Stránka 1 z 1

Napsal: pon 21.07.2008 14:11
od sejcek
Zdárek chtěl bych trochu vytáhnout kola ven a nevím jak přesně zvolit šírku podložky?
Jestli stačí vzít metr a změřit díru od gumy k lemu a podle toho vzít zhruba šířku podložky.
A jestli je lepší nechat udělat průchozí podložky s náběhem a dlouhé šrouby nebo podložky
přišroubovat na disk a pak kola do podložek(něco jako na změnu rožteče)?
Mám E36 kupéčku FK sportovní podvodek a zadní kola mám schovaný už v blatníku no přední teda tyky,
nechal jsem si vysadit zadní lemy takže tam nemám hranu. Nejlepší matroš bude asi ten automatový dural??

Snažil jsem se to tu trochu prohledat ale na mé otázky jsem odpověď nenašel! To jen aby jste mi nepsali ať zkusím kliknout
na "hledat". 8)

Napsal: pon 21.07.2008 14:20
od Yngwie
sejcek píše:Zdárek chtěl bych trochu vytáhnout kola ven a nevím jak přesně zvolit šírku podložky?
Jestli stačí vzít metr a změřit díru od gumy k lemu a podle toho vzít zhruba šířku podložky.
A jestli je lepší nechat udělat průchozí podložky s náběhem a dlouhé šrouby nebo podložky
přišroubovat na disk a pak kola do podložek(něco jako na změnu rožteče)?
Mám E36 kupéčku FK sportovní podvodek a zadní kola mám schovaný už v blatníku no přední teda tyky,
nechal jsem si vysadit zadní lemy takže tam nemám hranu. Nejlepší matroš bude asi ten automatový dural??

Snažil jsem se to tu trochu prohledat ale na mé otázky jsem odpověď nenašel! To jen aby jste mi nepsali ať zkusím kliknout
na "hledat". 8)


Dlouhe srouby spise ne je tam nebezpeci pri praseni ze te predjede tve kolo...pokud chces hrubsi podlozky, tak ber znackove kvalitni a 5 sroubu do a 5 ven...ne pruchozi.

Napsal: pon 21.07.2008 14:22
od sejcek
Nechci zas aby kola koukali ven(už by to ani nešlo pokud bych neuřízl lem) viděl bych to na šířku max 3-4cm na zadku a 1-2cm na předku

Napsal: pon 21.07.2008 16:57
od e36power
Kdyžtak si cinkni sem tam sem si je nechal delat a vše OK.. i poradej.

http://www.podlozky.wbs.cz/

Napsal: stř 30.07.2008 14:55
od sejcek
Máte někdo podložky? Mám "M CONTOUR (STYL.23)" ET 41, jaký max podložky mužu dát dopředu a dozadu tak aby mi to neškrtalo o lemy? V zadu mám uříznutý hrany lemů.

Napsal: pát 01.08.2008 19:21
od sejcek
To tu nemáte nikdo podložky?

Napsal: pát 01.08.2008 20:02
od preca
Já bych do ních nešel. Podvozek pak dostavá pěkně na prd...l a hlavně ložiska :wink:
¨To je jen můj názor.

Napsal: sob 02.08.2008 09:48
od Becx
pokud chces s autem blbnout kup si radeji do zadu sirsi disky nebo disky s jinym ET... (btw. kamose ted vyhodili z technicke prave proto ze mel podlozky:))
nevim co tam mas za kola, trojka neni petka tak tam moc mista nema, navic pokud mas seriovy podvozek, musi se ti kola dokazat schovat do blatniku, jinak to bude skrtat -myslim ze podlozky (2 sady srubu ala zmena roztece) tam s tezi dostanes... proto bych volil obycejne distancni podlozky (samozrejme s osazenim) a delsi sruby.
jinak na netu je spousta ruznych prevodniku na ET... zjisti jake ET mas, jake ET tam max vleze a kup podlozku o sirce prave tohoto rozdilu.

Napsal: sob 02.08.2008 11:57
od sejcek
Blbnout s autem nechci jen bych to chtěl opticky rozšířit.
Obrázek
Kdybych sehnal tyhle samý kola ale jen 2kusy 8,5 palců tak by to bylo ideal. Určitě bych na technickou s podložkama nejel, to je jasný že bych neprošel. Ten převodník na ET mě nenapadl. Dík

Napsal: sob 02.08.2008 19:32
od Yngwie
preca píše:Já bych do ních nešel. Podvozek pak dostavá pěkně na prd...l a hlavně ložiska :wink:
¨To je jen můj názor.


Neni to tak hrozne ja jezdil na 6cm vzadu a 3 cm vpredu a jedine co dostalo na prdel byly stare ramena. Ale rozdil v tom jak auto sedi je maximalni...neveril co par centimetru udela.

Napsal: sob 02.08.2008 20:17
od all
osobně bych volil pouze duralové podložky o síle max 1,5cm
s prodlouženýma šroubama...

na větším rozšíření to poznaj ložiska kol a zavešení.... jinak to má pak jinou geometrii přední nápravy...

proto jen málo, spíš decentně...

Napsal: ned 03.08.2008 12:06
od Becx

Napsal: pon 04.08.2008 12:19
od monkey
ne ze bych chtel bejt za blbce ale neni jedno jestli mas kola s podlozkama nebo kola s malim et?mam kola z M5 s et8 a vytahoval jsem zadek o tu odtrhovou hranu a sem tam mi to v zatacce skrtne ale to uz musi byt moc podvozek tam byl uz kdyz se to dotahlo z D...jinak sem mel podlozky i na predeslych a nemuzu si stezovat ale urcite se sroubama nebo steftama jinak mam e36 kompakt a kola 16/9 gumy vzadu 225/40 a na zimu mam klasicky 15 bmw a kdyz to nebylo vytazeny mel sem podlozky 2cm a byla tam jeste trosku rezerva...guma 185/65

Napsal: ned 22.03.2009 18:19
od LookAss
když máš kolo třeba ET35 a dáš tam podložky 15mm at ti vznikne ET20 tak to vypadá že to vyjde na stejno jak kdyby jsi mět kola s ET20 ale když dáš podložku posuneš vlastně osu kola o 15mm. Tím pádem je větší záber na ložiska atd. Ale kolem toho 1cm podložky by neměl být takovej problém horší je to když máš podložku okolo 3cm a víc. Ale dalo by se o tom diskutovat furt pač rozširovasí podložky se používají a používat budou.

Napsal: ned 22.03.2009 18:44
od Tomas8409
sejcek píše:Blbnout s autem nechci jen bych to chtěl opticky rozšířit.
Obrázek
Kdybych sehnal tyhle samý kola ale jen 2kusy 8,5 palců tak by to bylo ideal. Určitě bych na technickou s podložkama nejel, to je jasný že bych neprošel. Ten převodník na ET mě nenapadl. Dík

mám stejné kola a v zadu jsou zalezlé tak tam mám podložky ve předu 5mm a vzadu 20mm

Napsal: ned 22.03.2009 20:16
od sejcek
Já už sice to auto nemám ale vepředu jsem měl 15mm a v zadu tuším 25mm. Vypadalo to opticky bomba, jen ty koleje víc táhli ale na to sem si brzy zvykl.