Stránka 1 z 1
Napsal: sob 09.08.2008 14:05
od e34men
Namontoval jsem multifunkční tříramínko (to novější s dvojitým spodím ramenem) místo origo volantu bez multifunkce a i přes to že konektor ve volantu byl a svorku jsem tam zapojil,tak to nejde (ovládání rádia+tempomat) a není to ani podsvícené,v čem může být problém? Dík
Napsal: sob 09.08.2008 15:42
od kamikaze5100
Tempomat je složity a určitě to neni jenom ve volantu, možna tam je kabelaž ale chyby nějaka řidici jednotka

Napsal: sob 09.08.2008 16:34
od cetronix
Napsal: sob 09.08.2008 16:41
od kamikaze5100
super navod, asi do toho pujdu. Ještě to chce koupit nějakem volant
Napsal: sob 09.08.2008 23:14
od Huska
kamikaze5100 píše:super navod, asi do toho pujdu. Ještě to chce koupit nějakem volant
nenech se zaslepit návodem ... tento návod je pouze na auto s elektronickým plynem což u tvého benzíňáku není ...... není to tak jednoduché.
Napsal: čtv 27.11.2008 21:05
od e34men
Tak dnes jsem to nabastlil (do E46 323i) podle návodu z e46 klubu a funguje nejen ovládání rádia a podsvícení,ale taky tempomat,takže jsem moc rád,že to pasuje i na benzína (nic kromě káblíku jsem nepřidával,nic se nemuselo aktivovat) snad moje zkušenost taky někomu pomůže.
Napsal: čtv 27.11.2008 21:10
od Vlada8
e34men píše:Tak dnes jsem to nabastlil podle návodu z e46 klubu a funguje nejen ovládání rádia a podsvícení,ale taky tempomat,takže jsem moc rád,že to pasuje i na benzína (nic kromě káblíku jsem nepřidával,nic se nemuselo aktivovat) snad moje zkušenost taky někomu pomůže.
ahoj, myslim, ze tempomat neni jen o zapojeni volantu, je to slozitejsi zarizeni, takze pokud ho vuz nema ve vybave, tak pridanim volantu s touto funkci ho neziskas. To je prakticky jen ovládání. Ale tak ovládání rádia by melo jít...

Napsal: čtv 27.11.2008 21:24
od e34men
No kámo já se s tebou nechci hádat,ale před mým aktuálním volantem jsem tam měl to ošklivé základní 4-ramínko jen s fanfárou a kromě sady kabelů podle návodu jsem nic nepřidal a tempomat určitě funguje,nemám důvod vás tady lakovat,myslím že všechny šestiválce a výš mají elektronický plyn a tím pádem je tempomat jen o nějakém dalším "jednoduchém" spouštěcím obvodu který je zde konkrétně v multifunkčním volantu,ještě jsem zapomněl poděkovat Radkovi z E46 klubu,bez jeho návodu by mi to asi nikdy nefungovalo

Napsal: čtv 27.11.2008 21:36
od Vlada8
e34men píše:No kámo já se s tebou nechci hádat,ale před mým aktuálním volantem jsem tam měl to ošklivé základní 4-ramínko jen s fanfárou a kromě sady kabelů podle návodu jsem nic nepřidal a tempomat určitě funguje,nemám důvod vás tady lakovat,myslím že všechny šestiválce a výš mají elektronický plyn a tím pádem je tempomat jen o nějakém dalším "jednoduchém" spouštěcím obvodu který je zde konkrétně v multifunkčním volantu,ještě jsem zapomněl poděkovat Radkovi z E46 klubu,bez jeho návodu by mi to asi nikdy nefungovalo

nevim, je to mozne, mam zkusennosti se starsimi vozy, ale tempomat ti ovlada i brzdu, takze tam nejaka ridici jednotka tempomatu musi byt, urcite to neni zrovna neco primitivniho...
ale jak rikam, s bmw nemam moc zkusennosti

Napsal: čtv 27.11.2008 21:48
od e34men
No pokud vím tak minimum aut s tempomatem má tempomatem ovládanou brzu,snad jen vozy co mají funkci tempomatu s udržením odstupu od vozidla jedoucího před ním,jestli to tak není tak mě někdo znalejší věci opravte,proč taky by měl tempomat brzdit kromě výše zmíněné funkce
Napsal: ned 30.11.2008 21:47
od martilulin
vsechny auta s tempomatem to maji svazane jak s brzdou tak ze spojkou tak i s plynem.Pokud slapnes na brzdu,vypne se,bere to signal normalne od spinace svetel,pri seslapnuti spojky se taky vypne,stejne tak pri seslapnuti plynu.Ja taky dodelaval multifunkci,je to velmi jednoduche,jenze ten navod je na benzinaka s el.plynem.Na slabsich motorizacich co maji ovladani lankem se musi dodat jeste par veci a neni to prdel.Ja to nacpal do diesela,ovladani radia jede,jen ridici jednotka je uplne jina nez na benzinaka a tak nevim kam mam zapojit tempomat,az se to podda budu spokojeny.
Napsal: ned 30.11.2008 22:00
od martilulin
Ale ze by tempomat ovladal brzdu ci spojku je mozne pouze u adaptivniho tempomatu,ve spojeni s robotizovanou prevodovkou a radarem.Tam to takhle funguje,ale u nasich vozitek....mame smulu...spis stesti
Napsal: pon 01.12.2008 08:50
od P-J
martilulin píše:vsechny auta s tempomatem to maji svazane jak s brzdou tak ze spojkou tak i s plynem.Pokud slapnes na brzdu,vypne se,bere to signal normalne od spinace svetel,pri seslapnuti spojky se taky vypne,stejne tak pri seslapnuti plynu.
Při sešlápnutí pouze plynu se tempomat nevypne. Jak se auto vrátí na původní rychlost, je dále udržována. A s tou s pojkou a brdou je to svázané opravdu jenom tím spínačem, že to pozná, kdy došlo k vyšlápnutí jednoho nebo druhého. Jak už bylo několikrát zmíněno, do brzdy obyčejný tempomat aktivně nijak nezasahuje.
Napsal: sob 27.02.2010 05:24
od Jamall
Jako správní „čudličkář“ se připletu se do tématu. Když už tu řešíte tempovat a multifunkční ovládáni. Cetronix sem dal výborní odkaz na instalaci multifunkčního volantu. Hrozně moc by mě zajímalo, jak by vypadala instalace stejného volantu do e36tky. A taky zdali business přehrávač, co cpali do e36 lze multifunkčně ovládat?
///MOD Killca: fotka tu je, jen ji vidi jen platici clenove klubu (duplicitni prispevek s fotkou smazan)
Napsal: sob 27.02.2010 12:54
od Killca
nas klubovy bos elektroniky a programovani jarda si do sve e36 vykouzlil volant s tlacitky

zapojil na tempomat a na radio, ovsem na neorigo, podle me origo radio nema moznost byt ovladano externe
kazdopadne volanty se daj jen z e38 anebo e39, protoze maj podobny/stejny elektronicky krouzky
jardovo auto
http://www.jaroslavklima.com/temp2/bmw/volant0.jpg
http://www.jaroslavklima.com/temp2/bmw/interier.jpg
cizak, co o tom diskutoval
http://www.idon-industries.com/bimmer/various/51.jpg
z toho vychazi, ze jediny, kdo by ti poradil je jarda, ale on se o sva kouzla s neznamymi lidmi nedeli

Napsal: sob 27.02.2010 18:28
od Jamall
O tiše slintám, já bych ho tam taky rád. Zvedat si telefonek na volantu, ovládat rádio a hrát si s tempomatem. Tempovat najme. V létě bych rád jel se svým mazlem do Chorvatska a popravdě rčeno, nechce se mě celou dobu držet tu nohu na pedálu. Nicméně mě při zemi pořád drží myšlenka, že e36 má byt lehká a trochu o něčem jiném, než e38. Tudíž přemýšlím, jestli má smysl, dodělávat tempovat a pal. telefon. Ale moc by se mě tam líbil, už jen kvůli tomu, že instalace Webasta od výroby autíčku udělilo cenu zimního provozu a luxusu.