Stránka 1 z 1
Napsal: stř 13.08.2008 12:41
od pmaryska
Ahoj... mám v plánu malinko zvíšit kompresní poměr, jelikož spolu se seřízením jednotky, sáním a výfukem bych se chtěl dostat na nějakých 220-230 koníků...kdyby víc, tak by nevadilo
Chtěl sem se jen zeptat, jestli na tenhle motor nepasuje nějaká jiná hlava 320i,325i,M3 3.0 a tak podobně,která by byla s blokem shodná,ale byla trošku níž posazená, popřípadě měla jinak tvarovanej vnitřek, kvůli zvíšení toho kompres. poměru.
nebo je prostě jednodužší vzít stávající hlavu a zajít za někym šikovnym chlápkem s frézkou a nechat to o 0,3-0,5mm snížit??
Je to trošku blbá otázka, ale jestli to jinak nejde,tak se nedá nic dělat
díky
Napsal: stř 13.08.2008 17:44
od Pete
tohle neni škodovka ani žigul a kompresní poměr maš už dost vysokej, touhle cestou(zvýšení k.p.) moc daleko nedojdeš....
Napsal: stř 13.08.2008 20:37
od pmaryska
Pete píše:tohle neni škodovka ani žigul a kompresní poměr maš už dost vysokej, touhle cestou(zvýšení k.p.) moc daleko nedojdeš....
to že to neni škodovka nebo žigul sem si už stačil všimnout, nicméně, od každýho něco ti přidá, nečekám od toho 10% výkonu navíc, pár koníků je znát, když se v konečnym stádiu sečtou....
Napsal: stř 13.08.2008 21:26
od Mirda328
pmaryska píše:Pete píše:tohle neni škodovka ani žigul a kompresní poměr maš už dost vysokej, touhle cestou(zvýšení k.p.) moc daleko nedojdeš....
to že to neni škodovka nebo žigul sem si už stačil všimnout, nicméně, od každýho něco ti přidá, nečekám od toho 10% výkonu navíc, pár koníků je znát, když se v konečnym stádiu sečtou....
no tem kompresni pomer je uz tak opravdu celkem velikej zachvili budes muset lejt natural 98
Napsal: stř 13.08.2008 21:30
od Spajky
něco málo to pude, otázka je zda se to pro to málo vyplatí. Pokud chce, aby motor něco vydržel..... Stli máš prachy, proč ne, ale stli máš prachy, proč ne ///M?

Napsal: stř 13.08.2008 22:10
od Mirda328
to si ho raci sniz a kup si kompresor kit

neni to slozity se prodavaj cely sady na 2.8 i se vstrikama programem do ecu .... ale nevim kolikto stoji ale je to plug and play
Napsal: stř 13.08.2008 22:20
od Spajky
občas je to na německym ebayi, ale spíš amerika, ovšem není zas takovej problém nechat poslat, kolem 50-60k se dá sehnat už něco,možná i levnějš,už to nesleduju, samozřejmě sou sety i za 100k, jenže to je prašť jak uhoď...70k do auta za 200 a to bůhví jestli
Napsal: stř 13.08.2008 22:38
od pmaryska
kdyby byli prachy, tak si M3 nechám... vynahrazuju si ji 328i, ale prostě to nejede:-/
Napsal: stř 13.08.2008 22:41
od Spajky
pmaryska píše:kdyby byli prachy, tak si M3 nechám... vynahrazuju si ji 328i, ale prostě to nejede:-/
vynahrazovat si M3 328čkou je imho dražší než si nechat M3
Pokud to nemáš jako rodinný auto .)
Napsal: stř 13.08.2008 22:50
od ferlin
Tak tam "nasólož" turbo a získáš těch koníků daleko víc, než jen zvýšením kompresního poměru. Ale bude to asi o něčem úplně jiném, pokud se nepletu.
Ne, vážně si myslím, že u obsahu 2,8l by nějaký zásah do kompresního poměru neměl být pro normálního člověka relevantní. A pokud nejsi "normální člověk," pak je turbo na místě.
