Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 16.10.2008 15:41
od petrgt
Mam dotaz, shanim zkusenosti s timto typem... moznost poruchovosti motoru a pripadne nutne invetsice.... dekuji vsem

Napsal: čtv 16.10.2008 16:43
od lingam2
Cus,
myslim, ze to bude kus od kusu, zalezi kolik na nem bude nalitano a jak se k nemu kdo choval....atd..

Napsal: čtv 16.10.2008 19:02
od petrgt
Jde mi hlavne o moznosti poruch nebo nutne udrzby... U tech novejsich CR se tu psalo o vstrikach. Da se rict ze jsem novacek neco jsem tady na foru precet ale o techto motorech jsem toho moc nenasel... mozna jsem slepej 8)

Napsal: čtv 16.10.2008 22:03
od Beefeater-64
diesel - vstriky, cerpadlo, turbo - vsechno toto zalezi od kvality tankovane nafty a zachazeni s autem.

Napsal: čtv 16.10.2008 22:50
od Killca
jak rika befeater, to jsou nejcastejsi hrozby a taky ty nejhorsi, radsi bych volil benzina r6 :)

Napsal: pát 17.10.2008 09:29
od petrgt
A nahodou nejaka priblizna cena oprav?? nejaky zkusenosti... :)

Napsal: pát 17.10.2008 18:18
od lingam2
tebe asi zajima jak je drahy provoz? Je to jako u kazdeho jineho auta, podivej se treba na ETK a vyhledej si ho tam,uvidis realne ceny dilu.

Napsal: pát 17.10.2008 18:32
od Beefeater-64
3vstrikovace 4500 za kus, 4tej 7400, cerpadlo 36000, turbo 29800 musis k tomu jeste pocitat nejaky to tesneni a hlavne praci.

Napsal: sob 18.10.2008 17:13
od jura55
Ahoj, ja mam 320d z roku 1999, cca 1 rok, za tu dobu jsem na motoru nemenil lautr nic,(zato jsem menil loziska, tlumice a silentbloky - asi dan za 17ctky kola no :) Jinak tankuju "svou" naftu a pridavam VIF aditivum pro lepsi pocit... ono fakt asi zalezi, co ten motor driv zral no...hlavne to projet, aspon tak 30km, abys fakt videl, co ten motor/dela nedela (piska turbo, plynulost zatahu atd...)

Napsal: úte 21.10.2008 17:33
od Infe
Turbo, vaha vzduchu = klasika, jako u kazdeho dieslu, turbo obvykle odejde az po chipu...
Cerpadlo se da sehnat nove i kolem 28 000 bez papiru (to jsem sehnal ja, kdyz mi kleklo), ty se proste driv nebo pozdejc vyserou...
U vstriku mi bylo receno, ze se nejak zasadne neserou, na rozdil od common railu (jedina trosku nevyhoda novejsiho motoru 110KW oproti starsimu)...

Napsal: čtv 23.10.2008 15:52
od begbie
Tak přidám taky nějaký dotazy do topicu.
Vážně uvažuju o koupi e 46 320 dA touring.
Chci automat, najezdim dost km, takže benzin v kombinaci s automatem vzhledem ke spotřebě nepřipadá v úvahu. 330 d nepotřebuju, závodit s tím nebudu.
Včera jsem se byl na jednu mrknout, je to sice 2001, takže 100 kw, ale od známého v pěkném stavu, najeto poctivě 135.000 km, slušná výbava, jediný problém je v mechanismu zapínání bezp. pásu.
Jinak turbo nepíská, zátah jak má být, automat taky v pohodě. Výhodu vidím v tom, že tam nejsou vstřiky, tzn. menší riziko opravy.
Cenovka cca 210 tis., zdá se vám to být ok?
Kolik může stát oprava nebo nový mechanismus zapínání?(někdy se zacvakne, někdy ne).
Díky za info

Napsal: ned 26.10.2008 18:15
od alfi666
vstriky sice niesu, ale je vstrekovacie cerpadlo + vstrekovace ;) cize tiez nie velka vyhra... bohuzial vstrekovacie cerpadlo casto odchadza kvoli nekvalitnej nafte... pokial je tych 135t km realnych, tak dalsich 50t km by som este nemal obavy, ale okolo 200t uz to cerpadlo moze odist...

Ono tie 110kW commonraily od BMW su menej kazove ako 100kW ;) bohuzial tiez mam tuto 100kW verziu :(