Stránka 1 z 1

Napsal: pon 15.09.2008 10:14
od davemitch
Ahoj vsem. Na foru jsem chvili. Privezl jsem si z Nemecka e46 320d 2002/09 automat a jsem nadsenim uz tyden bez sebe :)

Jediny problem a duvod proc pisu svuj prvni prizpevek zrovna do "servis, opravy" je, ze se obcas ozyva huceni+vibrace pocitove od zadni napravy. Je to presne ten pocit i zvuk, jako by clovek zadnim kolem najel na plnou caru na dalnici. Proto jsem to ze zacatku i ignoroval a myslel ze to bylo nejake vrasneni na asfaltu. Ted uz vim ze se to deje cca mezi 70-100km/h pri urcitych otackach. Kdyz mam nohu lehce na plynu a pomalu stoupaji otacky tak se to v dane chvili rozvibruje pomerne silne. Staci ubrat plyn, nebo snad i pridat a je to pryc. Pri rozjezdu s lehkou nohou mam dojem, jako by to uz v nizsich rychlostech do toho huceni lechce nabihalo,ale diky razeni a rychlejsimu narustu otacek se to neprojevi. Az kdyz jsou otacky v tom bode delsi dobu konstantni tak se to rozbehne. Zatim nemuzu rict, jestli se to casem zhorsuje.

Mate nekdou stejnou zkusenost? Prolezl jsem forum a nasel i nejake podobne, ale nebyl jsem si nikdy jistej jestli je to prave to moje

Napsal: pon 15.09.2008 10:19
od Butch5
Nemuze to byt diferencial? Zkonroloval bych hladinu oleje v nem.... Koukam, ze jsi z CB, zajed za Vencou Stepkou do suchyho vrbnyho, dela predevsim BMW a asi tomu i rozumi, ten ti to rekne hned, co mas v pr*eli :wink:

Napsal: pon 15.09.2008 10:29
od davemitch
Butch5:
fajn potkavat krajany :wink: diky
Kde bych nasel v Suchaci Vencu Stepku?

Napsal: pon 15.09.2008 11:19
od Killca
to bude difer nebo prevodovka, presne tohle delavaj, podle me to neni problem, jen je to proste slyset, jsou to loziska a je to slyset jen pri jizde bez silovych pnuti (takze ne pri akceleraci a deceleraci), muzes udelat malej repas diferu, vymenu lozisek a podobne ale rovnou bych to zmaknul i s prevodovkou jako prevence

Napsal: pon 15.09.2008 11:29
od Player1
Tohle dělalo nedávno i mně. Nerad to říkám, ale je to určitě automat-má to souvislost s otáčkama. Při tomhle hučení mírně kolísají a jakmile se víc přidá nebo ubere, je klid a přitom rychlost se změnit nemusí. Když ti to zase udělá, tak schválně to podrž a čekej co se stane. Uvidíš, že zakolísají otáčky a trochu se zvednou-skokově (tak o 1mm se ručička pohne). Teď mám měnič automatu na repasi...odešel...

Napsal: pon 15.09.2008 11:41
od Pajac
No nejsem mechanik, ale musí to mít spojitost s diferákem a převodovkou???
Já měl podobné příznaky na 320D manual a po pár měsících trápení a zoufalství si jeden můj kamarád všimnul že mám 1 cm vůli v silenblocích uložení zadní nápravy v karoserii. Netvrdím, že je to přesně tvůj případ, ale za překontrolování tohohle nedáš vůbec nic, stačí zvednout auto a zkusit jejich vůli.

Napsal: pon 15.09.2008 11:54
od Player1
Jasny, taky možnost, ale sám majitel píše, že to má spojitost s otáčkama. Ten zvuk přesně znám...opravdu jak když se najede na vroubkovanou dělicí čáru :? A teď už vím co to bylo...

Napsal: pon 15.09.2008 18:25
od davemitch
Bojim se, ze player1 ma az prilis podobnou zkusenost jako ja a vi o cem mluvim. Kez by to bylo jinak,ale s moji smulou rovnou premyslim o nejhorsi variante. Chtel bych se zeptat co znamena repas menice automatu v cislech? A jak to probihalo? Zhorsi se to, nebo naraz odejde? Ja mam o vikendu pred sebou 400km a nerad bych nekde zustal

Napsal: úte 16.09.2008 06:12
od corradak
Nech udelat repas menice a budes mít problem pryc,pokud uz teda neni pozde :wink:

Napsal: úte 16.09.2008 14:33
od Player1
400km by to mělo v pohodě zvládnout. Je to pár tkm zpátky, co mi to udělalo poprvé. Navíc u mě byla poslední tečka to, že se z převodovky začaly ozývat hrozný zvuky při určitých otáčkách nebo když jsem tomu víc šlápl. Jinak nikde by mě to nenechalo, v pohodě to jezdilo. V nejhorším případě stačilo dát sport režim nebo manuál a držet to pořád na 3000ot/min - v té době už je měnič zamknutej a neprokluzuje. Jinak o repasi měniče už tu několik lidí psalo i číslech, zkus pohledat. Já zatím nevím, na kolik mě to příjde. Odhad je kolem 20k, ale co jsem četl tady na fóru, tak není problém za to dát 35-45k. Taky ale nemám jistotu, že to pak ještě bude OK. Je to pěkně složitá mašinka ten automat.

Edit: A probíhá to tak, že jsem nechal auto u mechanika, vytáhla se převodovka, demontoval měnič a ten se následně poslal někam do firmy, kde se tím zabývají. Prý to u nich trvá zhruba týden, takže pak příjde měnič, vymění se olej + olej. filtr a snad to bude ok. Jestli ne, tak nevím :roll: