Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 06.11.2008 09:37
od MadMaxII
Mam dotaz, ted kupuji E46 r.2000 a mel by mit ESP a dalsi systemy, jakym zpusobem overit ze ESP vubec ma? Moje domenka je ze to jde pres rele a kdybych rele na ESP vyndal mela by palubovka signalizovat poruchu ne?
Bohuzel jeste nejsem clenem nicmene dneska odpo jdu poslat prispevek takze bych prosil pripadny odkaz tak abych ho mohl shlednout....

Napsal: čtv 06.11.2008 11:31
od Zave
spis DSC ne? A to jestli ho ma tak tam mas tlacitko DSC. Kdyz ho stisknes tak ho vypnes a rozsviti se ti kontrolka... Nevidim duvody kuchat relatka :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv 06.11.2008 12:23
od MadMaxII
Nn, jedna se o ESP coz je elektronicka stabilizace podvozku, byla to volitelna vybava a v zakladu u nej vybavy, a co mam info tak to na 99% vypinatelny nebylo, takze zadne tlacitko u listy s ASC a dalsimi tlacitky...

Napsal: čtv 06.11.2008 12:39
od martilulin
jen tak na okraj,kdyz ho zmacknes jednou vypne se ti jen napul-rozsviti se jedna kontorlka ve stredu.skus ho chvilku podrzet a rozsviti se ti dve kontrolky,pak se da tocit dokola.

Napsal: čtv 06.11.2008 15:16
od P-J
-----------

Napsal: čtv 06.11.2008 17:17
od PPetr
No a já ho můžu držet jak dlouho chci a svítí tam jen 1 kontrolka.
Je to 10/03 a dle vinka je to už 04ka

Napsal: pát 07.11.2008 23:15
od Pavel H
Jak pise P-J je to DSC. ESC je to svym zpusobem taky, ale BMW pouziva zkratku DSC a ASC. ASC - omezeni vykonu na pohanene naprave, DSC - Dynamic Stability Control - omezeni vykonu, plus umi brzdit v prvni fazi smyku pohanenou zadni napravu a pak i predni. Jestli funguje zjistis tak, ze auto rozjedes a posles prudce do zatacky tak az ho dostanes do smyku, zacne blikat kontrolka DSC a auto zacne smyk vyrovnavat.

Napsal: sob 08.11.2008 18:13
od Tomassino
je mozny, abych mel DSC i kdyz mam tlacitko jen na ASC? Protoze do prudky zatacky kdyz je napr. mokro mi to ustreli a mam pocit, ze se auto samo vyrovnava a blika ASC na palubce... nebo umi svym zpusobem auto vyrovnavat i ASC jenom tim, ze zamezi prokluzu? dik

Napsal: sob 08.11.2008 18:17
od P-J
--------------

Napsal: úte 25.11.2008 14:32
od Infe
Ty jo, uz jsem chtel napsat, jestli se bavime o stejnem aute nez jsem si precet posledni posty...

Mam asi stejnej problem, kupoval jsem to s tim, ze to ma ESP (tj. stabilizaci podvozku) i ASR (protiprokluz), a myslel jsem ze to je cele schovane pod ASC a ze tim tlacitkem zapinam/vypinam obe tyto funkce soucasne. Takze jinymi slovy ASC u BMW = ASR u jinych znacek (mozna trosku vylepsene) a DCS u BMW = ESP u jinych znacek a ja tam mam jen tlacitko ASC a tudis ESP nemam? Jen abych si udelal jasno 8O?

Napsal: úte 25.11.2008 14:53
od Pavel 528
Infe píše:Ty jo, uz jsem chtel napsat, jestli se bavime o stejnem aute nez jsem si precet posledni posty...

Mam asi stejnej problem, kupoval jsem to s tim, ze to ma ESP (tj. stabilizaci podvozku) i ASR (protiprokluz), a myslel jsem ze to je cele schovane pod ASC a ze tim tlacitkem zapinam/vypinam obe tyto funkce soucasne. Takze jinymi slovy ASC u BMW = ASR u jinych znacek (mozna trosku vylepsene) a DCS u BMW = ESP u jinych znacek a ja tam mam jen tlacitko ASC a tudis ESP nemam? Jen abych si udelal jasno 8O?


ano,pokud mas jen ASC,nemas stabilizaci....napsal jsi to spravne....

Napsal: úte 25.11.2008 20:40
od MadMaxII
Omluva Zave a P-J, samozrejme jste meli pravdu. Kdyby byli tyto zakl. info zmineny v tech zakladnich popisech jako treba tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=13548

tak by to bylo supr, nebo prinejhorsim zalozit takoveto tema ovsem vice zamerene pro kupujici neznalce, chapu ze znalym lidem prijde samozrejme ze DSC=ESP...

Takze THX za rady a pls lock a smaznout toto jiz zbytecne tema.

Napsal: úte 25.11.2008 22:10
od Addis
sakra děláte si kozy?? :D jsem z toho jelen.. Co je teda v mojí 330Ci E46 (2001) tlacitko DSC ??? měl jsem za to že to je protiskluz, jelikož když ho vypnu tím stylem že ho podržím (rozsvítí se mi i vykřičník v pravo dole) a můžu protáčet kola a driftovat jak se mi zlíbí, ale když to mám DSC zapnuté tak nemám šanci se roztočit ani na sněhu..

Napsal: úte 25.11.2008 22:56
od martilulin
Tak ted to nechapu i ja.Taky mi to pri podrzeni ukaze vykricnik,takze co tam mam za systemy?ESP a Dsc?

Napsal: úte 25.11.2008 23:03
od P-J
------------

Napsal: úte 25.11.2008 23:07
od P-J
-------------

Napsal: úte 25.11.2008 23:14
od martilulin
No ja to uz konecne pochopil.Jelikoz nemuzu za boha sehnat nekoho kdo by vypsal moji vybavu,mam takove blbe otazky.Jeste diky bohu ze nebyla priplatkova vybava 4krat4 u 320d,mam vybavu docela zvlastni a nedivil bych se nejakemu velkemu prekvapeni.Treba mam konzoli ta telefon,ktera je origo bmw,ale podle katalogu se tam nikdy nemontovala.

Napsal: úte 10.03.2009 01:37
od Yuichiro
DSC je dle vseho hodne prinosne nad ASC. V kritickych situacich zvlaste.
Ale z vasich zkusenosti, je napriklad E46 330ka ukocirovatelna rozume bez DSC (pouze s ASC, bez profi-ridice, ale rozume prizpusobujicimu se podminkam) nebo bez DSC "ani ranu" ?

Napsal: úte 10.03.2009 09:52
od martilulin
vse je o ridici,osobne me asc sere.ubira to vykon motoru v pripade prokluzu to reaguje pomalu,coz je trochu problem pokud chces vyrazit z krizovatky rychleji.Mam dsc a stejne prvni pozici asc vypinam.

Napsal: úte 10.03.2009 15:50
od Killca
asc je uplne k nicemu, na snehu to nepomaha a kdyz ti v zatacce jdou kola rovne i kdyz mas volant uplne doprava, tak te jeste asc pohrbi ve strome, kdyz by stacilo si poradne pridat a projet zatacku v rizove situaci bokem

dsc aspon ovlada uz ten predek, kterej potrebuje pomoc vic, nez zadek

osobne v e36 asc vypinam vzdy jak rozhnu motor a v e46 dsc nechavam zapnute, protoze to opravdu pri jizde pomaha (kdyz se ale chce jet brutal, tak se musi taky vypnout, jinak se furt dusi motor :-D )