Stránka 1 z 2

Napsal: stř 13.08.2008 17:36
od cr4sh
zdravim, mam tak trosku problem,
obcas mi po nastartovani litaj otacky,, od 500 po 1000 a za nekolik sekund seto ustali, nebo semi nekdy stane ze zastavim a motor drzi treba 900 ot, na volnobeh, napadla me treba lamda sonda, ale nepocituju vyssi spotrebu nebo zmenu tahu motoru....

Napsal: stř 13.08.2008 17:45
od libovka
zkontroluj těsnost sání-hadice.

Napsal: stř 13.08.2008 18:13
od cr4sh
jj, tak sem nasel trhliny na spoji, ale vubec nevim ceho :-D (amater), ze sani za vahou vzduchu je veden malej odfuk hadici nekam do motoru, vubec nevim kcemu totam je, ale jetotam vtom spoji potrhany, ne nejak moc ale mozna zejeto ten problem, tak sem to poradne utah izolackou dokud nesezenu novou hadici, kdyby nekdo vedel kcemu to je tak bych se rad priucil, doufam zeto vyresilo muj problem, poradne vyzkousim :o)
posilam obrazek, neni totam videt ale jeto v mistech kde jeto zakrouzkovany, jde proste ze sani mensi trubka nekam do neznama,,,,,
nicmene dik za radu...

http://tinypic.com/view.php?pic=2lm28ah&s=4

Napsal: stř 13.08.2008 18:23
od koki
klasickej problém, netěsnost, nasávalo ti to vzduch.

rovnou vyměň koleno, páska není ideální řešení

nevím přesně v současné době, kolik stojí v renocaru, ale myslím, že něco kolem 700,-

měl jsem stejnej problém, koupil nový a pohoda

dej případně hledat, řešilo se to tu

Napsal: stř 13.08.2008 20:02
od libovka
cr4sh píše:jj, tak sem nasel trhliny na spoji, ale vubec nevim ceho :-D (amater), ze sani za vahou vzduchu je veden malej odfuk hadici nekam do motoru, vubec nevim kcemu totam je, ale jetotam vtom spoji potrhany, ne nejak moc ale mozna zejeto ten problem, tak sem to poradne utah izolackou dokud nesezenu novou hadici, kdyby nekdo vedel kcemu to je tak bych se rad priucil, doufam zeto vyresilo muj problem, poradne vyzkousim :o)
posilam obrazek, neni totam videt ale jeto v mistech kde jeto zakrouzkovany, jde proste ze sani mensi trubka nekam do neznama,,,,,
nicmene dik za radu...

http://tinypic.com/view.php?pic=2lm28ah&s=4


Mě se ten obrázek nechce otevřít.Ale to bude hadice co vede k regulátoru volnoběhu.

Napsal: čtv 21.08.2008 17:25
od whadupdog
Mě to dělalo totéž a akorát jsme nechal vyměnit lambdu a je to v pohodě.

Napsal: úte 26.08.2008 23:37
od cr4sh
tjo.... tak sem v koncich :) vymenil sem popraskany hadice a jeto lepci nicmene mi dneska auto zase chciplo :) otacky chvili litaj pak seto zatreslo a konec,, dalsi nastartovani znova,, tak sem nastartoval s plnym plynem parkrat proslap, sito zakuckalo a zase v pohode... nevi nekdo costim? asi budu muset na dignostiku, ale uz vidim zetam nic nezjisti kdyz motor de normalne a jen obcas to zakravne,,, Nepocituju ztratu vykonu auto tahne furt dobre, tak fakt neevim coto kravne,,,, :?: :roll:

Napsal: stř 27.08.2008 15:13
od FiliposII
Ahoj sice ti asi moc neporadim, ale ja mam u sebe podobny problem : Kdyz mam studeny motor (tak den nejedu) a nastartuju zacnu me letat otacky 500-700 kdyz je teply nic se nedeje. Hadice sem kontroloval nekolikrat a nic sem nenasel. Mimo to me porad hupe volnobeh ale neni to tak razantni jako po nastartovani. Tady tento jev po tem startu se me vyskytl po tom, co sem rozdelal volnobezny ventil a vycistil ho (asi neni uplne dobre slozeny nemam poneti). Lamnbddu sem menil, bylo tam sice zlepseni ale jen chvilkove a ne nijak moc velike.
Takze podle mna to moze byl i volnobezny ventil. Jinak ja mam ten problem na 325i.

Napsal: stř 27.08.2008 22:35
od Killca
FiliposII píše:Ahoj sicke.
Takze podle mna to moze byl i volnobezny ventil. Jinak ja mam ten problem na 325i.

odmotuj penovy kryt ridici jednotky, jestli tam nemas sracky, vodu, bahno humus, problem muze byt zpusoben vlhkosti v otvoru na ridici jednotku

Napsal: pát 29.08.2008 00:03
od cr4sh
FiliposII píše:Ahoj sice ti asi moc neporadim, ale ja mam u sebe podobny problem : Kdyz mam studeny motor (tak den nejedu) a nastartuju zacnu me letat otacky 500-700 kdyz je teply nic se nedeje. Hadice sem kontroloval nekolikrat a nic sem nenasel. Mimo to me porad hupe volnobeh ale neni to tak razantni jako po nastartovani. Tady tento jev po tem startu se me vyskytl po tom, co sem rozdelal volnobezny ventil a vycistil ho (asi neni uplne dobre slozeny nemam poneti). Lamnbddu sem menil, bylo tam sice zlepseni ale jen chvilkove a ne nijak moc velike.
Takze podle mna to moze byl i volnobezny ventil. Jinak ja mam ten problem na 325i.

tobe to lita ale porad? me prave jen obcas za studena nebo kdyz to dostane kopr....

Napsal: pát 29.08.2008 06:34
od fixCZer
mě to dělá to samý, dostal jsem ještě radu, ať přetáhnu (vyčistím od zoxidovanýho) kontakty na kastli, ale nepomohlo to

Napsal: pát 29.08.2008 07:24
od FiliposII
cr4sh píše:
FiliposII píše:Ahoj sice ti asi moc neporadim, ale ja mam u sebe podobny problem : Kdyz mam studeny motor (tak den nejedu) a nastartuju zacnu me letat otacky 500-700 kdyz je teply nic se nedeje. Hadice sem kontroloval nekolikrat a nic sem nenasel. Mimo to me porad hupe volnobeh ale neni to tak razantni jako po nastartovani. Tady tento jev po tem startu se me vyskytl po tom, co sem rozdelal volnobezny ventil a vycistil ho (asi neni uplne dobre slozeny nemam poneti). Lamnbddu sem menil, bylo tam sice zlepseni ale jen chvilkove a ne nijak moc velike.
Takze podle mna to moze byl i volnobezny ventil. Jinak ja mam ten problem na 325i.

tobe to lita ale porad? me prave jen obcas za studena nebo kdyz to dostane kopr....


jj otacky litaju porad ale jen 550-600 ale ihned po nastartovani to bylo znatelne horsi a hodne to trepalo aj s celym autem. Ale stacilo jen trochu pridat plyn (dostat aspon 900ot) a uz to bylo v pohode.

Napsal: pát 29.08.2008 08:35
od Bullitt
pokud to dělá za studena (jakoby se nesepnul sytič) tak to může dělat termostat který řídí přísun vzduchu, je cítit auto po nastartování hodně po benzínu, případně se dusí?

nevím jak je to konkrétně u bmw motorů ale u japonců tenhle termostat byl pod škrtící klapkou (neplést s termostatém chladícího oběhu)

ještě mě napadá pokud má motor čidlo startu/čidlo teploty vody nebo teploty nasávaného vzduchu

Napsal: pát 29.08.2008 08:53
od CZAirwolf
Bullitt píše:pokud to dělá za studena (jakoby se nesepnul sytič) tak to může dělat termostat který řídí přísun vzduchu, je cítit auto po nastartování hodně po benzínu, případně se dusí?


V mem pripade benzin necitim, takze spis varianta, ze se to dusi. Jeste zkusim vycistit volnobeh a pak hledat :(

Napsal: pát 29.08.2008 08:59
od Bullitt
tak může být hrozně moc věci, mě to dělalo jen za studena a po přidání plynu se auto dusilo, velkou roli na to hrálo taky to že byl pryč katalyzátor a i když byla lambda vyhřívaná tak horké plyny šly rychle pryč přes lambdu ven a nebyl tam žádný zpětný tlak

pokud nesmrdí benzínek a kucká se tak je tam možná málo vzduchu nebo je něco zacpané

Napsal: ned 31.08.2008 22:22
od cr4sh
Bullitt píše:pokud to dělá za studena (jakoby se nesepnul sytič) tak to může dělat termostat který řídí přísun vzduchu, je cítit auto po nastartování hodně po benzínu, případně se dusí?

nevím jak je to konkrétně u bmw motorů ale u japonců tenhle termostat byl pod škrtící klapkou (neplést s termostatém chladícího oběhu)

ještě mě napadá pokud má motor čidlo startu/čidlo teploty vody nebo teploty nasávaného vzduchu

asi vyreseno... dal jsem tam stary original svicky NGK a zatim bez problemu,, po nastartovani to za studena malinko kolisa ale fakt malinko,, ty svicky maj dost zasebou,, obmenoval sem je za densa iridium pac mije sehnal kamarad skoro zadara,, takze to bylo nejspis tema hloupyma svickama:-(

Napsal: ned 31.08.2008 22:24
od cr4sh
takze nedoporucuju nikomu tyto svicky,, vzdrzeli 3000km a ne 200 000 co pisou :-D

Napsal: ned 31.08.2008 23:08
od Bullitt
je známo že densa i přes svojí vysokou cenu nejsou tak kvalitní jak se o nich tvrdí, mají horší studené starty než například základní ngk, nejlepší je tam dát ty které doporučuje výrobce v manuálu, oni vědí proč a neexperimentovat s tuning svíčkami, většinou tomu jen ublíží. Ke kolísání při studeném motoru, to je normální pokud to kolísá o <150ot/min protože se sytičem regulují otáčky a ty čidla nebudou nové tudíž odpory v čidlech se budou nejspíše projevovat kolísáním, nebo když třeba točíš volantem a zabírá servo je normální že se otáčky mírně zvyšují takže pokud ti to neskáče při zahřátém motoru o víc jak 100 tak to neřeš :wink:

Napsal: úte 02.09.2008 11:46
od tuto
Kolisaní a smrad benzínu nasvědčuje z nedokonalé směsi, která se počítá z váhy vzduchu a lamda sondy. ty pak ovládají ventil pro písun vzduchu. Nejspíš bude chyba někde tady. dodává se moc bohatá směs. nejspíše to bude vydět na hodně opálených svíčkách. Kolísání otáček můžr dělat opravdu hodně věcí. Po napíchnutí auta na pc asi nic nezjistíte. možná čidlo klepání které může zareagovat právě při tomto problému když auto nemá správný předstih, který jednotka požaduje.

Napsal: úte 02.09.2008 14:53
od cr4sh
tuto píše:Kolisaní a smrad benzínu nasvědčuje z nedokonalé směsi, která se počítá z váhy vzduchu a lamda sondy. ty pak ovládají ventil pro písun vzduchu. Nejspíš bude chyba někde tady. dodává se moc bohatá směs. nejspíše to bude vydět na hodně opálených svíčkách. Kolísání otáček můžr dělat opravdu hodně věcí. Po napíchnutí auta na pc asi nic nezjistíte. možná čidlo klepání které může zareagovat právě při tomto problému když auto nemá správný předstih, který jednotka požaduje.

nj kdyz to dela jen obcas? co mam teda stim delat? jak sem psal zeto s origo svickama de normalne tak slo.. 300km a ted seto objevilo zase, tak ja fakt nevim, potrubi sani je vymeneny, vsecko cosem mohl vyzkouseny... jeste me napadlo jak si rikal o ty smesi,, ja to nepoznam na svicce,, sem hodim foto a uvidise