Napsal: čtv 28.08.2008 21:45
BMW 316i, 1,9 benzin, 77 kW, 1999
po zakoupení najeto cca 500 km, začalo nepříjemné pískání z motoru (někde mezi motorem a převodovkou - težko odhadnout), vždy po ujetí x km (cca 15 km) se začalo toto pískání ozývat při konstatních otáčkách nebo volnoběhu (na spojku nereagovalo), jedno při jaké rychlosti 0 km i 130 km, pouze při akceleraci přestalo, poté při konstantní rychlosti se pískání opět ihned vrátilo...po vychladnutí opět OK do zahřátí motoru (resp. až po ujetí opět cca 15 km)
auto šlo na léčení - výměna vzduchové vahy (nepomohlo, pouze zlepšilo volnoběh), kontrola řemenů, alternátor OK, sání asi taky OK (to by se asi pískání projevilo hned, nebo krátce po zahřátí), v servisu vyměněno gufero a ložisko (něco mezi převodovkou a motorem - nejsem odborník), před chvilkou jsem to jel projet a po 30 km začalo pískání, okamžitě jsem zastavil, vypnul motor. Za chvilku jsem nastartoval (po minutě) a pískání zmizelo, ujel jsem cca 5 dalších km svižnou jízdou do kopce, zastavil jsem a na volnoběh žádné pískání až po chvilce začalo, přidal jsem plyn a zmizelo a další 3 minuty klid, tak jsem dojel domů dalších 15 km a ed domem cca 10 minut nechal na volnoběh, pískání se neobjevilo.
Před váměnou pískalo po x km trvale, dokud motor nevychladl, po výměně viz výše uvedený příběh, takže pokrok nějaký je, ale pískání se i tak objevilo..mám z toho strach a smíšené pocity. Takže půjdeme znovu na infekční. Poradí někdo? má někdo obdobnou nepříjemnou zkušenost? díky všem
po zakoupení najeto cca 500 km, začalo nepříjemné pískání z motoru (někde mezi motorem a převodovkou - težko odhadnout), vždy po ujetí x km (cca 15 km) se začalo toto pískání ozývat při konstatních otáčkách nebo volnoběhu (na spojku nereagovalo), jedno při jaké rychlosti 0 km i 130 km, pouze při akceleraci přestalo, poté při konstantní rychlosti se pískání opět ihned vrátilo...po vychladnutí opět OK do zahřátí motoru (resp. až po ujetí opět cca 15 km)
auto šlo na léčení - výměna vzduchové vahy (nepomohlo, pouze zlepšilo volnoběh), kontrola řemenů, alternátor OK, sání asi taky OK (to by se asi pískání projevilo hned, nebo krátce po zahřátí), v servisu vyměněno gufero a ložisko (něco mezi převodovkou a motorem - nejsem odborník), před chvilkou jsem to jel projet a po 30 km začalo pískání, okamžitě jsem zastavil, vypnul motor. Za chvilku jsem nastartoval (po minutě) a pískání zmizelo, ujel jsem cca 5 dalších km svižnou jízdou do kopce, zastavil jsem a na volnoběh žádné pískání až po chvilce začalo, přidal jsem plyn a zmizelo a další 3 minuty klid, tak jsem dojel domů dalších 15 km a ed domem cca 10 minut nechal na volnoběh, pískání se neobjevilo.
Před váměnou pískalo po x km trvale, dokud motor nevychladl, po výměně viz výše uvedený příběh, takže pokrok nějaký je, ale pískání se i tak objevilo..mám z toho strach a smíšené pocity. Takže půjdeme znovu na infekční. Poradí někdo? má někdo obdobnou nepříjemnou zkušenost? díky všem