Stránka 1 z 1

Napsal: pon 22.09.2008 11:11
od Tehu
Je to na 330d a 320d a kdo vi kde jeste... Co je to a na co je to ten maly radiatorek... ?

ObrázekObrázek

Napsal: pon 22.09.2008 11:28
od Killca
nefunguje odkaz, hod to na imageshack.us

Napsal: pon 22.09.2008 11:40
od Tehu
ok povedlo se :)

Napsal: pon 22.09.2008 11:50
od Killca
nadobka na olejovy filtr... a ty veci kolem svody k olejovemu chlazeni?! on se ozve nejakej profik

Napsal: pon 22.09.2008 12:24
od Tehu
Killca píše:nadobka na olejovy filtr... a ty veci kolem svody k olejovemu chlazeni?! on se ozve nejakej profik
jj taky jsem si rikal ze je to olejovej nebo naftovej filtr ale ten radiatorek pred tim nechapu :)

Napsal: pon 22.09.2008 13:42
od xSAFA
Viděl bych to na nějaký výměník tepla ale jeho přesnou funkci ti neřeknu. Snad že by teplý olej napomáhal něco ohřívat? Nevím jen tak typuju dizla jsem nikdy neměl :)

Napsal: pon 22.09.2008 14:39
od Starosta
Jasné "kurvítko" 8)
...sry za OT.

Napsal: pon 22.09.2008 14:49
od CZAirwolf
HEAT EXCHANGER 1 11427787698

Chlazeni oleje ? Treba se jim neveslo dolu.

Napsal: pon 22.09.2008 23:24
od Jarek
Podle mě je to chladič servo kapaliny. Nekterý auta to mají jen jako pokroucenou alu trubku před chladičem, ale bmw je v tomhle asi dokonalejší :D

Napsal: úte 23.09.2008 00:14
od starML
Je to chladič paliva (fuel cooling) viz. http://bmwfans.info/original/E46/Lim/33 ... l-13_0858/ nebo http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10 . Předehřev paliva je elektrický v hlavě palivového filtru, chladiče serva a motorového oleje (pokud jsou) bývají za chladičem chladící kapaliny. Když jsem odšrouboval ten náfuk (1) nebo (13), našel jsem v něm dost smetí (listí, trávu i vajgl). Ale napřed jsem si myslel, že webasto tudy fouká teplý vzduch a tím ohřeje olej nebo palivo. Ale kudy se ten vzduch dostává budu muset ještě kouknout. :D

Napsal: úte 23.09.2008 07:19
od Hanz
jj, chladic nafty, bere vzduch z narazniku pomerne dlouhym vedenim... je tam z duvodu vysokeho stlaceni nafty a ne vsechna je vstriknuta do valce, zbytek jde prepadem zpatky do nadrze... jine CR diesly to maji resene zebrovanim na vedeni do/z nadrze... u e39 je to nejspis kvuli nastupu CR az v prubehu zivota modelu vyreseno takto "skorosamodomo"...

Napsal: úte 23.09.2008 12:52
od alfi666
jj.. tak uz ako bolo napisane ;).. nafta sa ohrieva tym, ze ide do horuceho cerpadla... no a ta, ktoru nepouzije cerpadlo, sa vracia do filtra, ale predtym sa ochladi ;)... ten privod vzduchu je tam vedeny od predneho narazniku... na oboch stranach su tam privody na chladenie brzd a na tej jednej strane je este aj vstup na toto chladenie ;)

Napsal: úte 23.09.2008 15:28
od Tehu
OK super dekuji :) zsejc jsem o neco chytrejsi :wink: