Stránka 1 z 3
Napsal: úte 30.09.2008 20:19
od Pazdi
Ahoj, omlouvám se předem...vím, že se tu podobný témata řešili, ale bohužel je nenacházím na první straně a druhá nejde
Sedl jsem min. tejden do auta a před nastartováním mi to napsalo, že je málo vody...tak jsem zkoukl kolik tam je...dolil...zkoukl jestli není pod autem louže, jestli je olej takovej jakej má být a nějak moc to neřešil...za den, dva...se mi to stalo znovu...sednu do auta a napíše, že má málo vody...tak jsem znovu dolil...znovu všechno zkoukl....dnes se mi to stalo zase....
auto nevaří...je možný, že to je tím, že jsem začal topit? že by to nebylo pořádně odvzdušněný? bohužel jsem na tyhle věci docela moula...tak nevím, jestli se mám bát...bo nemám...nevypadá to, že by byla voda v oleji...je normálně hezky černej...sem tam se bíle zakouří z výfuku...ale to dělalo už loni...a když jsem to tu hledal...řešilo se, že je to krátkýma cestama, kdy se ve výfuku skovává voda a tak se pak vypařuje bo co...
každopádně auto mám od března asi...a jezdím slušně...nehoním a nevytáčím ho studený...jezdím tak 1500-2000otáček...díky Pazdi
Napsal: úte 30.09.2008 20:29
od zool
mě se taky ňák záhadně ztrácela voda (ale občas i trošku stoupala teplota), nakonec se to vyřešilo pořádnym odvzdušněním, zatim je to to nejjednodušší co můžeš zkusit)
Napsal: úte 30.09.2008 21:35
od CZAirwolf
zkoukni hadice, me se vyparuje voda pres netesnici spoje, da se to poznat vzdy na studenem motoru, ze jsou lehce navlhle.
Napsal: úte 30.09.2008 22:01
od Killca
no zkus to poradne odvzdusnit a pak se kouknout na hadice topeni, stalo se tu nekomu , uz nevim komu, ze mu to normalne kapalo z topeni na vyfuk a rovnou odparovalo, takze nebylo videt odkud to jde
Napsal: stř 01.10.2008 15:24
od frank325i
me se ztracela voda u hadic k topeni....podivej se i na vicko od oleje zda tam nemas emulzi
Napsal: stř 01.10.2008 15:52
od JIP
Emulze na víčku oleje je při krátkých jízdách normální věc...
Napsal: stř 01.10.2008 20:21
od Pazdi
kurňa...dnes celej den v práci a pak hnusně...tak jsem nestihl nic zrobit...ani zjistit...emulzi na víčku nemám...
když jsem s tím jezdil jen do práce +-5km tam a 5km zpátky...tak tam bejvala...teď jezdím jednou, dvakrát tejdně trošku delší cesty, takže s tím už problémy nemám...
Napsal: stř 01.10.2008 20:26
od Fx
Pazdi píše:kurňa...dnes celej den v práci a pak hnusně...tak jsem nestihl nic zrobit...ani zjistit...emulzi na víčku nemám...
když jsem s tím jezdil jen do práce +-5km tam a 5km zpátky...tak tam bejvala...teď jezdím jednou, dvakrát tejdně trošku delší cesty, takže s tím už problémy nemám...
Ona ta emulze může a nemusí něco napovědět... Zaprvé se v oleji za deštivého počasí srazí trochu vody i ze vzduchu a zadruhé pod víčko odfukuje i vanos, kde se ten olej po zahřátí dost prohání...
Napsal: stř 01.10.2008 21:00
od Nemusim
Mám stejnej problém s E46 316i, dolejvám tak jednou za tři dny

Vlhkost nikde nevidím, tak nevím... Co s tím

Napsal: pát 03.10.2008 08:18
od Ranger_Zx
Resil jsem stejny problem a zavada nakonec byla netesnost primo na chladici v plose na strane motoru - okem temer neviditelne misto - voda stikala v malem mnozstvi po stene chladice dolu, ale vzdy se vlivem okolniho tepla dokazala kompletne odparit takze jsem nikdy nenasel pod autem ani kapicku.
Ale kdyz vyndas chladic a obhlednes ho, tak pokud ho mas nekde praskly a pouzivas nemrzku tak uvidis zretelne stopy od poteceni.
Kazdopadne pokud dolivas co 3 dny a jezdis malo tak mas unik docela velky to tezko bude jen spatne odvzdusneni [pocitam ze to uz nejakou dobu pretrvava nez jsi sem napsal]. Delal na tom aute nekdo - aby tam byl duvod zavzdusneni?
Podivej se pod vsechny hadice a jejich spoje odkud by teoreticky mohlo kapat, pokud pouzivas nemrzku tak opet uvidis stopy od poteceni - popr. postrikani a nasledneho odpareni. U me to byly takove sedobile stopy.
Napsal: pát 03.10.2008 08:21
od Pazdi
bohužel teď neuvidím nic...furt prší:(
nikdo na autě nic nedělal...začlo to dělat až teď když začíná bejt zima a já začínám topit (tak jsem si to nějak spojoval s sebou...jen netuším jestli správně:) )
hadice, chladič, všecko zkouknu, jakmile to jen půjde
Napsal: pát 03.10.2008 16:38
od JuanPablo
Čau, řešil jsem taky na jedný 328 unik vody, a byla to netěsnost chladiče, okem to neuvidíš ta voda se při malém úniku stačí vypařit. ale jestli tam máš silný fridex tak ten dělá mapy. nebo bych se kouknul na vodní pumpu, jestli už neprolíná.
Napsal: sob 04.10.2008 22:50
od zool
dyztak este na benzince se da koupit takova sracicka a to nalejes do chladice a vono ti to udela barevny fleky tam kde voda vytejka... anebo este se daj koupit takovy jakoby piliny a to ti utesni pripadnou mikrodirku v hadickach
Napsal: pát 24.10.2008 19:02
od Pazdi
tak voda se přestala ztrácet, dolil jsem a jako zázrakem ok...ale až dodnes, kdy jsem před chvíli přijel domů a jak jsem couval, tak šel z pod kapoty dým...zastavil jsem...kouřilo se zprava pod sáním na motoru, něco syčelo, pod autem čára nakapaná "něčeho"...šahal jsem na to, nevypadalo to na olej...bohužel teď v noci nic moc víc nevím...bo tam jde prd vidět...jen jsem se chtěl zeptat, co by to mohlo být, na co mám zejtra kouknout prvně?
Napsal: pát 24.10.2008 23:11
od jarda
Tak mně se voda strácela skrz prasklinku na hliníkovém pouzdře termostatu. Také jsem vůbec netušil kam mizí. Diagnostikováno a opraveno u Pupíků..
Napsal: sob 25.10.2008 00:06
od wichtig
Mě se voda strácela, resp. teda vytekla

když praskla taková plastová součástka chladícího objehu co vede vodu z bloku do sání a do topení... (u 4 zyl.)
Napsal: ned 26.10.2008 19:55
od Pazdi
tak jsem to byl zkouknout, pod autem nic mokrýho nebylo. Vody bylo dost, oleje dle měrky taky dost. Nastartoval jsem, check žádnou chybu nehodil.

Napsal: ned 26.10.2008 23:29
od Maikl
mě to dělalo špatně těsnící víčko na chladiči..
Napsal: pon 27.10.2008 12:32
od Plesoun_cz
nedávno jsem dělal na mé e36 325i kvůli tomuto jevu těsnění pod hlavou měl jsem ho profouklí ven z bloku ale u výfukovýho potrubí takže se nedělali loužičky protože se to stačilo vypařit ale potom co jsem nalil fridex tak se v autě nedalo vydržet kouřilo se my taky z podkapoty ztrácelo se cca 2l vody na 800km oprava nutná cca pro zručnýho mechanika 1 den práce i se srovnáním hlavy hlavně nelejt žádný utěsňovače a ostatní strágory nemá to význam a spíš to odnese termostat nebo lopatky na vodní pumpě
Napsal: stř 29.10.2008 18:33
od Pazdi
tak jsem to znovu zkontroloval, pod autem nic neunikalo, olej, voda, všeho je dost...tak jsem nastartoval a jel to projet...za studena v pohodě, za tepla v pohodě...pak jsem přijel do garáže, otevřel kapotu...trošičku se kouřilo, tak jsem přidal plyn a najednou bílej dým..tak jsem to chcípnul a zkouknul...vypadá to, že "něco" teče odněkud od spodku sání možná pod ním...jeden vstřikovací ventil byl špinavý (respektive mokrý)...můžu sundat jen tak v garáži konektorovou lištu a sání? trošku se bojím, aby to nebylo nějak přesně sedlý a já to nějak nezvoral...
zítra se pokusím hodit nějaký fotky...