Stránka 1 z 1
Napsal: pon 15.09.2008 21:31
od halfskier
Mám menší problém s drhnutím zadních kol u svého coupé - pokud nás jede víc jak dva lidi, tak při propružení trochu drhnou zadní kola (235/40 R18). Chtěl jsem to původně vyřešit výměnou kol za menší (R17), ale teď mi ještě vlezla do hlavy myšlenka, že bych mohl nechat na autě osmnáctky a jen zvednout trochu zadek...
Moje otázky zní:
1) Samotné zvýšení bude mít asi vliv na stabilitu při zatáčení a nějaké jízdní vlastnosti - jak moc se to projeví?
2) Jde to udělat více způsoby? Napadají mě podložky, nebo komplet jiné (vyšší) pružiny a tlumiče. Pokud to lze opravdu těmito dvěma způsoby, je v nich nějaký výraznější rozdíl?
3) Nějaké jiné nápady?
Díky V
PS: nikde jsem tu tohle nenašel (jen lehce příbuzná témata), tak se snad neopakuju...
Napsal: úte 16.09.2008 08:16
od youwee
daji se jeste zavalcovat vnitrky lemu... z vnejsku nic nepoznas a pokud to drhne jen malinko tak to pak bude ok
Napsal: úte 16.09.2008 09:33
od CZAirwolf
Pokud drhnou zvnejsku, tak uprava lemu, zvyseni atd...Pokud zvnitrku, tak pomuze jen zvyseni, pri zachovani kol. A treti moznost je tvrdsi podvozek.
Napsal: úte 16.09.2008 10:47
od plysakmartin
Jaké máš et na kolech ? Možná bude stačit jen zaválcování vnitřích lemů, taky jsem to musel dělat
Napsal: úte 16.09.2008 11:41
od youwee
CZAirwolf píše:Pokud drhnou zvnejsku, tak uprava lemu, zvyseni atd...Pokud zvnitrku, tak pomuze jen zvyseni, pri zachovani kol. A treti moznost je tvrdsi podvozek.
to se pletes pane

Napsal: úte 16.09.2008 11:52
od Brembo_318i
Zkusil bych dorazy. A nebo je ještě další možnost, jezdit jen ve dvou. Většinu lidi co znám, tak jezděj taky jen ve dvou, jelikož to je kupéčko, prostě sporťák

Napsal: úte 16.09.2008 11:59
od Spajky
jaký máš ET? Kup 225/40...nebo nech zaválcovat lemy, získáš cca 1cm, což si myslim ti dostatečně pomůže..
nějaký dorazy a různý další vyjebávky...na to bych sral, akorát začneš mrvit tlumiče
Napsal: úte 16.09.2008 12:20
od Pazdi
Napsal: úte 16.09.2008 18:40
od halfskier
no tak zavalcovany lemy myslim mam (delal to tam uz nekdo prede mnou)...
jizda jen ve dvou

to je s mejma kamosema fakt nemozny - vzdycky se najde nekdo kdo se nema nekam jak dostat a rikej kamaradovi: "hele sory, budes muset jet sockou pac ja mam velky kola..."
k dorazum - na to jsem si nevzpomnel, ale neni mi to sympaticky (to bude podle me namahat zase jinou cast auta...)
takze nikdo jinak nic proti zvyseni zadku?

Napsal: úte 16.09.2008 18:54
od libovka
Dej tam kola jaký tam patřej a nemusíš vymejšlet takový kokotiny.

Napsal: úte 16.09.2008 18:56
od halfskier
libovka píše:Dej tam kola jaký tam patřej a nemusíš vymejšlet takový kokotiny.

no a do toho se mi ted nechce zatim davat prachy pokud je to zbytecny... jinak casem tam jdou origo 68 styling...
Napsal: pon 22.09.2008 12:10
od Fanny
Ja sem dal kola podle technicaku a stejne mi skrtaj, ted to resit nebudu ale na jare necham trochu vytahnout blatniky, lak by to mel vydrzet a chcou 750,- za kolo
Napsal: úte 23.09.2008 00:49
od Boss333
tvrdší pružiny pomůžou! mám sice jenom 17 a 225, ale mám to tak nízko že mezi kolem a lemem neprostrčím ani prst, a když jezdím tak to vůbec neškrtá! samozřejmě nesmíš jezdit jak kkt!!!
Napsal: úte 23.09.2008 07:02
od Maikl
Fanny píše:Ja sem dal kola podle technicaku a stejne mi skrtaj, ted to resit nebudu ale na jare necham trochu vytahnout blatniky, lak by to mel vydrzet a chcou 750,- za kolo
To je docela zarážející, že to škrtá podle techničákovejch rozměrů, můžou bejt unavený pružiny...
Napsal: úte 23.09.2008 07:14
od Vlasta
Fanny píše:Ja sem dal kola podle technicaku a stejne mi skrtaj, ted to resit nebudu ale na jare necham trochu vytahnout blatniky, lak by to mel vydrzet a chcou 750,- za kolo
A i ET je podle techničáku? Bych se divil.
Napsal: úte 23.09.2008 11:14
od CZAirwolf
Vlasta píše:Fanny píše:Ja sem dal kola podle technicaku a stejne mi skrtaj, ted to resit nebudu ale na jare necham trochu vytahnout blatniky, lak by to mel vydrzet a chcou 750,- za kolo
A i ET je podle techničáku? Bych se divil.
Castro ma origo 17" M3 kola na E36tce a taky mu prekvapive vepredu skrtaji.
Napsal: úte 23.09.2008 22:33
od bergos
hehe, mám 9,5" et13 a neškrtají...
... ale taky mám sport.podvozek a vytažené blatníky asi o 3cm.
Napsal: stř 24.09.2008 10:11
od Fanny
Vlasta píše:Fanny píše:Ja sem dal kola podle technicaku a stejne mi skrtaj, ted to resit nebudu ale na jare necham trochu vytahnout blatniky, lak by to mel vydrzet a chcou 750,- za kolo
A i ET je podle techničáku? Bych se divil.
Ja prave v technicaku ET predepsany nemam, ty kola cosem chtel mely jen s ET 34, min. je sice 35, ale stejne to skrta vic nez o 1mm. Zadni pruziny mam novy 1,5 roku. A jeste me zarazi, ze skrta jen leva strana, prava skrtne jen lehce pri max. zatezi a poradnym houpaku.
Napsal: stř 24.09.2008 11:04
od Pazdi
nedávno se tu řešilo, že bmw je od výroby postaveno zadkem jednou stranou výš a jednou níž...
osobně mám 18ky ET30...při velkým houpnutí škrtnou obě...ale většinou jen levý zadní