Stránka 1 z 1
Napsal: pon 04.08.2008 17:19
od Syrup
Zatim jsem to moc neresil, ale jelikoz auto pujde do servisu, tak to chci zjistit. Od zacatku se stava, ze kdyz dam normalne teplotu na 16 stupnu a automatiku, tak to fouka jako zbesily, jakmile chci stahnout otacky vetraku, tak na displeji sice jdou dolu, ale porad to fouka jak zbesily. Pak to treba vypnu uplne, zapnu, a sem tam to fouka jemne, sem tam se to zas rozfuci... Je to docela neprijemny, spis na dlouhy cesty, protoze kdyz to jede na plnej knedlik tak to dela docela bordel, a neda se to moc ovlivnit. Nekde jsem cetl neco o nejakym "jezkovi" kterej kdyz je KO tak blbnou otacky vetraku, ale cetl jsem to v souvislosti s petkama... Zas na druhou stranu to obcas funguje v pohode a na automatiku to udrzuje teplotu v aute... nafouka tam studenej, pak to zas chvilku nefouka, pak foukani zacne narustat..... No proste, prijde mi to podivny...
tak jestli se s tim nekdo setkal a nejak to vyresil, budu rad za rady. Diky
Napsal: pon 04.08.2008 19:37
od buchtik
Syrup píše:Zatim jsem to moc neresil, ale jelikoz auto pujde do servisu, tak to chci zjistit. Od zacatku se stava, ze kdyz dam normalne teplotu na 16 stupnu a automatiku, tak to fouka jako zbesily, jakmile chci stahnout otacky vetraku, tak na displeji sice jdou dolu, ale porad to fouka jak zbesily. Pak to treba vypnu uplne, zapnu, a sem tam to fouka jemne, sem tam se to zas rozfuci... Je to docela neprijemny, spis na dlouhy cesty, protoze kdyz to jede na plnej knedlik tak to dela docela bordel, a neda se to moc ovlivnit. Nekde jsem cetl neco o nejakym "jezkovi" kterej kdyz je KO tak blbnou otacky vetraku, ale cetl jsem to v souvislosti s petkama... Zas na druhou stranu to obcas funguje v pohode a na automatiku to udrzuje teplotu v aute... nafouka tam studenej, pak to zas chvilku nefouka, pak foukani zacne narustat..... No proste, prijde mi to podivny...
tak jestli se s tim nekdo setkal a nejak to vyresil, budu rad za rady. Diky
v podstatě jsi si odpověděl sám je to ten ježek kdysi ho tady opravoval Dargon ale ted jsem četl, že má nějaké problémy tak nevím ale jinak cena v BMW asi prý okolo 2500 kč
Napsal: pon 04.08.2008 20:02
od Kelvin
Napsal: pon 04.08.2008 23:00
od Syrup
diky za link! asi to objednam tam...
btw: vite nekdo kam sahnout a jak to vymenit?:)
Napsal: úte 05.08.2008 17:31
od Kelvin
Ja ho vytahoval u E36, jenze ty mas E46 a tam muze byt jinde tak ti asi nepomuzu.Btw. jezka mi Dargon sice spravil,ale nebylo to tim-mel sem pridrenej motor ventilatoru, jezek se pritom brutalne zahrival a ventilator stejne nebezel ma 100%.Tak doufam ze to mas jezkem.
Napsal: čtv 14.08.2008 09:42
od vrnk
Ahoj, tak doslo i na me. Mam stejne problemy, co popisuje Syrup, takze myslim, ze na 99% jde o jezka.
Jen pro zajimavost:
cena jezka v BMW ACR auto Plzen: 2200,-
cena jeho vymeny v BMW ACR auto: 3500,-
Pry je na tu vymenu norma 2,5 hodiny
Takze jsem objednal dil a vymenit ho zkusim asi sam
To jen tak...
Napsal: čtv 14.08.2008 11:59
od Syrup
vrnk píše:Ahoj, tak doslo i na me. Mam stejne problemy, co popisuje Syrup, takze myslim, ze na 99% jde o jezka.
Jen pro zajimavost:
cena jezka v BMW ACR auto Plzen: 2200,-
cena jeho vymeny v BMW ACR auto: 3500,-
Pry je na tu vymenu norma 2,5 hodiny
Takze jsem objednal dil a vymenit ho zkusim asi sam
To jen tak...
Tak jezek se vymenil, protoze jsem to rovnou hazel do servisu... Ted je to OK... jezek byl asi za 2,2... nevim kde to kupovali. A pry se musi rozebrat kaslik a neco za tim, takze jsem rad ze jsem to nedelal ja, jelikoz bych tam urcite neco zkurvil

Napsal: sob 04.04.2009 12:46
od dist01
kde jse nachází ježek u E46? prosteme to blblo vetrák jsi jel jak chtel a naráz jse začal kouřit z výdechů nejelo už nic ted ale co zhořelo jesli vetřák nebo ježek? když jsem potom zkusil dat ofuk předního skla na to jediny tlačítko větrák poslouchal a valil když jsem ho zmačkl potom tak nic
Napsal: sob 04.04.2009 14:10
od dusan
Ježek je prístupný po demontáži odkl.schránky u spolujazdca vpravo za vzduchovodom na nohy.viď obr.
Napsal: ned 05.04.2009 20:21
od Dino
Ahoj, mam u sve E36ky taky problem s ventilaci. At delam co delam, prava pulka (spolujezdec) porad topi, i kdyz teplotu snizim az na 16. Stredove ofuky jsou OK a leva strana taky, i kdyz by mela asi chladit vice. Prosim o pomoc, kde by mohl byt problem???

Napsal: ned 05.04.2009 21:43
od scepy
ahoj, pekne prosim, co je ten "ježek"? nemužete někdo sem hodit obr. pres ETK nebo poslat číslo dílu..dekuji
Napsal: pon 06.04.2009 09:29
od dusan
Starší a novší model ježka.
Napsal: úte 07.04.2009 00:04
od Killca
scepy píše:ahoj, pekne prosim, co je ten "ježek"? nemužete někdo sem hodit obr. pres ETK nebo poslat číslo dílu..dekuji
jezek je laicky receno, vic odporu v krabicce, od maleho odporu (pro velky fucak vetraku) po velky odpor (male foukanicko) a ten odpor se zahriva a musi se chladit prochazejicim vzduchem ve vzduchove komore v palubce a proto tam jsou ty ostny
e36-cislo 8
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... 64_0556/#7
e46-cislo 3
http://bmwfans.info/original/E46/Cou/32 ... 64_0820/#4
Napsal: sob 17.10.2009 02:33
od BMWAK
Dino píše:Ahoj, mam u sve E36ky taky problem s ventilaci. At delam co delam, prava pulka (spolujezdec) porad topi, i kdyz teplotu snizim az na 16. Stredove ofuky jsou OK a leva strana taky, i kdyz by mela asi chladit vice. Prosim o pomoc, kde by mohl byt problem???

máš KO ventyl od vody z motoru...jsou tam dva jeden pro pravou a jeden pro levou polovinu auta ...evidentně se ti zasekl a pořád to topí...stalo se mi to kdysi u 328 taky koupil jsem jiný ventyly a bylo to OK