Stránka 1 z 1
Napsal: pon 22.09.2008 11:11
od Tehu
Je to na 330d a 320d a kdo vi kde jeste... Co je to a na co je to ten maly radiatorek... ?


Napsal: pon 22.09.2008 11:28
od Killca
nefunguje odkaz, hod to na imageshack.us
Napsal: pon 22.09.2008 11:40
od Tehu
ok povedlo se

Napsal: pon 22.09.2008 11:50
od Killca
nadobka na olejovy filtr... a ty veci kolem svody k olejovemu chlazeni?! on se ozve nejakej profik
Napsal: pon 22.09.2008 12:24
od Tehu
Killca píše:nadobka na olejovy filtr... a ty veci kolem svody k olejovemu chlazeni?! on se ozve nejakej profik
jj taky jsem si rikal ze je to olejovej nebo naftovej filtr ale ten radiatorek pred tim nechapu

Napsal: pon 22.09.2008 13:42
od xSAFA
Viděl bych to na nějaký výměník tepla ale jeho přesnou funkci ti neřeknu. Snad že by teplý olej napomáhal něco ohřívat? Nevím jen tak typuju dizla jsem nikdy neměl

Napsal: pon 22.09.2008 14:39
od Starosta
Jasné "kurvítko"
...sry za OT.
Napsal: pon 22.09.2008 14:49
od CZAirwolf
HEAT EXCHANGER 1 11427787698
Chlazeni oleje ? Treba se jim neveslo dolu.
Napsal: pon 22.09.2008 23:24
od Jarek
Podle mě je to chladič servo kapaliny. Nekterý auta to mají jen jako pokroucenou alu trubku před chladičem, ale bmw je v tomhle asi dokonalejší

Napsal: úte 23.09.2008 00:14
od starML
Je to chladič paliva (fuel cooling) viz.
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/33 ... l-13_0858/ nebo
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10 . Předehřev paliva je elektrický v hlavě palivového filtru, chladiče serva a motorového oleje (pokud jsou) bývají za chladičem chladící kapaliny. Když jsem odšrouboval ten náfuk (1) nebo (13), našel jsem v něm dost smetí (listí, trávu i vajgl). Ale napřed jsem si myslel, že webasto tudy fouká teplý vzduch a tím ohřeje olej nebo palivo. Ale kudy se ten vzduch dostává budu muset ještě kouknout.

Napsal: úte 23.09.2008 07:19
od Hanz
jj, chladic nafty, bere vzduch z narazniku pomerne dlouhym vedenim... je tam z duvodu vysokeho stlaceni nafty a ne vsechna je vstriknuta do valce, zbytek jde prepadem zpatky do nadrze... jine CR diesly to maji resene zebrovanim na vedeni do/z nadrze... u e39 je to nejspis kvuli nastupu CR az v prubehu zivota modelu vyreseno takto "skorosamodomo"...
Napsal: úte 23.09.2008 12:52
od alfi666
jj.. tak uz ako bolo napisane

.. nafta sa ohrieva tym, ze ide do horuceho cerpadla... no a ta, ktoru nepouzije cerpadlo, sa vracia do filtra, ale predtym sa ochladi

... ten privod vzduchu je tam vedeny od predneho narazniku... na oboch stranach su tam privody na chladenie brzd a na tej jednej strane je este aj vstup na toto chladenie

Napsal: úte 23.09.2008 15:28
od Tehu
OK super dekuji

zsejc jsem o neco chytrejsi
