Stránka 1 z 2
Napsal: sob 12.07.2008 13:36
od bart318is
Zdravim mám iso M 42 má najeto 240000km a zdá se mi že to asi nejede tak jak by mělo,těžko se dostanu na 200km/h přitom to má psaný nějakejch 213km/h čím by to mohlo být ?,jsou celkem hlučný rozvody ale tím by to asi nemělo být,jinak motor běží pěkně dával jsem novou lambdu, sání mám přetěsněný otáčky nekolísají, nebude to tím že už má tolik najeto ? dík za odpovedi Bart
Napsal: sob 12.07.2008 21:33
od dsvatos
Měřils kompresní tlaky ve válcích?
Napsal: ned 13.07.2008 13:43
od bart318is
ne to jsem nedělal,čím se to měří ? a kolik by měli mít ?
Napsal: ned 13.07.2008 14:13
od Koby
nevim jestli si to pamatuju dobře, ale mělo by to být kolem 10,5 až 11... Já měl na všech čtyrech 10,3 - 10,9. Auto jelo jako z praku, maximálka 219kmh ( gps )
Napsal: ned 13.07.2008 19:45
od bart318is
Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď
Napsal: ned 13.07.2008 20:10
od dsvatos
Měří se to kompresiometrem (200 Kč), tlaky musí být všude stejný, max +- 1atm. rozdíl ve válcích. Předělávat auto na šesivál smysl nemá..
Napsal: ned 13.07.2008 22:18
od fixCZer
puč si jinčí IS co je relativně ok ať vidíš rozdíl. Těch 200 dá i 1.6, pokud nemáš překopanej diferák tak je to málo
Napsal: ned 13.07.2008 22:40
od Malibu86
Je to sice málopravděpodobný ale zkontroluj ložoska na nápravách,taky velká vůle na stálým převodu by mohla trošku brzdit.Ale určitě bych změříl kompres ve válcích a kdyžtak by ses moch kouknout na vačky jestli už nejsou ojetý a potom by měla malej zdvih(špatný plnění válců).Jestli tohle všecko prohlídneš a pořád to nepojede tak už fakt newm.
Napsal: ned 13.07.2008 23:43
od Qido
bart318is píše:Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď
moc se omluvám,ale kdy konečně lidi pochopí,že BMW je o řadových 6-ti válcích!!
A jinak dej tlačítko hledat a na tvůj dotaz vyjede dost odpovědí,ale nejlepší je prodat a koupit jiný.
Napsal: pon 14.07.2008 08:33
od dsvatos
Qido píše:bart318is píše:Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď
moc se omluvám,ale kdy konečně lidi pochopí,že BMW je o řadových 6-ti válcích!!
A jinak dej tlačítko hledat a na tvůj dotaz vyjede dost odpovědí,ale nejlepší je prodat a koupit jiný.
No ty jseš srandista

Kdy pochopíš, že BMW není jen o šestiválech? To jako M3 e30, 320IS, 320SI, 540, nebo 750 nejsou BMW?
Napsal: pon 14.07.2008 08:55
od fixCZer
OT: kdy už konečně někteří lidi pochopí, že BMW není označení počtu válců v řadě ale značky
Napsal: pon 14.07.2008 09:44
od Ondra
dsvatos píše:Měří se to kompresiometrem (200 Kč), tlaky musí být všude stejný, max +- 1atm. rozdíl ve válcích. Předělávat auto na šesivál smysl nemá..
To neni az tak pravda, je za malo penez velka muzika. Uz jsem to letos delal a stalo me to cca 20 tis. Coz neni tak hrozne a navic 2.5l v kupesu se strasne spatne schani.
Napsal: pon 14.07.2008 09:49
od Ondra
bart318is píše:Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď
Tady podporu pro vymenu nenajde. (taky jsem ji hledel), ale rekl bych, ze vetcina lidi co te odrazuji nevedi co to obnasi. Je to jednoduche. Potrebujes kratsi kardan a tahla razeni, jine hadice k chladici a klimatizaci, pak jiny plast kolem chladice, motor musis koupit i s kabelazi. pak jeste vahu vzduchu (pozor na 2,5l je jina nez na 2.0 a 2.

A jine budiky aby ti ukazoval dobre otackomer, a pak uz je to sranda na jeden den.
Mam to uz za sebou. Uplne idealni je sehnat bouranou 2.5 a vsechno to prehazet.
Kdyz si to nechas delat v servisu tak si kup rovnou jiny auto.
Napsal: pon 14.07.2008 10:07
od dsvatos
A diferák, zadní poloosy, silnější pružiny, to jsi jako neřešil???

A to nemluvím o papírech, tuhle přestavbu ti nikdo neschválí. A v dnešní době mít takovýho nepřepsatelnýho bastla, to je opravdu výhra

Napsal: úte 15.07.2008 12:58
od aigo
Napsal: úte 15.07.2008 18:40
od bart318is
Tak jsme to z kamarádem měřili, tři válce mají okolo 9.5 a ten jeden nemá ani 9 tak abych začal scháněl nějakej nevilítanej motor, dá se dobrá M 42 sehnat? a jak na ni poznám že není v háji jak ta moje?
Napsal: úte 15.07.2008 19:00
od atimen
ja je meřil nedávno a mechanik říkal ze toto u staryho motoru ještě nevidel ....naměřil :
1válec 15bar
2válec 15 bar
3válec 15.1bar
4válec 15bar
takze bych měl mít motor v cajku

Napsal: úte 15.07.2008 19:02
od Koby
bart318is píše:Tak jsme to z kamarádem měřili, tři válce mají okolo 9.5 a ten jeden nemá ani 9 tak abych začal scháněl nějakej nevilítanej motor, dá se dobrá M 42 sehnat? a jak na ni poznám že není v háji jak ta moje?
tak to je hodně špatný, to se nedivim že je to mrtvý.. 11 a 9,5 je sakra rozdíl... Tam muže být v háji potom i více věcí, dobrý IS má od 4800otáček nakopnout a jet dál, relativně prudkej nárust výkonu...
tenhle motor se shání vyloženě blbě( každej tomu dává kouř a motor je dost našponovanej.)... podle mě je to až nereálný a kupovat motor který neni v autě jakoby bez vyzkoušení je podle mě taky dost ošemetný...
Doporučuju GO, pokud za to auto stojí.
Napsal: úte 15.07.2008 23:13
od dsvatos
Tak ty tlaky už jsou docela nízký. Ale zase jsou všude stejný, což je dobře. Motoru nic není (myslím závadu), jen už má prostě něco za sebou. Takže pokud nežere moc benzínu a oleje, tak s ním jezdi dál a nech ho v klidu dožít

Napsal: čtv 17.07.2008 18:45
od bart318is
Právě že mi to žere okolo 10l, a to s tím jezdím opatrně a o oleji ani nemluvim,čeho by se týkala Go?