říkal, že to můžou být silentbloky? A na diag mi zjistili vadný snímač polohy jehly to taky nevím co je?

Napsal: pát 11.07.2008 13:12
od DarkRaven
S tim hlukem je tezky neco radit pres mail a takhle na dalku. Clovek by to musel slyset. Jakej hluk to je? Duneni, chveni, klepani.... Je ten zvuk slyset i na miste, kdyz vytocis motor nebo jen pri jizde?

Napsal: pát 11.07.2008 13:14
od sturm
DarkRaven píše:S tim hlukem je tezky neco radit pres mail a takhle na dalku. Clovek by to musel slyset. Jakej hluk to je? Duneni, chveni, klepani.... Je ten zvuk slyset i na miste, kdyz vytocis motor nebo jen pri jizde?


Dunění a chvění. Dělá to jen za jízdy a to cca od 1700-1800ot. když přišlápnu plyn tj. když to dotane krouťák...

Napsal: pát 11.07.2008 13:16
od DarkRaven
Chveje se ti (vyrazne) pri volnobehu vyfuk?

Napsal: pát 11.07.2008 13:21
od sturm
DarkRaven píše:Chveje se ti (vyrazne) pri volnobehu vyfuk?

Skoro vůbec, ale upadlý držák na výfuku je to vím už ho mám objednaný (na posledním dílu silentblok).

Napsal: pát 11.07.2008 13:25
od DarkRaven
Osobne bych pro jistotu pohledove zkontroloval silentbloky mezi napravnici a motorem a dva silentbloky na prevodovce, ale myslim si, ze budou uplne v poho. Spis bych se zameril na rizeny vstrik na ctvrtem valci (asi opet diagnostika pri jizde).

Napsal: pát 11.07.2008 13:34
od DarkRaven
Jeste mam napad, abychom vyloucili vliv jine casti auta na duneni a vibrace tak bych zkusil toto:
Rozjet auto na rychlost kde je duneni a vibrace nejcitelnejsi, odradit a nechat bezet motor jen na volnobeh. Pokud to duneni a vibrace ustanou je to neco na motoru. Pokud ne, tak bych hledal dal na castech, ktere se pohybuji (kola, kardan...)

Napsal: pát 11.07.2008 13:43
od sturm
DarkRaven píše:Jeste mam napad, abychom vyloucili vliv jine casti auta na duneni a vibrace tak bych zkusil toto:
Rozjet auto na rychlost kde je duneni a vibrace nejcitelnejsi, odradit a nechat bezet motor jen na volnobeh. Pokud to duneni a vibrace ustanou je to neco na motoru. Pokud ne, tak bych hledal dal na castech, ktere se pohybuji (kola, kardan...)

Ale já myslím nemám common-rail. Při vyřazení to nedělá. Dělá to jen v zátahu. Jel jsem s tím asi 160 po dálnici a pokud jsem nedal doraz, tak celkem v pohodě.

Napsal: pát 11.07.2008 13:46
od DarkRaven
Tenhle motor neni common-rail je to normalni strikacka (cerpadlo je Bosch VP44 - stejne jako mela Audi s motorem 2.5TDi). Tak z toho usuzuju, ze bude problem opravdu s motorem nebo jeho ulozenim. Zkusil bych zkontrolovat ty silentbloky a pak tu diagnostiku pak bych to řešil dál. víc asi ted nevymyslime. T.

Napsal: pát 11.07.2008 13:49
od sturm
DarkRaven píše:Tenhle motor neni common-rail je to normalni strikacka (cerpadlo je Bosch VP44 - stejne jako mela Audi s motorem 2.5TDi). Tak z toho usuzuju, ze bude problem opravdu s motorem nebo jeho ulozenim. Zkusil bych zkontrolovat ty silentbloky a pak tu diagnostiku pak bych to řešil dál. víc asi ted nevymyslime. T.

Děkuju za rady. Jen jestli bych mohl poprosit jaké přesně silentbloky tam mají být? Pokud by bylo možné mrkněte se na http://www.intercars.cz a z tama vypsat kody. Děkuji předem...

Napsal: pát 11.07.2008 14:33
od DarkRaven
Jake mas cislo VIN (karoserie): poslednich 7 znaku (2pismena a 5 cisel)

Napsal: pát 11.07.2008 14:50
od DarkRaven
Levy silentblok motoru - 22.11 6 771359 (Elit - LMI 22845 - 1962,- vc. DPH)
Pravy silentblok motoru - 22.11 6 771360 (Elit - LMI 24956 - 1693,- vc. DPH)

Napsal: pát 11.07.2008 14:50
od sturm
DarkRaven píše:Jake mas cislo VIN (karoserie): poslednich 7 znaku (2pismena a 5 cisel)

KE26845

Napsal: pát 11.07.2008 15:43
od DarkRaven
Tak je to OK, viz. dily vyse.

Napsal: pát 11.07.2008 15:50
od sturm
DarkRaven píše:Tak je to OK, viz. dily vyse.

Děkuju

Napsal: ned 10.08.2008 16:43
od sturm
sturm píše:
DarkRaven píše:Tak je to OK, viz. dily vyse.

Děkuju


Silentbloky vyměněny, váha vzduchu taktéž, ale vibrace se neustále objevují.
Je to vždy když dám plný plyn a auto zabere, tak se celé rozvibruje. Dělá to na témř všechny rychlosti.

Napsal: stř 27.08.2008 09:41
od sturm
sturm píše:
sturm píše:
DarkRaven píše:Tak je to OK, viz. dily vyse.

Děkuju


Silentbloky vyměněny, váha vzduchu taktéž, ale vibrace se neustále objevují.
Je to vždy když dám plný plyn a auto zabere, tak se celé rozvibruje. Dělá to na témř všechny rychlosti.


Vyřešeno. Přišel jsem na to při výměně zadních pružin. Byla to vytrhlá náprava. Cca 3 hodinky práce a opraveno. Už nevibruje.... :Pohar: